Ga naar inhoud

Luz & Lewis spam

Pablo&Lola

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Jaa, eindelijk een flop van Luz op film! ☺️

Leuk hè? Zo ligt Brownie ook steeds te rollen, heerlijk he? Alle onwetende baasjes hebben het er maar over dat een konijn alleen in een hokje er niet ongelukkig uitziet, maar zij weten misschien niet hoe een gelukkig konijn eruit ziet. Nou zo dus!

aangepast door BaasjevanBrownie
Toevoeging
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei BaasjevanBrownie:

Leuk hè? Zo ligt Brownie ook steeds te rollen, heerlijk he?

Ja heerlijk, kan er echt van genieten. En dan te bedenken dat hun vorige eigenaren ze niet leuk (genoeg/meer) vonden. Kijk ze eens de tijd van hun leven hebben dan. 🥰

• Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Pablo&Lola:

Ja heerlijk, kan er echt van genieten. En dan te bedenken dat hun vorige eigenaren ze niet leuk (genoeg/meer) vonden. Kijk ze eens de tijd van hun leven hebben dan. 🥰

Dat snap je toch niet. Lewis is toch een van de leukste konijnen ever om te hebben, nooit saai met hem en ik vind Luz ook schattig.

• Mee eens! 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooie overtuigende flop van Luz, lief hè! 

Bij het filmpje van L&L die hooi aan het knabbelen zijn, moest onze jongste rennen naar het toilet, pieste bijna in de broek van het lachen....kwam terug en wilde het filmpje nog een paar keer zien. Het is ook wel hilarisch met die snel bewegende lippen en die onverstoorbare koppies. 

• Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel raar maar ik heb vannacht gedroomd over Lewis😂😂 Opeens was het mijn konijn en was hij een koppel met Vlekje. Alleen was Lewis wel echt heel groot in mijn droom. Ik weet ook niet waarom ik hier over heb gedroomd. Ik ken hem niet eens alleen van filmpjes, maar heb de laatste tijd ook niet eens filmpjes van hem gezien alleen van Luz. Zo vaag.

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago zei pakyakker:

Heel raar maar ik heb vannacht gedroomd over Lewis😂😂 Opeens was het mijn konijn en was hij een koppel met Vlekje. Alleen was Lewis wel echt heel groot in mijn droom. Ik weet ook niet waarom ik hier over heb gedroomd. Ik ken hem niet eens alleen van filmpjes, maar heb de laatste tijd ook niet eens filmpjes van hem gezien alleen van Luz. Zo vaag.

Hahaha! Ik verdenk Lewis ervan dat hij ‘s nachts stiekem willekeurige mensen lastigvalt en in hun dromen verschijnt. Volgens mij droomde Irene pas ook over hem. 😂 Wel cool dat hij mega groot was. Hopelijk deed hij een beetje leuk tegen jou en Vlekje. 😉

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago zei Pablo&Lola:

Hier kan je toch uuuren naar kijken en luisteren?🥰

Jeetje wat eten ze goed hooi bij jou! 😲

Bij mij gaat dat écht niet zo hoor. Af en toe een sprietje, maar niet met zo’n overtuiging als L&L dat doen. Heb nog steeds niet het juiste hooi gevonden helaas... ze eten het wel, maar alleen omdat ze niks anders krijgen volgens mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei JacB:

Bij mij gaat dat écht niet zo hoor. Af en toe een sprietje, maar niet met zo’n overtuiging als L&L dat doen. Heb nog steeds niet het juiste hooi gevonden helaas... ze eten het wel, maar alleen omdat ze niks anders krijgen volgens mij. 

Ja joh, het is hier echt hun lust en hun leven. Vooral Luz, mijn hemel, die eet de hele dag door, komt geen eind aan. Ze staan 's ochtends ook echt te wachten op nieuw hooi in de ruif. Wat balen dat Kliko & Rummie niet zo enthousiast zijn. Volgens mij heb jij al een heleboel soorten uitgeprobeerd.. Hier krijgen ze sinds een tijdje hooi van de boer en kruidenhooi van het gewone huismerk van de Welkoop. Daarvoor was hun basishooi Pet's Own Choice premium hooi (ook oa bij Welkoop of in de BB webwinkel verkrijgbaar). Vooral de wat dikkere, langere stengels vallen hier goed in de smaak, maar daar moet je soms ook een beetje geluk mee hebben als je een zak koopt. Hoop dat je toch eens iets kan vinden wat ze lekker (blijven) vinden!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei JacB:

Je kan eens kijken of ze beter hooi gaan eten als je minder groenten geeft. Sinds ik Do & Jerry meer groenten geef zijn ze iets minder hooi gaan eten. Daarvoor zaten ze ook de hele dag hooi te eten, maar dat is nu wat minder.

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago zei Pablo&Lola:

Hahaha! Ik verdenk Lewis ervan dat hij ‘s nachts stiekem willekeurige mensen lastigvalt en in hun dromen verschijnt. Volgens mij droomde Irene pas ook over hem. 😂 Wel cool dat hij mega groot was. Hopelijk deed hij een beetje leuk tegen jou en Vlekje. 😉

Haha ja klopt. Hij maakt gewoon indruk denk ik 😂

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pablo&Lola ik heb volgens mij alle soorten hooi al gehad. Het hooi wat écht in de smaak viel was Science Selective hooi, maar dat is al een tijdje niet verkrijgbaar. Nu heb ik hooi van bol.com waarvan ze zeggen dat het bij de boer vandaan komt. Dat eten ze redelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Eefje:

Hoe oefen je dat als hij hem meteen peert dan? Milly kan ik ook echt niet aanraken, hoewel ze zelf hondsbrutaal is naar mij toe.

Ik begin op een moment dat hij (langer) stilzit, zoals tijdens het eten. En ja, soms rent hij direct weg, dan houd ik ermee op en probeer ik het de volgende dag of bij het volgende voermoment opnieuw. Je hebt een flink portie geduld nodig, maar ik merk dat het wegrennen steeds minder wordt en dat ik ook steeds langer kan aaien en nu dus ook kan plukken.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ik begin op een moment dat hij (langer) stilzit, zoals tijdens het eten. En ja, soms rent hij direct weg, dan houd ik ermee op en probeer ik het de volgende dag of bij het volgende voermoment opnieuw. Je hebt een flink portie geduld nodig, maar ik merk dat het wegrennen steeds minder wordt en dat ik ook steeds langer kan aaien en nu dus ook kan plukken.

Dat doe ik met Billy ook, hij zal nooit een echt knuffel konijn worden die geniet van aaien en dat hoeft ook zeker niet, maar vind het wel handig dat ik hem kan aanraken zonder dat hij meteen weg is. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .