Boefje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 11 uren geleden, Pablo&Lola zei: Er is in ieder geval één die de rol van poortwachter serieus neemt. Zo lief. Lewis met z'n snoetie in slaap gedommeld en Luz zo guitig kijken. Schatties! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 26 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2022 Daar gaan we weer! 3 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 17 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2022 Lieve Luz En Gekke Gerrit 8 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 18 april 2022 Delen Geplaatst: 18 april 2022 19 uren geleden, Pablo&Lola zei: Lieve Luz En Gekke Gerrit Wat blijft het toch een leuk stel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 26 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2022 Beste hiphopduo uit de Emmer hood. 2 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 28 april 2022 Delen Geplaatst: 28 april 2022 Op 26-4-2022 om 19:45, Pablo&Lola zei: Beste hiphopduo uit de Emmer hood. Moi eem! Gekke hiphoppers. Nu ik zelf met een zieke Vlekje zit opgescheept denk ik weer van waarom had ik ook alweer konijnen genomen. Luz en Lewis zijn wel het ideaal beeld hoe leuk konijnen kunnen zijn. Kortom ik heb hard gelachen want moest veel inhalen op dit topic, maar het maakt mijn dag weer goed. Konijnen zijn gewoon de leukste dieren. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2022 Met een beetje geduld kweek je konijnen die geduld moeten kweken om op de weegschaal te mogen. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2022 Of niet. 1 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 mei 2022 Delen Geplaatst: 2 mei 2022 Hebben jullie ook dat als jullie zien dat er nieuwe berichten in dit topic zijn, je echt zo enthousiast word als een kind in een speelgoedwinkel, en je eigenlijk nooit teleurgesteld wordt? 😄 2 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 2 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2022 4 uren geleden, Evee zei: Hebben jullie ook dat als jullie zien dat er nieuwe berichten in dit topic zijn, je echt zo enthousiast word als een kind in een speelgoedwinkel, en je eigenlijk nooit teleurgesteld wordt? 😄 Nu leg je de lat wel hoog hè. Straks krijgen de konijnen nog faalangst. 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 4 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2022 (aangepast) MOET. DIE. SPRIET. 4 mei 2022 aangepast door Pablo&Lola 10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 Hoe krijg je het toch voor elkaar om steeds van die geweldige foto’s te maken? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 5 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2022 5 uren geleden, mammafelina zei: Hoe krijg je het toch voor elkaar om steeds van die geweldige foto’s te maken? Ik heb twee héle leuke konijntjes. 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 48 minuten geleden, Pablo&Lola zei: Ik heb twee héle leuke konijntjes. 😁 Dat is zeker waar. 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 6 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2022 (aangepast) Ik moet zeggen dat het poseertalent van Lewis ook wel uitzonderlijk is. 💛 6 mei 2022 aangepast door Pablo&Lola 5 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 7 mei 2022 Delen Geplaatst: 7 mei 2022 Hij is super fotogeniek! Mijn witte konijn stond altijd beroetd op foto's, haha. Hij doet het er volgens mij gewoon om ;). Knap konijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 15 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2022 (aangepast) Wanneer je even één tel de andere kant op kijkt … Baas, ik ben er ook hoor! 15 mei 2022 aangepast door Pablo&Lola 1 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Op 6-5-2022 om 20:52, Pablo&Lola zei: Ik moet zeggen dat het poseertalent van Lewis ook wel uitzonderlijk is. 💛 Mooie blauwe ogen 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 15 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Luz in haar element. 💛 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 18 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2022 Kapitein Zandbaard 3 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Wanneer er een lopend buffet is en je geen zin hebt om twee keer te lopen. 11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 10 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 (aangepast) Fun fact: Ik zit graag bij L&L in de ren, op de grond tegen de muur, maar er MOET een ruimte tussen zitten (hap in shirt: verder van de muur baas, hap in rug: nog iets verder baas), want Lewis rent er graag tussendoor, en Luz, de lieverd, ligt graag achter baas. 🥰 10 augustus 2022 aangepast door Pablo&Lola 2 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 11 augustus 2022 Delen Geplaatst: 11 augustus 2022 6 uren geleden, Pablo&Lola zei: Fun fact: Ik zit graag bij L&L in de ren, op de grond tegen de muur, maar er MOET een ruimte tussen zitten (hap in shirt: verder van de muur baas, hap in rug: nog iets verder baas), want Lewis rent er graag tussendoor, en Luz, de lieverd, ligt graag achter baas. 🥰 Dat doet Loeki ook altijd 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 7 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2022 It’s been a long time. 🌱 11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 8 oktober 2022 Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Wat ontzettend leuk om te kijken naar deze foto's en filmpjes.😀 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.