Punky punk Geplaatst: 3 juni 2021 Delen Geplaatst: 3 juni 2021 Op 21-5-2021 at 21:27 zei Anul: Ik heb geen Ctrl-toets Je control toets is hetzelfde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 juni 2021 Delen Geplaatst: 7 juni 2021 Konijnen zijn niet als honden, ze blijven graag in hun eigen omgeving en je doet ze geen plezier met een rondje wandelen buiten. Je weet wat voor bewegingen konijnen kunnen maken, van plezier, of van schrik. Gebeurt dat als ze vastzitten aan een tuigje dan kunnen ze hun rug breken. dit had ik gekopieerd van bunnybunch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 7 juni 2021 Delen Geplaatst: 7 juni 2021 8 hours ago zei Annasbeestenbende: Konijnen zijn niet als honden, ze blijven graag in hun eigen omgeving en je doet ze geen plezier met een rondje wandelen buiten. Je weet wat voor bewegingen konijnen kunnen maken, van plezier, of van schrik. Gebeurt dat als ze vastzitten aan een tuigje dan kunnen ze hun rug breken. dit had ik gekopieerd van bunnybunch Ow, haha. Ik dacht al. Waarom zet ze dat nu hier neer. 😆 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 11 juni 2021 Delen Geplaatst: 11 juni 2021 Spoiler pers is are RG, Fove you intelefgeted Hi, heb je ein andedagewond naar de bioscoop te gaan? na myn examen, met my. I dat is een goed idee 20 jij bent enthousiast ! welke film? Dat regel ik wel. Zullen we er popcorn by doen? Hoeveel kost het? (12,50 voor de film. (2.50 voor de popcorn. Ik heb liever geen popcorn Ok zullen we by dat kelijke standboeld of spreken? Ja, best com half acht? Ok, Voor een opdracht Engels. Maar wat er mee is gebeurd met vertalen?😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 juni 2021 Delen Geplaatst: 11 juni 2021 10 minuten geleden zei Etje: Voor een opdracht Engels. Maar wat er mee is gebeurd met vertalen?😅 Google translate? 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 11 juni 2021 Delen Geplaatst: 11 juni 2021 (aangepast) mogen konijnen nectarine Ter verduidelijking: heb het antwoord al gekregen hoor😄 11 juni 2021 aangepast door Babbeltje en Knabbeltje08 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 1 augustus 2021 Delen Geplaatst: 1 augustus 2021 Ajsocy4B Tijdelijk wachtwoord 😅 (is al veranderd hoor naar iets nieuws...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 augustus 2021 Delen Geplaatst: 19 augustus 2021 Verlanglijstje Voerbakje cavia Brain train konijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 september 2021 Delen Geplaatst: 11 september 2021 Dat heb ik je toch gezegd!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 september 2021 Delen Geplaatst: 11 september 2021 https://www.instagram.com/p/CTowEYNBMyY/?utm_medium=share_sheet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 20 september 2021 Delen Geplaatst: 20 september 2021 https://youtube.com/shorts/oGmK0hKLj6U?feature=share 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 8 oktober 2021 Delen Geplaatst: 8 oktober 2021 https://www.instagram.com/reel/CUxsNlmKLeG/?utm_medium=copy_link Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 oktober 2021 Delen Geplaatst: 9 oktober 2021 ⬆️⬆️Filmpje van Otje die ontsnapt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 24 oktober 2021 Delen Geplaatst: 24 oktober 2021 San siro - italiaans Syr - syrisch Gastmaal - Europees Mili - aziatisch Anan Saigon - Vietnamese (wel druk) Popocatepetl - Mexicaans Gys - vega Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 24 oktober 2021 Delen Geplaatst: 24 oktober 2021 (aangepast) Zojuist, Miekmoek zei: San siro - italiaans Syr - syrisch Gastmaal - Europees Mili - aziatisch Anan Saigon - Vietnamese (wel druk) Popocatepetl - Mexicaans Gys - vega Restaurants in Utrecht die ik voor m'n baas als tip gaf 😂 24 oktober 2021 aangepast door Miekmoek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 november 2021 Delen Geplaatst: 19 november 2021 Volgende 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 29 november 2021 Delen Geplaatst: 29 november 2021 Break2: Olympiade-Sonneborn-Berger-Tie-Break zonder laagste resultaat (Khanty-Mansiysk) ik wist niet wat dat was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 februari 2022 Delen Geplaatst: 18 februari 2022 Eunice naam van de storm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 februari 2022 Delen Geplaatst: 18 februari 2022 die poste ik net in het cafe 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 18 februari 2022 Delen Geplaatst: 18 februari 2022 Ook dan kun je het eten van groenvoer nog steeds aanwennen. Het kan zelfs heel fijn zijn als er een keer een gezondheidscrisis is. Dit zit onder mijn Control v, ook een stukje van deze website. Dat was omdat ik het toen las als: het kan heel fijn zijn dat konijnen een gezondheidscrisis hebben, dus vond ik het raar dat dat er stond. Ik wilde het even navragen wat er bedoelt wordt, maar inmiddels snap ik dat er bedoelt wordt dat het aangewend zijn van groentes handig kan zijn als er een gezondheidscrisis is 🙈 Een gezondheidscrisis zelf is niet heel fijn 🤣 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 18 juni 2022 Delen Geplaatst: 18 juni 2022 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 augustus 2022 Delen Geplaatst: 23 augustus 2022 Bakker, verkoopt u ook worteltjestaart? Nee, zegt de bakker. Haha nog een stukje uit die mop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Mijn bankrekeningnummer, maar die plaats ik maar niet😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 9 september 2022 Delen Geplaatst: 9 september 2022 In Amersfoort De Nieuwe Graanschuur. Dat had ik ergens op de site gevonden van de week. Je kon gedroogde brandnetels kopen etc. Het was al in een wat ouder topic maar op de site zag ik geen brandnetels staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 september 2022 Delen Geplaatst: 10 september 2022 Op 28-8-2022 om 00:06, Bunnymommy zei: Mijn bankrekeningnummer, maar die plaats ik maar niet😂 ben je bang dat mensen geld naar je over gaan maken? 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.