Ga naar inhoud

Luz & Lewis spam

Pablo&Lola
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 8-3-2021 at 17:49 zei BaasjevanBrownie:

Of zoals Lewis, heel grappig en quasi- onschuldig. 

Quasi-onschuldig, precies dat! Als Lewis iets doet, waarvan hij weet dat het eigenlijk niet mag, dan kijkt hij mij altijd met zo’n quasi-onschuldige blik aan. Ik kan dan alleen maar in lachen uitbarsten. Slecht hè? 😂

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lumi woog in oktober 2070 gram, ik zal haar deze week wel eens even weer wegen. Ik had verwacht dat Lumi op hetzelfde gewicht uit zou komen als Luz, maar dat heeft ze uiteindelijk nooit gehaald. Volgens mij zit ze meestal rond de 2100. Luz heb ik met 2250 op papier staan. Denk dat een beeetje zwaarder dan dat niet erg is (er is natuurlijk ook een marge van wat een gezond gewicht is) maar zou wel oppassen dat er niet nog meer bij komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Dollie:

Lumi woog in oktober 2070 gram, ik zal haar deze week wel eens even weer wegen. Ik had verwacht dat Lumi op hetzelfde gewicht uit zou komen als Luz, maar dat heeft ze uiteindelijk nooit gehaald. Volgens mij zit ze meestal rond de 2100. Luz heb ik met 2250 op papier staan. Denk dat een beeetje zwaarder dan dat niet erg is (er is natuurlijk ook een marge van wat een gezond gewicht is) maar zou wel oppassen dat er niet nog meer bij komt.

Dank je! Dan ga ik het toch nog beter in de gaten houden en kijken of ik het misschien iets meer richting de 2300 kan krijgen. Aan gebrek aan beweging kan het niet liggen en te veel brok kan ook bijna niet, aangezien ze al het minimale krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
2 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Goed hè? 😄

Ze zijn blijkbaar ook nog met de takjes aan de wandel geweest, want vanochtend lagen er een paar in de cat cube.

Heerlijk om te zien hoe ze lekker bezig zijn he? Bij mij zijn ze soms echt soort van aan het werk, graven en spullen verplaatsen, waar ze dan echt ook samen aan bezig zijn. 
Ik kan daar echt van genieten ☺️ 

Zo zie je maar dat konijnen echt minimaal 1 maatje nodig hebben! 

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago zei Pablo&Lola:

Last van werkstress, keuzestress of vakantiestress? Meld je dan nu aan voor de cursus Maximaal ontspannen, gegeven door het duo L&L, dé experts op het gebied van ontspanning.

179D9119-BB25-4FC3-9557-54B7CC169856.thumb.jpeg.b6c3221ae6a0ff847632911d67ddd6ca.jpeg

Wat een super leuke konijnen heb jij toch! Vooral om Lewis lig ik hier vaak in een deuk. 😂😂

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei mammafelina:

Wat een super leuke konijnen heb jij toch! Vooral om Lewis lig ik hier vaak in een deuk. 😂😂

Haha, dank je! Lewis is een clown, ik kan er niks anders van maken (en volgens mij doet hij het stiekem ook expres). Luz is gewoon een klein, lief schatje. 🙂

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag Lewis vandaag toch iets aparts doen. Ik geef hun hooi (ook) altijd in een wilgenrol. Nou zag ik Lewis vanmiddag aan een kant van de rol alle hooi eruit graven, door de rol huppen, zich omdraaien en vervolgens alle hooi terug in de rol stoppen. Daarna draaide hij zich om en werd alles er weer uitgehaald, en zo ging het dan een tijdje door. Op een gegeven moment lag alles eruit en begon hij heel wild van het hooi te eten. Oké dan. 🤷🏻‍♀️

aangepast door Pablo&Lola
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .