Ga naar inhoud

Luz & Lewis spam

Pablo&Lola

Aanbevolen berichten

11 hours ago zei DaniëlleV:

Klopt, en juist dat vind ik niet zo fris als ze daar dan weer lekker in gaan graven.
Ze plassen bij mij normaal gesproken alleen in de toiletbak maar als ik er een zandbak bijzet dan denken ze dat er een nieuw toilet bij is gekomen. 🙄

Heb je nog mazzel, Ukkie plast gewoon standaard overal 🙄 en Brownie maar braaf naar z’n toiletje gaan iedere keer.

Maar voor een keertje is het misschien wel leuk, ziet er wel superleuk uit hier dat gegraaf in de zandbak op die filmpjes. Iedere keer het zand dan maar verversen 🙈

aangepast door BaasjevanBrownie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vorige voedster plaste inderdaad ook in de zandbak, heel irritant. Op het begin kon ik het er nog wel een beetje uitscheppen, maar op een gegeven moment wordt het toch gewoon vies, zeker in de zomer, en moest ik elke twee weken het zand vervangen. Dat vond ik gewoon te vaak. Met L&L is het even afwachten hoelang het duurt voordat ze het als toiletbak gaan gebruiken, maar tot nu toe kom ik gelukkig af en toe alleen een verdwaalde keutel tegen. 🤞🏻

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vervang het zand ook iedere twee weken. Ik gebruik een onderbak van een binnenkooi, daar gaat precies een zak in. Mijn koppel krijgt ook een zandbak, daar ben ik nog naar op zoek. Maar vooralsnog heb ik geen zand, aangezien de meeste bouwmarkten een minimum bestelbedrag hanteren waar je met een paar zakken zand niet bij in de buurt komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Marjoleink:

Maar vooralsnog heb ik geen zand, aangezien de meeste bouwmarkten een minimum bestelbedrag hanteren waar je met een paar zakken zand niet bij in de buurt komt. 

Staat nog weleens gratis zand op marktplaats. Zo had ik ook de konijnenren gevuld. Wel opletten dan natuurlijk dat het niet open in de tuin heeft gelegen en er katten in gepoept hebben. Ik had het van een man die zijn tuin had laten ophogen en nog over had. Zat allemaal netjes in zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Staat nog weleens gratis zand op marktplaats. Zo had ik ook de konijnenren gevuld. Wel opletten dan natuurlijk dat het niet open in de tuin heeft gelegen en er katten in gepoept hebben. Ik had het van een man die zijn tuin had laten ophogen en nog over had. Zat allemaal netjes in zakken.

Dit zou ik niet zo snel doen, in ophoogzand kunnen scherpe voorwerpen en schadelijke stoffen zitten.

Voor konijnen zou ik wel echt speelzand of een specifieke konijnenzandsoort (zoals die van bunny nature) kiezen, dat is veilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen hij hier net was, vroeg ik me echt af wat ik in huis had gehaald. Ik kon totaal geen hoogte van hem krijgen en vond hem maar een raar konijn. Nu, twee jaar later, kennen we elkaar iets beter, weten we wat we van elkaar kunnen verwachten en is hij gepromoveerd van een ‘raar konijn’ naar een ‘onwijs leuk en grappig, maar nog steeds raar konijn’. 😄

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Toen hij hier net was, vroeg ik me echt af wat ik in huis had gehaald. Ik kon totaal geen hoogte van hem krijgen en vond hem maar een raar konijn. Nu, twee jaar later, kennen we elkaar iets beter, weten we wat we van elkaar kunnen verwachten en is hij gepromoveerd van een ‘raar konijn’ naar een ‘onwijs leuk en grappig, maar nog steeds raar konijn’. 😄

Hij heeft ook al een hele grappige gezichtsuitdrukking! (Ondanks dat ze zeggen dat konijnen dat niet hebben, vind ik toch echt dat ze allemaal een eigen uitstraling hebben).

• Mee eens! 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Hij heeft ook al een hele grappige gezichtsuitdrukking! (Ondanks dat ze zeggen dat konijnen dat niet hebben, vind ik toch echt dat ze allemaal een eigen uitstraling hebben).

Als je je konijnen goed kent, kun je er zeker wel gezichtsuitdrukkingen van leren! Maar vaak is het wel het complete plaatje, met de houding er bij wat maakt dat je ze kan "lezen". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Evee:

Als je je konijnen goed kent, kun je er zeker wel gezichtsuitdrukkingen van leren! Maar vaak is het wel het complete plaatje, met de houding er bij wat maakt dat je ze kan "lezen". 

Ja, maar vind ook dat ze een eigen uitstraling hebben die wat over hun karakter zegt. Ondeugend of heel sullig. Of zoals Lewis, heel grappig en quasi- onschuldig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Haha, die is ook leuk en lief! 😊 Heb je er ook al eentje met jouw beestenbende gemaakt voor in jouw topic?

Nee, nog niet eigenlijk 😅 ik bedankt om een filmpje te maken naar aanleiding van de opmerking van @Evee

•  

“Het lijkt wel een soort James Bond trailer, met de tunnel & actiefoto. Met zo een spannend deuntje er onder.”

@Evee

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Annasbeestenbende:

Nee, nog niet eigenlijk 😅 ik bedankt om een filmpje te maken naar aanleiding van de opmerking van @Evee

•  

“Het lijkt wel een soort James Bond trailer, met de tunnel & actiefoto. Met zo een spannend deuntje er onder.”

@Evee

Dat is dan goed gelukt, want ik kreeg er zeker een James Bond vibe van. 🙂

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .