Punky punk Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 Wordt zo stil van dit topic. Ik ken geen goede dierenwinkels in mijn buurt. Ik ken er 3 en twee ervan verkopen dieren. Ik ga dan toch naar degene die geen dieren verkopen. Ik heb een vraagje, zou ik ook kunnen antwoorden op zoekertjes op marktplaats, tweedehands,... En zou ik ook mails kunnen sturen naar de dierenwinkels die dieren verkopen? Of ben ik daar te jong voor? Ik ben twaalf... Wil echt niet bij de pakken blijven zitten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 (aangepast) 1 uur geleden zei Punky punk: Wordt zo stil van dit topic. Ik ken geen goede dierenwinkels in mijn buurt. Ik ken er 3 en twee ervan verkopen dieren. Ik ga dan toch naar degene die geen dieren verkopen. Ik heb een vraagje, zou ik ook kunnen antwoorden op zoekertjes op marktplaats, tweedehands,... En zou ik ook mails kunnen sturen naar de dierenwinkels die dieren verkopen? Of ben ik daar te jong voor? Ik ben twaalf... Wil echt niet bij de pakken blijven zitten. Waarom niet? Ik schrijf ook dierenwinkels aan als ik het zie. Ik probeer dan op een nette manier te vertellen dat de dingen die ze doen en verkopen erg uit de tijd zijn en vraag of ze het willen herzien. Prima toch als je schrijft. Of je nu 12 of 80 bent. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen even enthousiast reageert. 14 maart 2021 aangepast door Mira11 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 1 hour ago zei Mira11: Waarom niet? Ik schrijf ook dierenwinkels aan als ik het zie. Ik probeer dan op een nette manier te vertellen dat de dingen die ze doen en verkopen erg uit de tijd zijn en vraag of ze het willen herzien. Prima toch als je schrijft. Of je nu 12 of 80 bent. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen even enthousiast reageert. Nou ja, eigenlijk, ze hoeven mijn leeftijd niet te weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 Zojuist zei Punky punk: Nou ja, eigenlijk, ze hoeven mijn leeftijd niet te weten. Nee. Ik zeg ook echt niet hoe oud ik ben. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 Goed dat je dat dat wilt doen. Ik heb er ook al heel veel mails uitgestuurd, alleen je krijgt bijna nergens reactie van helaas, of een negatieve. Onderlaatst een belofte van de konijnenwinkel dat ze de info gingen aanpassen, was ik helemaal blij mee, klein succesje, maar zij is haar belofte niet nagekomen tot nu toe... Leeftijd maakt niet uit hoor, gaat om de boodschap en je hoeft toch niets anders te vermelden dan je naam onderaan de mail. Je klinkt iig een stuk ouder dan 12! 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 6 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: Goed dat je dat dat wilt doen. Ik heb er ook al heel veel mails uitgestuurd, alleen je krijgt bijna nergens reactie van helaas, of een negatieve. Onderlaatst een belofte van de konijnenwinkel dat ze de info gingen aanpassen, was ik helemaal blij mee, klein succesje, maar zij is haar belofte niet nagekomen tot nu toe... Leeftijd maakt niet uit hoor, gaat om de boodschap en je hoeft toch niets anders te vermelden dan je naam onderaan de mail. Je klinkt iig een stuk ouder dan 12! Bedankt! Zal morgen in actie schieten! Nu de presentatie van 'konijnen horen met twee' afmaken en presenteren! Ik hou jullie op de hoogte! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 maart 2021 Delen Geplaatst: 15 maart 2021 15 hours ago zei Punky punk: Bedankt! Zal morgen in actie schieten! Nu de presentatie van 'konijnen horen met twee' afmaken en presenteren! Ik hou jullie op de hoogte! Succes, hoop dat het je lukt! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten