Pablo&Lola Geplaatst: 9 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2021 4 hours ago zei pakyakker: Ik ben ook voor L&L de film. Echt leuk gedaan! Zal ik dan maar de fanclub oprichten?😂 Merchandise ect. Fantastische konijnen zijn het! En natuurlijk een heel leuk stel. Jaaaa, pyjamabroek met L&L erop! 😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 9 maart 2021 Delen Geplaatst: 9 maart 2021 1 hour ago zei Pablo&Lola: Jaaaa, pyjamabroek met L&L erop! 😍 Mokken, T-shirt mondkapjes alles😂😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 maart 2021 Delen Geplaatst: 9 maart 2021 1 uur geleden zei pakyakker: Mokken, T-shirt mondkapjes alles😂😍 Mondkapjes gaan vast als warme broodjes over de toonbank 😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 9 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2021 Op 8-3-2021 at 17:49 zei BaasjevanBrownie: Of zoals Lewis, heel grappig en quasi- onschuldig. Quasi-onschuldig, precies dat! Als Lewis iets doet, waarvan hij weet dat het eigenlijk niet mag, dan kijkt hij mij altijd met zo’n quasi-onschuldige blik aan. Ik kan dan alleen maar in lachen uitbarsten. Slecht hè? 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 9 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2021 @Dollie Weet jij hoe zwaar Lumi is? Luz woog van de week 2,38 kg. Iets zwaarder dan toen ik haar bij je ophaalde. Ik twijfel of dat aan de zware kant is.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 maart 2021 Delen Geplaatst: 10 maart 2021 Lumi woog in oktober 2070 gram, ik zal haar deze week wel eens even weer wegen. Ik had verwacht dat Lumi op hetzelfde gewicht uit zou komen als Luz, maar dat heeft ze uiteindelijk nooit gehaald. Volgens mij zit ze meestal rond de 2100. Luz heb ik met 2250 op papier staan. Denk dat een beeetje zwaarder dan dat niet erg is (er is natuurlijk ook een marge van wat een gezond gewicht is) maar zou wel oppassen dat er niet nog meer bij komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 10 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2021 45 minuten geleden zei Dollie: Lumi woog in oktober 2070 gram, ik zal haar deze week wel eens even weer wegen. Ik had verwacht dat Lumi op hetzelfde gewicht uit zou komen als Luz, maar dat heeft ze uiteindelijk nooit gehaald. Volgens mij zit ze meestal rond de 2100. Luz heb ik met 2250 op papier staan. Denk dat een beeetje zwaarder dan dat niet erg is (er is natuurlijk ook een marge van wat een gezond gewicht is) maar zou wel oppassen dat er niet nog meer bij komt. Dank je! Dan ga ik het toch nog beter in de gaten houden en kijken of ik het misschien iets meer richting de 2300 kan krijgen. Aan gebrek aan beweging kan het niet liggen en te veel brok kan ook bijna niet, aangezien ze al het minimale krijgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 19 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2021 ‘Waarom met speciaal voor konijnen ontworpen speeltjes spelen als je ook gewoon met stenen kan gooien?’, aldus Lewis (geluid aan). 1 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 19 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Het principe van een deur is hem ook nog niet helemaal duidelijk. 🤦🏼♀️ 11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 19 maart 2021 Delen Geplaatst: 19 maart 2021 Wat een toffe content dit. Als ik me verveel weet ik waar ik moet komen kijken. 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 25 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2021 “Maak jij links los, dan doe ik rechts en dan hebben we in plaats van één wilgentak een heleboel wilgentakjes”. “OK, slim!” 11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 25 maart 2021 Delen Geplaatst: 25 maart 2021 56 minuten geleden zei Pablo&Lola: “Maak jij links los, dan doe ik rechts en dan hebben we in plaats van één wilgentak een heleboel wilgentakjes”. “OK, slim!” Wat een goede samenwerking! 😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 26 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2021 23 hours ago zei DaniëlleV: Wat een goede samenwerking! 😃 Goed hè? 😄 Ze zijn blijkbaar ook nog met de takjes aan de wandel geweest, want vanochtend lagen er een paar in de cat cube. 2 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 26 maart 2021 Delen Geplaatst: 26 maart 2021 2 minuten geleden zei Pablo&Lola: Goed hè? 😄 Ze zijn blijkbaar ook nog met de takjes aan de wandel geweest, want vanochtend lagen er een paar in de cat cube. Heerlijk om te zien hoe ze lekker bezig zijn he? Bij mij zijn ze soms echt soort van aan het werk, graven en spullen verplaatsen, waar ze dan echt ook samen aan bezig zijn. Ik kan daar echt van genieten ☺️ Zo zie je maar dat konijnen echt minimaal 1 maatje nodig hebben! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 30 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2021 Zie Lewis aan de ruif hangen alsof het de plaatselijke bar is. Wrijf het er maar in, Lewis, wrijf het er maar in. 1 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 31 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Last van werkstress, keuzestress of vakantiestress? Meld je dan nu aan voor de cursus Maximaal ontspannen, gegeven door het duo L&L, dé experts op het gebied van ontspanning. 1 11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Stelletje uitslovers! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 31 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2021 19 minuten geleden zei Lienappelsien: Stelletje uitslovers! Zoals je op bovenstaande foto ziet, hebben ze niets beters te doen. 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Jou grapjes ook altijd hé! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Op 19-3-2021 at 17:12 zei Pablo&Lola: Het principe van een deur is hem ook nog niet helemaal duidelijk. 🤦🏼♀️ Haha dat heeft Ukkie ook altijd! Of ze duwt hem zelf dicht 🤦♀️ En dan grote ogen van paniek. Gelukkig kan Brownie hem nu zowel van binnen als buiten openduwen of trekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 Wat een leuke foto’s en filmpjes (en bijschriften 😉) hier allemaal zeg 😂 Las gisteren toevallig dat kattenfilmpjes kijken mensen gelukkiger maakt, maar dat geldt zeker ook voor konijnenfoto’s en filmpjes 🥰 1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 31 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2021 16 minuten geleden zei Punky punk: BB’ers, willen wij nog spam! Ja toch hé? Spa-ham, Spa-ham, Spa-ham, Spa-ham,.... @Pablo&Lola, jij dacht er vanonder uit te kruipen? Pech! Geld ook voor jou! 😉 Heb je een verzoekje? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 maart 2021 Delen Geplaatst: 31 maart 2021 7 hours ago zei Pablo&Lola: Last van werkstress, keuzestress of vakantiestress? Meld je dan nu aan voor de cursus Maximaal ontspannen, gegeven door het duo L&L, dé experts op het gebied van ontspanning. Wat een super leuke konijnen heb jij toch! Vooral om Lewis lig ik hier vaak in een deuk. 😂😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 31 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2021 6 minuten geleden zei mammafelina: Wat een super leuke konijnen heb jij toch! Vooral om Lewis lig ik hier vaak in een deuk. 😂😂 Haha, dank je! Lewis is een clown, ik kan er niks anders van maken (en volgens mij doet hij het stiekem ook expres). Luz is gewoon een klein, lief schatje. 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 2 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2021 (aangepast) Ik zag Lewis vandaag toch iets aparts doen. Ik geef hun hooi (ook) altijd in een wilgenrol. Nou zag ik Lewis vanmiddag aan een kant van de rol alle hooi eruit graven, door de rol huppen, zich omdraaien en vervolgens alle hooi terug in de rol stoppen. Daarna draaide hij zich om en werd alles er weer uitgehaald, en zo ging het dan een tijdje door. Op een gegeven moment lag alles eruit en begon hij heel wild van het hooi te eten. Oké dan. 🤷🏻♀️ 2 april 2021 aangepast door Pablo&Lola 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.