Ga naar inhoud

Luz & Lewis spam

Pablo&Lola

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
14 minuten geleden zei Evee:

Ik moet aan zo een quote denken "beach hair, don't care" 

Ik zie het al voor mij dat die daar op een bordje aan de muur achter de zandbak hangt 😉

Je brengt me op ideeën voor de nieuwe rennen 😂

Haha! Past perfect bij het strandthema van jouw nieuwe rennen toch? 😄

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei DaniëlleV:

Ik heb het ooit ook geprobeerd en ze vonden het heel leuk 😃 maar het duurde niet lang of het werd als toilet gebruikt. 
Het werd vies en ging stinken. Om die reden heb ik besloten om de zandbak maar weer weg te halen helaas. 

Hmm dat is dan wel weer een risicootje met die onzindelijke Ukkie van mij ja... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet al te grote losse zandbakken er in staan, in de winter niet (dan vind ik het te nat). Ze keutelen er niet veel in, en die verdwaalde keutel die er wel in beland schep ik er met een kattenbakschepje uit. Ik gooi het zand ongeveer 1x per maand gewoon weg, en doe er dan schoon zand in. 

elmato-diggingbox-graafbak-konijnen (11).jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Evee:

Ik heb niet al te grote losse zandbakken er in staan, in de winter niet (dan vind ik het te nat). Ze keutelen er niet veel in, en die verdwaalde keutel die er wel in beland schep ik er met een kattenbakschepje uit. Ik gooi het zand ongeveer 1x per maand gewoon weg, en doe er dan schoon zand in. 

elmato-diggingbox-graafbak-konijnen (11).jpg

Bij mij gingen ze er ook in plassen helaas, dat maakte het vooral vies. Als het alleen een paar keutels waren had ik het ook geen probleem gevonden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago zei DaniëlleV:

Bij mij gingen ze er ook in plassen helaas, dat maakte het vooral vies. Als het alleen een paar keutels waren had ik het ook geen probleem gevonden. 

De reden dat wij het zand uit de ren hebben gehaald was ook omdat Ukkie overal plast. Was eerst ook bezig met zo’n kattenschepje idd, maar dan zit je nog met de plas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BaasjevanBrownie:

De reden dat wij het zand uit de ren hebben gehaald was ook omdat Ukkie overal plast. Was eerst ook bezig met zo’n kattenschepje idd, maar dan zit je nog met de plas.

Klopt, en juist dat vind ik niet zo fris als ze daar dan weer lekker in gaan graven.
Ze plassen bij mij normaal gesproken alleen in de toiletbak maar als ik er een zandbak bijzet dan denken ze dat er een nieuw toilet bij is gekomen. 🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .