happy211 Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 Ik keek even in de oude topics van dit forumonderdeel en deze zag er wel leuk uit. Het is heel simpel, druk ctrl+v (of een plakfunctie) in en zie wat er verschijnt. (Check wel even op persoonlijke gegevens voor je op reactie plaatsen klikt ๐) ย Bij mij is het een foto van dit mooie koppel, Norman en Bazza van Knijn en Ko. Ik wilde aan vriendinnen laten zien hoe mooi ik deze konijnen vond (maar ook erg brutaal toen ik er vorige week was). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 Oh, helemaal vergeten. Heb de kinderen uit mijn stage-klas een aardrijkskunde opdracht over aardbevingen laten maken, blijkbaar was dit รฉรฉn van de plaatjes die ik heb gebruikt ๐ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 2 uur geleden zei happy211: Bij mij is het een foto van dit mooie koppel, Norman en Bazza van Knijn en Ko. Ik wilde aan vriendinnen laten zien hoe mooi ik deze konijnen vond (maar ook erg brutaal toen ik er vorige week was). Wel hele mooie konijnen trouwens! Gave kleuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 http://google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://nl.boardgamearena.com/&ved=2ahUKEwip-KKenKXuAhWQ-qQKHd6dCK0QFjAAegQIARAE&usg=AOvVaw2P2FyvjZjZyQpn4-5sO8atย een link naar boardgame arena je kan er allemaal spellen doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 Bunny-twins! ย ย De titel van een topic dat ik net geopend heb haha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 ย Wat hunker ik weer naar het voorjaar.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 22 januari 2021 Delen Geplaatst: 22 januari 2021 ย ย ย ย Helemaal niks blijkbaarย ๐ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 1 februari 2021 Delen Geplaatst: 1 februari 2021 ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xx ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xxย ย ย xx ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xxย ย ย ย xx ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xx ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xx ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xx ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xx ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xx ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xx ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย xxxxxxxxxxxxxxx Voor wie als laatst post is de winnaarย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2021 Blijkbaar een heel recept voor, jawel, worteltjestaart ๐ Ik zet het even onder een spoiler, zodat niet iedereen er helemaal doorheen hoeft te scrollen. Ik heb deze al vaak gemaakt en is altijd lekker. Heb gisteren al mijn recepten gekopieerd naar google drive, zodat ik ze niet kwijtraak als er iets met mijn laptop gebeurd. Spoiler 200 g boter 1 kleine winterpeen, dun geraspt 150 g fijne kristalsuiker 2 eieren 200 g zelfrijzend bakmeel 1 tl kaneel 100 g verse roomkaas (kuip 150 g) 125 g poedersuiker 1 zakje vanillesuiker ย Verwarm de oven voor op 175 ยบC. Leg het bakpapier op de bodem van de bakvorm. Smelt 150 g boter. Meng de boter, wortel, suiker, eieren en een mespunt zout met een mixer of garde in een kom. Zeef het bakmeel boven het ei-wortelmengsel en klop de kaneel erdoor, giet het beslag in een bakvorm. Bak de wortelcake in het midden van de oven in ca. 45 min. goudbruin en gaar. Test de gaarheid door de cake te prikken met een satรฉstokje (het stokje moet schoon uit de cake komen). Neem de cake uit de oven en laat minstens 1 uur afkoelen. Laat de rest van de boter zacht worden (niet smelten). Roer de roomkaas en poedersuiker door de boter met een mixer tot er een glad glazuur ontstaat. Neem de cake uit de bakvorm en plaats op een schaal. Strijk het glazuur met een spatel over de cake uit en laat het glazuur langs de rand druipen. Zet de cake nog 25 min. in de koelkast zodat het glazuur weer wat opstijft (het glazuur wordt niet hard). ย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 dit filmpje ๐ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 8 februari 2021 Delen Geplaatst: 8 februari 2021 417 267 8790 ย De Zoom-code gekopieerd ๐ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 maart 2021 Delen Geplaatst: 10 maart 2021 boerenwerkpaard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 maart 2021 Delen Geplaatst: 10 maart 2021 Spoiler Aflevering 1 Afscheid en Alleen -beelden van Anna en Mark in de auto, het is vanaf de achterbank gefilmd. Anna kijkt verdrietig uit het raam, plotseling kijkt ze op- ย Anna: ik wil niet naar oma Mina, ze is nooit aardig voor me! Mark: Anna...... dat is de 10e keer dat je dat zegt. Ik weet dat het niet leuk is, maar ik moet nou eenmaal op zakenreis. Anna: kan ik niet naar tante Mariรซl? Ze is aardig, en ze heeft heel veel dieren! Mark: sorry Anna, maar je weet dat mijn zus naar yogacursus is op de Canarische eilanden. Anna: waarom moet je zonodig een maand naar Barcelona?! Mark: het is niet anders, ik moet geld verdienen. En er is 1 lichtpuntje, weet je nog? Anna: oja! Tante Mariel heeft beloofd dat ze langs zou komen met een verrassing! ย ย -de auto rijdt de oprit op- ย Anna: oja! Oma Mina woont op een boerderij, zijn er ook ponyโs? Mark: ja, een boerenwerkpaard, Bles! Anna: dit wordt toch niet zo erg als ik had gedacht! -een sacherijnige vrouw staat aan het einde van de oprit-ย Anna: dit wordt wel zo erg als ik had gedacht!ย Mark: het komt wel goed! -ze stappen uit- Mina: hoi. Kom mee. Anna (verlegen): h-hoi Oma Mina, g-goedemorgen. Mina: oma?! Mark! Heb jij dat haar geleerd?! Ik ben potverdriedubbeltjes je tante! -Mark loopt naar Anna- Mark: ...eh..... dag Anna... hou je taai! Het komt goed! -Mark stapt in de auto en rijdt weg- -Anna staart intens verdrietig de auto na- Anna: d-dag pap............ -ze draait zich om en loopt weg- ย ย -Anna zit op haar bed , ze tekent een streepje op de muur-ย -mina komt binnen- ย Mina: wat vind je van je kamer? Anna: ja, ja. Mina: geef eens antwoord. Anna: wel mooi, hoor. Mina: als je iets wil moet je het eerst vragen. Anna: mag ik naar uw pony, tante Mina? Mina: hij staat in de stal. -Anna springt op- Mina : verwacht er niet teveel van, het is een oud paard. Ik heb geprobeerd erop te rijden, maar hij is waardeloos. -Anna stormt weg en roept haar tante boog na; paarden zijn nooit waardeloos!- -Mina blijft zuchtend achter, ze verbergt haar hoofd in haar handen en dan word het beeld geknipt- ย ย -Anna in in de stalgang, er staat maar 1 paard, bles (Bo), het paard voelt zich overduidelijk niet goed- ย Anna: o, lieve Bles, jij voelt je gewoon eenzaam hรจ? Ik ook, dus dan moeten we elkaar maar gezelschap houden. Waarom zijn er eigenlijk geen andere paarden, er zijn wel vier stallen! ย -er komt iemand binnen, Anna schrikt zich een hoedje- ย Anna: wie ben jij? Stalhulp: ik ben Roos/Ben, ik ben de stalhulp hier. Anna: weet jij waarom er zoveel stallen zijn en maar 1 paard? Stalhulp: dat is een lang verhaal, wil je het horen?ย Anna: ja graag, ik ben trouwens Anna, ik ben het nichtje van de eigenaresse van deze boerderij. -Roos/Ben deinst achteruit- AFTITELINGย Aflevering 2 Verdriet en Verassingenย Stalhulp: wat?! Waarom ben je hier dan? Ze is vast niet aardig tegen jou! Anna: hoe weet je dat?ย Stalhulp: ik zal je het verhaal vertellen, luister goed! Anna: ik ben een en al oor! Stalhulp: ooit woonden hier twee mensen; Ilse en Carl Bruin, ze waren heel gelukkig en de boerderij bloeide. Ze kregen drie kinderen; Willemien, Marcus en Mariรซlle. Mariรซlle was de jongste, ze was dol op dieren en planten, ze studeerde voor herborist en filosoof. Marcus was de middelste, hij was slim en energiek. Hij werd ontzettend succesvol in de zakenwereld. Dan hebben we nog Willemien, zij studeerde landbouw en nam de boerderij over, ze was gelukkig getrouwd. Toen haar man met haar kinderen op wereldreis gingen zijn ze nooit meer terug gekeerd. Willemien werkte harder dan ooit, ze wilde haar verdriet vergeten door keihard te werken. De boerderij werd somberder en somberder. En dat is het verhaal. Anna: WoW! En Marcus is mijn vader! En Mariรซlle is mijn tante Mariel! Stalhulp: en Willemien is jouw tante Mina. En nu moet ik weer aan het werk. ย DE TIJD DAAROP ย -we zien beelden van Annaโs muur, er komen steeds meer streepjes bij. Tussendoor zien we beelden van bles en Mina. Als we 15 turfstreepjes zien stoppen de warrige beelden- ย -de telefoon gaat, Anna neemt op- Anna: ......ja....... ja, het gaat wel goed............ o!..... dus tante Mariel komt vanmiddag?............... okรฉ ......... ja........ ik app je nog.........ik houd van je!........nee hang jij maar op!...........okรฉ..... dag!! ย -Anna loopt naar de woonkamer- ย Anna: hoi tante Mina! Vandaag komt tante Mariel! Mina: dan wordt het hier dus bar druk. Anna: maakt u zich geen zorgen, we blijven in de stal! -ze pakt een boterham en neemt er een hap van- Anna: tante Mina, wist u dat paarden kuddedieren zijn? Ze hebben een maatje nodig, anders worden ze nukkig. Mina: er komt geen tweede paard, dat is veel te duur! Anna: ik ga naar bles, dan gaan we samen eenzaam zijn! -ze stamt weg- Mina: Anna! Zucht, ik ben een waardeloze tante. ย ย -in de stal. De lege stallen worden nadrukkelijk gefilmd- ย Anna: o, Blessie. Je bent ook eenzaam hรจ? -fluisterend- misschien heeft tante Mariel wel een pony voor me! Dan zijn we allebei minder eenzaam. Zucht, dat zal wel nooit gebeuren, tante Mariel is ook niet gek! Maar stiekem blijf ik het hopen........ Mariel: HOI Anna! -op dit moment wordt er geknipt en wordt Rรบbin in de stal gezet- Anna:-schrikt zich een hoedje- hoi? TANTE MARIEL!! Oooo ik ben zo eenzaam en mijn kamer stinkt en tante Mina is niet aardig en bles is eenzaam en ik ben verdrietig en het is gewoon een ROTWEEK!!ย Mariel: o, Anna ik ben zo blij dat ik eerder gestopt ben met mijn yogacursus op de Canarische eilanden! Anna: ik heb je zo gemist....... Mariel: ik jou ook. Maar ik kom je een lichtpuntje brengen, kijk maar in de achterste stal! Anna: maar die is leeg! Mariel: vertrouw me Anna! -langzaam loopt Anna naar de stal- -er staat een pony in, Rรบbin- Anna(emotioneel): o, een pony, een PONY! Mariel: jouw lichtpuntje, Rรบbin, dat betekent robijn. -Anna valt Mariel om de hals en het beeld wordt geknipt- AFTITELINGย ย Aflevering 3 Ruzie en Rรบbin ย -Anna ligt in bed, we horen boze, gedempte stemmen, Anna staat op en loopt de trap af, ze ziet Mina en Mariel ruziรซn- ย Mina: hoe kan je dat nou doen? Ze is een kind, een KIND! Mariel: ze heeft ontzettend veel talent! Ik geef haar al les sinds haar zesde! Mina: wat moet ze nou met een pony? Mariel: ze heeft steun nodig! Al helemaal nu ze de hรฉle zomervakantie bij jou moet blijven omdat Mark de huur van het huis niet kan betalen! -Anna springt op en rent de kamer in- Anna: de hele zomervakantie? O, tante Mariel, zeg me dat het niet waar is! Mariel: Anna...... Anna: kan ik niet naar jou? Mina: Anna, je mag die pony houden als hij braaf is, als er ook maar iets gebeurd gaat hij terug naar Mariรซlle! Anna: tante Mariel?ย Mariel: ja? Anna: kom je vaak op bezoek? Mariel: -loopt naar Anna-ย ย zo vaak als ik kan! -ze loopt de kamer uit- Mina: en nu naar bed, hup, hup! Ik ben een film aan het maken en dit is tot nu toe het scriptย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 maart 2021 Delen Geplaatst: 11 maart 2021 ะัะผะฐะบะพะฒะพ (ะัะฐัะฝะพัััะบะธะน ะบัะฐะน) ย en nee, dat is geen foutje haha, hier ging ik echt op zoeken.ย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 11 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2021 @Eveeย heb je in het Russisch getypt of was dit de uitkomst van de zoekopdracht?ย En ga je nu vertellen wat het betekent of moet ik zelf de moeite doen met een reverse-search? ๐ ย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 maart 2021 Delen Geplaatst: 12 maart 2021 haha nee ik heb het russisch niet zelf getypt maar gekopieerd.ย Het is een plaatsnaam.ย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 12 maart 2021 Delen Geplaatst: 12 maart 2021 888-246-7822 He, eindelijk eens iets onder mijn control-V. Dit is een Canadees telefoonnummer van een overheidsinstantie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Fionaย (eerlijk, vrede) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Konijnenopvang en asiel lijst https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnenopvang-asiel-lijst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Er staat een compleet nieuwe manier van luisteren voor je klaar. Probeer Premium en krijg 1 maand gratis. ย (Weet niet meer van wanneer dat is๐) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ripley Geplaatst: 15 april 2021 Delen Geplaatst: 15 april 2021 https://immogo.com/ Huizen kijken, haha ย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 www.petsplace.nl/krasenwin ย Volgens mij vanwege een gratis lot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Niets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Ik heb geen Ctrl-toetsย Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 3 juni 2021 Delen Geplaatst: 3 juni 2021 Weer niets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.