Ga naar inhoud

Tips voor een konijnvriendelijke dierenwinkel?

elliebel
 Delen

Aanbevolen berichten

Wordt zo stil van dit topic. Ik ken geen goede dierenwinkels in mijn buurt. Ik ken er 3 en twee ervan verkopen dieren. Ik ga dan toch naar degene die geen dieren verkopen. Ik heb een vraagje, zou ik ook kunnen antwoorden op zoekertjes op marktplaats, tweedehands,...

En zou ik ook mails kunnen sturen naar de dierenwinkels die dieren verkopen? Of ben ik daar te jong voor? Ik ben twaalf...

Wil echt niet bij de pakken blijven zitten.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Punky punk:

Wordt zo stil van dit topic. Ik ken geen goede dierenwinkels in mijn buurt. Ik ken er 3 en twee ervan verkopen dieren. Ik ga dan toch naar degene die geen dieren verkopen. Ik heb een vraagje, zou ik ook kunnen antwoorden op zoekertjes op marktplaats, tweedehands,...

En zou ik ook mails kunnen sturen naar de dierenwinkels die dieren verkopen? Of ben ik daar te jong voor? Ik ben twaalf...

Wil echt niet bij de pakken blijven zitten.

Waarom niet? Ik schrijf ook dierenwinkels aan als ik het zie. Ik probeer dan op een nette manier te vertellen dat de dingen die ze doen en verkopen erg uit de tijd zijn en vraag of ze het willen herzien. 

Prima toch als je schrijft. Of je nu 12 of 80 bent. 

Hou er wel rekening mee dat niet iedereen even enthousiast reageert. 

aangepast door Mira11
  • Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago zei Mira11:

Waarom niet? Ik schrijf ook dierenwinkels aan als ik het zie. Ik probeer dan op een nette manier te vertellen dat de dingen die ze doen en verkopen erg uit de tijd zijn en vraag of ze het willen herzien. 

Prima toch als je schrijft. Of je nu 12 of 80 bent. 

Hou er wel rekening mee dat niet iedereen even enthousiast reageert. 

Nou ja, eigenlijk, ze hoeven mijn leeftijd niet te weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je dat dat wilt doen. Ik heb er ook al heel veel mails uitgestuurd, alleen je krijgt bijna nergens reactie van helaas, of een negatieve. Onderlaatst een belofte van de konijnenwinkel dat ze de info gingen aanpassen, was ik helemaal blij mee, klein succesje, maar zij is haar belofte niet nagekomen tot nu toe... 

Leeftijd maakt niet uit hoor, gaat om de boodschap en je hoeft toch niets anders te vermelden dan je naam onderaan de mail. Je klinkt iig een stuk ouder dan 12! 

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Goed dat je dat dat wilt doen. Ik heb er ook al heel veel mails uitgestuurd, alleen je krijgt bijna nergens reactie van helaas, of een negatieve. Onderlaatst een belofte van de konijnenwinkel dat ze de info gingen aanpassen, was ik helemaal blij mee, klein succesje, maar zij is haar belofte niet nagekomen tot nu toe... 

Leeftijd maakt niet uit hoor, gaat om de boodschap en je hoeft toch niets anders te vermelden dan je naam onderaan de mail. Je klinkt iig een stuk ouder dan 12! 

Bedankt! Zal morgen in actie schieten! Nu de presentatie van 'konijnen horen met twee' afmaken en presenteren! Ik hou jullie op de hoogte!

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .