Okki Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 18 minuten geleden zei Pablo&Lola: Nog even wat winterse plaatjes schieten voordat alles weer gesmolten is. Die bovenste foto, geweldig! Wit kontje in de sneeuw! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 12 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Van Luz vooral bewegend beeld, want jeetje, wat gaat ze hard. Waar Lewis dan opeens vandaan komt weet niemand, maar gevaarlijk is het wel, hè Lewis? Met je dikke witte kont op Luz haar racebaan. 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Wat een racemonsters zijn het toch (vooral Luz)! Super om te zien hoe ze steeds volop aan het genieten zijn 😃 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Wat boffen ze allebei dat ze zo heerlijk rond kunnen rennen in de tuin! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 februari 2021 Delen Geplaatst: 13 februari 2021 Door jouw filmpjes ben ik nu Funda aan het afstruinen naar huizen met een grote tuin. Vrees dat ik er toch de stad voor moet verlaten als ik dat wil kunnen betalen 😅. Maar jeeeeetje wat gaaf om je konijnen dit te kunnen bieden zeg! Lucky bastards 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 27 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2021 Het blauwe gedrocht is terug van weggeweest. 6 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 Op 13-2-2021 at 10:43 zei Eefje: wat gaaf om je konijnen dit te kunnen bieden zeg! Lucky bastards Ik woon nog bij mijn ouders en die hebben echt een flink grote tuin 😊 het is zo lief en leuk om konijntjes daarin rond zien te springen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 Niet alleen bij Lewis is die favoriet! 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 27 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2021 8 minuten geleden zei Mira11: Niet alleen bij Lewis is die favoriet! 😂 Klopt! Sinds Luz met de sneeuw het graven heeft ontdekt is het helemaal haar ding geworden. 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2021 (aangepast) Ach ja, verschil moet er zijn hè? Incl. zandneus en prachtige pirouette van Luz. #lentegedrag 1 maart 2021 aangepast door Pablo&Lola 1 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Wauw die Luz is een echte entertainer! Hahaha. Lewis maak toch niet zo druk. Wat een leuk stel! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2021 1 minuut geleden zei Mira11: Wauw die Luz is een echte entertainer! Hahaha. Lewis maak toch niet zo druk. Wat een leuk stel! Vooral ook heel fijn dat ze zichzelf zo goed weet te entertainen. 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 4 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2021 WAT. Ik heb zand op mijn neus, nou en. 1 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 53 minuten geleden zei Pablo&Lola: WAT. Ik heb zand op mijn neus, nou en. Staat heel goed bij dat wit hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 4 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2021 12 minuten geleden zei DaniëlleV: Staat heel goed bij dat wit hoor Ja, toch. #fashionstatement Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 Ik moet aan zo een quote denken "beach hair, don't care" Ik zie het al voor mij dat die daar op een bordje aan de muur achter de zandbak hangt 😉 Je brengt me op ideeën voor de nieuwe rennen 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 4 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2021 14 minuten geleden zei Evee: Ik moet aan zo een quote denken "beach hair, don't care" Ik zie het al voor mij dat die daar op een bordje aan de muur achter de zandbak hangt 😉 Je brengt me op ideeën voor de nieuwe rennen 😂 Haha! Past perfect bij het strandthema van jouw nieuwe rennen toch? 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 Inderdaad! Ik hoor mijn man nu al zeggen "moeten er nou echt van die xenos quotes aan de muur hangen" 😂 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 Leuk idee zo’n kinderschelp als konijnenzandbak, ik ga ook eens kijken daarvoor. Nu het zand uit de ren is hebben ze niets meer te graven. Heb ik straks een catcube, kattentunnel, hondenmand, babyweegschaal en een kinderbadje voor mijn konijnen 😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 Ik heb het ooit ook geprobeerd en ze vonden het heel leuk 😃 maar het duurde niet lang of het werd als toilet gebruikt. Het werd vies en ging stinken. Om die reden heb ik besloten om de zandbak maar weer weg te halen helaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 7 minuten geleden zei DaniëlleV: Ik heb het ooit ook geprobeerd en ze vonden het heel leuk 😃 maar het duurde niet lang of het werd als toilet gebruikt. Het werd vies en ging stinken. Om die reden heb ik besloten om de zandbak maar weer weg te halen helaas. Hmm dat is dan wel weer een risicootje met die onzindelijke Ukkie van mij ja... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 Ik heb niet al te grote losse zandbakken er in staan, in de winter niet (dan vind ik het te nat). Ze keutelen er niet veel in, en die verdwaalde keutel die er wel in beland schep ik er met een kattenbakschepje uit. Ik gooi het zand ongeveer 1x per maand gewoon weg, en doe er dan schoon zand in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 56 minuten geleden zei Evee: Ik heb niet al te grote losse zandbakken er in staan, in de winter niet (dan vind ik het te nat). Ze keutelen er niet veel in, en die verdwaalde keutel die er wel in beland schep ik er met een kattenbakschepje uit. Ik gooi het zand ongeveer 1x per maand gewoon weg, en doe er dan schoon zand in. Bij mij gingen ze er ook in plassen helaas, dat maakte het vooral vies. Als het alleen een paar keutels waren had ik het ook geen probleem gevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 5 hours ago zei DaniëlleV: Bij mij gingen ze er ook in plassen helaas, dat maakte het vooral vies. Als het alleen een paar keutels waren had ik het ook geen probleem gevonden. De reden dat wij het zand uit de ren hebben gehaald was ook omdat Ukkie overal plast. Was eerst ook bezig met zo’n kattenschepje idd, maar dan zit je nog met de plas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 4 maart 2021 Delen Geplaatst: 4 maart 2021 1 uur geleden zei BaasjevanBrownie: De reden dat wij het zand uit de ren hebben gehaald was ook omdat Ukkie overal plast. Was eerst ook bezig met zo’n kattenschepje idd, maar dan zit je nog met de plas. Klopt, en juist dat vind ik niet zo fris als ze daar dan weer lekker in gaan graven. Ze plassen bij mij normaal gesproken alleen in de toiletbak maar als ik er een zandbak bijzet dan denken ze dat er een nieuw toilet bij is gekomen. 🙄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.