Pablo&Lola Geplaatst: 11 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2021 Of nou ja, misschien is het ook wel een konijn-walruscombinatie. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Is Vladimir Demikhov bij je langs geweest? 🤪 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 49 minuten geleden zei Evee: Is Vladimir Demikhov bij je langs geweest? 🤪 Die naam had ik niet moeten googlen. Oh wat naar zeg, maar ook intrigerend, maar bovenal naar. Bedankt hè! 😬😂 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Pablo&Lola: Die naam had ik niet moeten googlen. Oh wat naar zeg, maar ook intrigerend, maar bovenal naar. Bedankt hè! 😬😂 haha graag gedaan! 😄 😂 Sorry als ik je nachtmerries heb bezorgd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 1 hour ago zei Pablo&Lola: Vladimir Demikhov Ik heb maar niet naar de filmpjes gekeken, het leek me te erg...🤢 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 'De experimenten van Demichov werden met zowel bewondering als afgrijzen gade geslagen door collega's'. Dat is een heel treffende omschrijving van het gevoel dat het opwekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Het onderliggende ethische vraagstuk, ja. Honden met twee koppen waarbij de aangenaaide pup verder groeit uit de nek van de volwassen hond wat voor beide dieren heel veel ellende oplevert, zou niet door de ethische commissie komen tegenwoordig, hoop ik. Als iets kán, wil het toch niet zeggen dat je het dan ook per definitie moet doen? Alsof het ooit nodig zal zijn om levende wezens met 2 koppen/hoofden te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Ja dan ben je behoorlijk koekoek. Vond de academische wereld toen gelukkig ook, onethisch en macaber en hij is uit zijn functie ontheven. Wel pas later, maar toch. Die grappen kun je nu niet meer uithalen gelukkig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 (aangepast) -te snel geklikt- 12 mei 2021 aangepast door Pablo&Lola 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 (aangepast) Ik kom even tussendoor met een leuke selfiereeks hoor! 12 mei 2021 aangepast door Pablo&Lola 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Haha die bovenste, is hij ook zo'n kapper? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Mooie wenkbrauw trouwens! Bijgekleurd nu of niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Eefje: Mooie wenkbrauw trouwens! Bijgekleurd nu of niet? Haha, thanks!😄 Bovenkant een beetje bijgetekend en -gekleurd. De bovenlijn had ze bij de eerste behandeling niet zo dik en strak gemaakt (onderkant wel) om het natuurlijker over te laten komen, maar ik denk dat ik het bij de touch-up wel laat doen. 3 minuten geleden zei Eefje: Haha die bovenste, is hij ook zo'n kapper? Ja joh, had opeens een dikke pluk in z’n bek. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Ja hadden ze bij mij ook gedaan boven lichter, ik kleurde dat ook steeds zelf bij, dus als ik nog eens ga wil ik dat ook gewoon wat dichter. Die Lewis 😆. Kiki deed dat ook altijd. Sprong ze op de rugleuning hoorde ik haar ineens veel te dicht bij mijn oor ergens op knabbelen. Heel fijn 😆 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Volgens mij kan Lewis niet anders dan bijzonder grappig op de foto staan. 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 12 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2021 9 minuten geleden zei Mira11: Volgens mij kan Lewis niet anders dan bijzonder grappig op de foto staan. 😄 Volgens mij komt dat door die sterke gezichtsuitdrukkingen. Luz kijkt gewoon altijd vriendelijk, maar Lewis heeft echt tientallen moods. 😅 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 Hahaha die bovenste. Geef ze dan ook fatsoenlijk te eten 😂 Gelukkig eet ie niet van je wenkbrauwen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 (aangepast) 9 hours ago zei Pablo&Lola: Ik kom even tussendoor met een leuke selfiereeks hoor! Hahaha, tussendoor? Volgens mij was het andere gesprek tussendoor 😂 Konijnenfoto's zijn toch sowieso altijd prioriteit nr 1? 😄 Wat een lieve koppies weer 😍 13 mei 2021 aangepast door Miekmoek 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 Wat een mooie kopjes toch! Zijn Luz en/of Lewis knuffelkonijnen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2021 10 minuten geleden zei Punky punk: Wat een mooie kopjes toch! Zijn Luz en/of Lewis knuffelkonijnen? Nee, niet echt. Luz is wel aaibaar en gaat er soms ook echt voor liggen, maar voor Lewis hoeft dat allemaal niet zo, op een hele zeldzame keer na (volgens mij had ik daar een tijdje geleden een filmpje van gepost). Ik kán hem wel aaien hoor, maar hij hoeft dat gefrunnik aan zijn lijf niet zo. Spelen vindt hij wel leuk. 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 Die selfies zijn echt heel leuk! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 13 hours ago zei Pablo&Lola: Ik kom even tussendoor met een leuke selfiereeks hoor! Haha wat een leuke foto’s! Die eerste met zijn tongetje eruit! Schattig en grappig tegelijk! Heb je zelf ook de foto’s dat je er helemaal opstaat? Wel leuk om te hebben! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2021 50 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: Haha wat een leuke foto’s! Die eerste met zijn tongetje eruit! Schattig en grappig tegelijk! Heb je zelf ook de foto’s dat je er helemaal opstaat? Wel leuk om te hebben! Dank je! Nee, mijn hoofd is te groot. 😭 Paste er niet bij in het frame. 😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 Sorry @Pablo&Lola we hebben je topic tijdelijk gekaapt. 😬 Misschien handiger om een topic te openen over dierproeven. Kun jij weer lekker je leuke foto's en filmpjes delen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 Ik heb het afgesplitst. Verder kletsen over dierproeven kan in offtopic 👍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.