Ga naar inhoud

Luz & Lewis spam

Pablo&Lola
 Delen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Lienappelsien:

Ik heb 2 metalen hooiruiven, hier uit de webshop, naast elkaar. Jerry’s vorige vriendinnetje Rosa ging graag in zo’n ruif zitten. Toen Jerry hier pas pas (bijna 8 jaar geleden) heeft hij dat ook een paar keer gedaan en zelfs Bonno die toen nog halfblind was heeft het een keer gepresteerd. Maar Rosa bleef het doen en ik vind dat ook griezelig met die achterpoten zo in de ruif, zeker als de hoeveelheid hooi minder wordt. Toen heb ik er een smal klepje op gemaakt. Het is smal, waardoor het hooi deels aan de voorkant/bovenkant nog uitsteekt. Ze eten daardoor nog steeds het liefst van bovenaf hooi, en gaan ook heel vaak op het smalle klepje zitten 🤣 Zelfs Do, die nog wat groter is. Het ziet er altijd komisch uit. 

Misschien kan je het klepje van jouw hooiruif aanpassen zodat er ook nog hooi uit kan steken?

Ik duw het hooi overigens niet door de tralies heen hoor. Dat zoeken ze zelf wel uit.

Ik wel. Anders vind Punky het niet eens de moeite om hooi te eten. 😁🙄

Verwend nestje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteravond voor de zekerheid toch nog even een bult stro in de ren gegooid (achter het huisje naast de zandbak waar ze graag liggen). Vanochtend trof ik de ren zo aan:

10380213-BC7D-4A27-A01E-2782104BBF62.thumb.jpeg.af0176cf67cd6d5d25ed900c89b567cf.jpeg

Voor L&L begrippen is dit dus een vreselijke puinhoop. Bedankt hè, jongens!

Ik heb het inmiddels weer helemaal netjes gemaakt, maar ze liggen nu demonstratief op het dak van het grote nachthok (staat niet op de foto). Is dit een hint dat het stro eruit moet? 😅

• Haha 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prachtige foto's van prachtige Luz, echt onweerstaanbaar. Maar eh, Lewis kan dan wel gekke bekken trekken, maar hij is toch niet lelijk? Ik vind hem wél mooi. Niet dat hij als lelijk konijn minder zou zijn natuurlijk. Voor hem maakt het geen bal uit als hij maar lol mag maken en met zijn vriendinnetje uit dezelfde ruif mag eten. 

• Haha 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei JokeC:

Wat een prachtige foto's van prachtige Luz, echt onweerstaanbaar. Maar eh, Lewis kan dan wel gekke bekken trekken, maar hij is toch niet lelijk? Ik vind hem wél mooi. Niet dat hij als lelijk konijn minder zou zijn natuurlijk. Voor hem maakt het geen bal uit als hij maar lol mag maken en met zijn vriendinnetje uit dezelfde ruif mag eten. 

Hij kan ermee door hoor. Scheelt dat ie mega grappig is, dat compenseert. 😉

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah balen, Betsy had dat ook altijd. Heb haar de laatste jaren in ruiperiodes preventief laxeermiddel gegeven, toen heeft ze het niet meer gehad. Was het niet zo dat witte konijnen daar over het algemeen ook gevoeliger voor zijn? Iemand hier zei dat Evert Jan dat gezegd had dacht ik. 

aangepast door Eefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .