Ga naar inhoud

Gezien op marktplaats 2021

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
3 hours ago zei Annasbeestenbende:

Ik zou het ook wel willen doen maar weet niet wat ik moet typen en ik ben bang voor nare reacties (de er natuurlijk gaan komen) helaas.

Er staan wel een paar voorbeeldjes op BB. En nare reacties, tja, die ga je soms ook inderdaad krijgen, die krijg ik ook, die krijgt @BaasjevanBrownie ook, die krijgt @Mira11 ook, iedereen krijgt die. Maar je moet je daar helemaal niks van aantrekken. Ik durf met zekerheid zeggen dat 70% van die mensen helemaal niks van konijnen afweten. Laat ze maar zeggen!

• Bedankt 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago zei Annasbeestenbende:

Ik zou het ook wel willen doen maar weet niet wat ik moet typen en ik ben bang voor nare reacties (de er natuurlijk gaan komen) helaas.

Valt bij mij wel mee, meeste mensen sturen of bedankt of ze reageren gewoon niet. Maar heb nog geen lelijke reactie gehad. Al bereik je maar 1 iemand en konijn, toch mooi.

• Bedankt 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op tweedehands (de marktplaats van België, waar ik ook reageer) heeft veel advertenties van konijnen zelf. Tot nu heb ik dus alleen maar op advertenties gereageerd die spullen aanbieden die niet goed zijn voor konijnen. Konijnentuigjes, te kleine hokken,...

Nu vraag ik me af of het slim is om te reageren op advertenties waar wel duidelijk word dat hun konijntjes niet van een oeps-nestje zijn maar eerder van gericht te fokken. Zo ja, wat kun je daar dan op reageren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/konijnen/m1697799864-heel-veel-konijnen-geholpen-ongeholpen-ram-en-voedsters.html

Beschrijving

We gaan verder met rex konijntjes. We hebben nu een nestje van 11 dus de andere konijntjes ruimen we op.

Heb setjes met geholpen konijnen.

Heb losse voesters en losse rammen.

De ruimte lijkt prima. Maar die tekst😭😭😭 

aangepast door Etje
  • Verdrietig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Etje:

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/konijnen/m1697799864-heel-veel-konijnen-geholpen-ongeholpen-ram-en-voedsters.html

Beschrijving

We gaan verder met rex konijntjes. We hebben nu een nestje van 11 dus de andere konijntjes ruimen we op.

Heb setjes met geholpen konijnen.

Heb losse voesters en losse rammen.

De ruimte lijkt prima. Maar die tekst😭😭😭

Als je een echte band met je konijnen doe je ze toch niet weg, andere konijntjes RUIMEN we op??,  heb een SETJE, losse? Ze verkopen ook nog meer konijnen..

aangepast door Etje
Zin toegevoegd
  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-4-2021 at 17:13 zei Punky punk:

Op tweedehands (de marktplaats van België, waar ik ook reageer) heeft veel advertenties van konijnen zelf. Tot nu heb ik dus alleen maar op advertenties gereageerd die spullen aanbieden die niet goed zijn voor konijnen. Konijnentuigjes, te kleine hokken,...

Nu vraag ik me af of het slim is om te reageren op advertenties waar wel duidelijk word dat hun konijntjes niet van een oeps-nestje zijn maar eerder van gericht te fokken. Zo ja, wat kun je daar dan op reageren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BaasjevanBrownie:

Stuur net weer iemand van marktplaats een berichtje dat ze hun konijntjes ook aan een opvang kunnen afstaan en dan de link van de lijst met opvangen van BB, krijg ik terug:

“Daar ben ik inmiddels door meerdere mensen van op de hoogte gebracht, bedankt”

hihi 💪🏻 Teamwork

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik heb daar ook al op gereageerd. 😂

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Ja heel logisch, eerst niet op komen dagen op afspraak, dan vragen of je vandaag mag komen (nee, de hokken waren inmiddels al gereserveerd voor iemand anders) en dan opeens midden in het gesprek nog een keer vragen of het nog beschikbaar is 🤷‍♀️😂 ik heb nu 7 hokken verkocht en nog 15 te gaan, mijn god wat een mensen zitten er op Marktplaats.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben laatst bijna belazerd toen ik iets wilde verkopen op marktplaats. Ik kreeg een reactie via WhatsApp, met een verhaal dat ze voor de zekerheid graag wilden dat ik me zou identificeren via de marktplaats check, via bijgevoegde link. Dat dacht ik dus niet. Meteen marktplaats geïnformeerd en die hebben in samenwerking met de politie de website offline gehaald. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een bankje op prikbord (is lokale marktplaats website) staan, en er duidelijk bijgezet dat mensen zelf voor passend vervoer moesten zorgen, dat het niet in een auto kon. Je raad het al, er zijn 3 mensen geweest, en geen van die drie heeft het mee kunnen nemen. Ze dachten allemaal dat het wel in een normale auto kon (?) De vierde zei af de ochtend van de afspraak. Het is dus uiteindelijk naar stort gebracht. Zucht. Best zonde, want het kon best nog een leven mee, maar ik was het zo beu. 

• Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee prikte dit topic los
  • 1 maand later...
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .