Ga naar inhoud

Boeken over konijnen

Linke
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, er zijn wat topics te vinden hierover op het forum, maar ze zijn ondertussen weer 10 jaar oud... wat gaat de tijd snel! 

Ik heb wel veel basisinformatie gelezen over konijnen, vandaar zoek ik eigenlijk boeken die net wat dieper gaan. Of leuke plaatjes om te kijken lijkt mij ook leuk..

Welke boeken zouden jullie aanraden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De boeken die echt dieper op specifieke konijnen onderwerpen in gaan die in mijn kast staan, zijn over het algemeen in het Engels. In het Nederlands zijn het vooral de basisinformatie boeken die je kan vinden.

Als je gewoon een leesboek wil wat herkenbaar is om te lezen is het kleintje konijntje boek misschien iets? Die kun je bij opvangen bestellen en dan is de opbrengst voor hun, help je ze nog mee ook 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Evee:

Als je gewoon een leesboek wil wat herkenbaar is om te lezen is het kleintje konijntje boek misschien iets?

Bedankt Evee. Lijkt me een leuk leesboek!

12 minuten geleden zei Evee:

De boeken die echt dieper op specifieke konijnen onderwerpen in gaan die in mijn kast staan, zijn over het algemeen in het Engels.

Engelstalige boeken zijn ook goed hoor. Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .