Punky punk Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 1 uur geleden zei Lienappelsien: Ik heb 2 metalen hooiruiven, hier uit de webshop, naast elkaar. Jerry’s vorige vriendinnetje Rosa ging graag in zo’n ruif zitten. Toen Jerry hier pas pas (bijna 8 jaar geleden) heeft hij dat ook een paar keer gedaan en zelfs Bonno die toen nog halfblind was heeft het een keer gepresteerd. Maar Rosa bleef het doen en ik vind dat ook griezelig met die achterpoten zo in de ruif, zeker als de hoeveelheid hooi minder wordt. Toen heb ik er een smal klepje op gemaakt. Het is smal, waardoor het hooi deels aan de voorkant/bovenkant nog uitsteekt. Ze eten daardoor nog steeds het liefst van bovenaf hooi, en gaan ook heel vaak op het smalle klepje zitten 🤣 Zelfs Do, die nog wat groter is. Het ziet er altijd komisch uit. Misschien kan je het klepje van jouw hooiruif aanpassen zodat er ook nog hooi uit kan steken? Ik duw het hooi overigens niet door de tralies heen hoor. Dat zoeken ze zelf wel uit. Ik wel. Anders vind Punky het niet eens de moeite om hooi te eten. 😁🙄 Verwend nestje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 7 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2021 Ik had gisteravond voor de zekerheid toch nog even een bult stro in de ren gegooid (achter het huisje naast de zandbak waar ze graag liggen). Vanochtend trof ik de ren zo aan: Voor L&L begrippen is dit dus een vreselijke puinhoop. Bedankt hè, jongens! Ik heb het inmiddels weer helemaal netjes gemaakt, maar ze liggen nu demonstratief op het dak van het grote nachthok (staat niet op de foto). Is dit een hint dat het stro eruit moet? 😅 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 april 2021 Delen Geplaatst: 7 april 2021 Ziet er uit alsof het een flinke houseparty is geweest vannacht daar 🎵 👯♀️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 7 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2021 7 minuten geleden zei Evee: Ziet er uit alsof het een flinke houseparty is geweest vannacht daar 🎵 👯♀️ Nou echt. En ik me maar afvragen waarom ze overdag zo moe zijn. Als ze maar plezier hebben gehad hè, haha. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 Luz, mijn knapperd. 🥰 11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 AH dat zijn mooie foto’s, lieverdje om te zien 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 (aangepast) Lewis, mijn.. niet zo knapperd. 🤡 Grapje. 13 april 2021 aangepast door Pablo&Lola 5 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Wat een prachtige foto's van prachtige Luz, echt onweerstaanbaar. Maar eh, Lewis kan dan wel gekke bekken trekken, maar hij is toch niet lelijk? Ik vind hem wél mooi. Niet dat hij als lelijk konijn minder zou zijn natuurlijk. Voor hem maakt het geen bal uit als hij maar lol mag maken en met zijn vriendinnetje uit dezelfde ruif mag eten. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 31 minuten geleden zei JokeC: Wat een prachtige foto's van prachtige Luz, echt onweerstaanbaar. Maar eh, Lewis kan dan wel gekke bekken trekken, maar hij is toch niet lelijk? Ik vind hem wél mooi. Niet dat hij als lelijk konijn minder zou zijn natuurlijk. Voor hem maakt het geen bal uit als hij maar lol mag maken en met zijn vriendinnetje uit dezelfde ruif mag eten. Hij kan ermee door hoor. Scheelt dat ie mega grappig is, dat compenseert. 😉 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Ik vind Lewis hartstikke mooi! Ik hou ook wel van witte konijnen. Stiekem nog het mooist met rode ogen, maar blauw is ook tof! En ja sorry Milly bruin is ook mooi. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Wát een prachtige foto's! Vind jou duo toch ook wel echt 1 van de leukste koppels van BB! Sorry andere BB'ers. 🤷♀️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 27 minuten geleden zei Punky punk: Wát een prachtige foto's! Vind jou duo toch ook wel echt 1 van de leukste koppels van BB! Sorry andere BB'ers. 🤷♀️ Nog even en dan heb jij het leukste koppel van Bunnybunch, toch? 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 2 minuten geleden zei Pablo&Lola: Nog even en dan heb jij het leukste koppel van Bunnybunch, toch? 😉 Haha, daar moet ik je wel gelijk in geven! Ach ja, alle gelukkige koppeltjes zijn mijn favoriet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 1 hour ago zei Pablo&Lola: Luz, mijn knapperd. 🥰 Ik liet deze aan mn moeder zien die haar heeel mooi vind! Op de laatste foto vind ze net alsof ze een broekje aanheeft 🤭 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Die laatste foto van Luz is zooo leuk, met dat pootje zo half in de lucht! 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 16 hours ago zei Pablo&Lola: Het is net of ze een hondje is (Met dat pootje) en afwachtend kijkt wanneer de tennisbal gegooid wordt 😂🥰 3 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Spaanneeend! Dat wil ze daar mee zeggen 😉 Ik denk dat ze iets hoorde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 14 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2021 Ze zat naar Lewis te kijken die onder het afdak bij de tuinmeubelen en barbecue aan het rommelen was en twijfelde of ze ook moest gaan kijken of niet. 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 18 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2021 Niet zijn beste verstopplek, maar soms moet je improviseren met wat je hebt. 1 10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 18 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2021 Waar hooi is, is Luz. 7 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 18 april 2021 Delen Geplaatst: 18 april 2021 Zoals altijd weer leuke mooie foto's/fillempie. 👍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 20 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2021 Ze mogen dan een veilige ren hebben; ik voel me soms verre van veilig in de ren.🌪 🔈Geluid hard voor herrie. 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 24 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2021 Mehh, Lewis had weer buikpijn en hoefde niks. Dosis novacam erin en het gaat weer goed, maar volgens mij is dit echt voorjaars-/verhaardingetje dat steeds terugkomt. Arm ventje. 😕 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 24 april 2021 Delen Geplaatst: 24 april 2021 (aangepast) Ah balen, Betsy had dat ook altijd. Heb haar de laatste jaren in ruiperiodes preventief laxeermiddel gegeven, toen heeft ze het niet meer gehad. Was het niet zo dat witte konijnen daar over het algemeen ook gevoeliger voor zijn? Iemand hier zei dat Evert Jan dat gezegd had dacht ik. 24 april 2021 aangepast door Eefje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 april 2021 Delen Geplaatst: 24 april 2021 6 minuten geleden zei Pablo&Lola: Mehh, Lewis had weer buikpijn en hoefde niks. Dosis novacam erin en het gaat weer goed, maar volgens mij is dit echt voorjaars-/verhaardingetje dat steeds terugkomt. Arm ventje. 😕 Wat vervelend! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.