Ga naar inhoud

Luz & Lewis spam

Pablo&Lola
 Delen

Aanbevolen berichten

22 hours ago zei Evee:

Vaker komen rondneuzen op het forum dus 😄

hoe is het met de 'pup'?

Haha, ik ben hier eigenlijk best nog wel regelmatig want ik lees zo af en toe wel graag mee. Maar deze konijnenliefde parel had ik even gemist 😛 

De pup vindt zichzelf ondertussen al heel volwassen, baas denkt daar meestal nog iets anders over. Het gaat met ups en downs, zowel geestelijk als fysiek is het wel eens pittig met hem. Gelukkig is ie wel de allerliefste. Hij probeert ook steeds heel voorzichtig Mississip van die liefdeslikjes te geven, maar die is daar helemáál niet van gediend haha. En Dakota weet wel beter dan te dicht bij het hek te gaan zitten. Hoe is het bij jou, ik las niet zulk mooi nieuws over Qila 😞 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago zei Mississippi:

Haha, ik ben hier eigenlijk best nog wel regelmatig want ik lees zo af en toe wel graag mee. Maar deze konijnenliefde parel had ik even gemist 😛 

De pup vindt zichzelf ondertussen al heel volwassen, baas denkt daar meestal nog iets anders over. Het gaat met ups en downs, zowel geestelijk als fysiek is het wel eens pittig met hem. Gelukkig is ie wel de allerliefste. Hij probeert ook steeds heel voorzichtig Mississip van die liefdeslikjes te geven, maar die is daar helemáál niet van gediend haha. En Dakota weet wel beter dan te dicht bij het hek te gaan zitten. Hoe is het bij jou, ik las niet zulk mooi nieuws over Qila 😞 

Fijn dat het goed gaat bij jullie en dat het zo goed samen gaat! Ik las dat jouw konijnen het niet spannend vonden, dat is wel fijn. Hier is eigenlijk alleen Joris bang van honden. Maar onze rennen zijn flink roofdier proof, niet alleen tegen marters en vossen, maar ook tegen de eigen honden. Toch wel een iets ander type hond natuurlijk ook wat wij hebben. 

Wij hebben inderdaad slecht nieuws gehad over Qila. Voor nu gaat het gelukkig nog wel goed, ze heeft wel wat klachten, maar nog niets heel ernstigs. We hopen dat ze nog een tijdje bij ons kan blijven.

We staan ook op de lijst voor een pup, al 1.5 jaar. En kregen ook pas bericht dat de moederhond deze dekking wel pups draagt. We weten nog niet of er voor ons één in zit, dat weten we pas in oktober. Maar ja, nu twijfelen we dus ook of we op dit moment wel een pup willen. Want we stonden eigenlijk op de lijst omdat we dan juist een pup erbij zouden hebben als Qila nog fit zou zijn. En op die manier dus niet zonder hond kwamen te zitten. Maar nu is Qila niet fit meer, en weet ik het eigenlijk niet meer zo goed allemaal. Ik wil niet aandacht verdelen tussen een zieke Qila en een pup. Maar we weten ook dat als we nee zeggen, je waarschijnlijk weer minstens 1 jaar moet wachten voor je kans maakt, dus dan zit je waarschijnlijk een tijd zonder hond. En dat willen we eigenlijk ook niet. Lastige keuzes te maken dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 3 weken later...

Lewis is vooral heel fanatiek met de dopjes. Hij vindt het bloedirritant als die dopjes op dat zwarte ding blijven liggen. Na twee rondes had ik het spel opgeborgen (of nou ja, op het dak van het nachthok gelegd om weer mee naar binnen te nemen) en nog geen twee minuten later zat meneer op het nachthok weer met dopjes te gooien. “Tja, ik kan het altijd proberen hè, baas”.

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .