Pablo&Lola Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Vandaag was het eindelijk eens een niet zo druilerige dag en mocht er weer even buiten de ren gespeeld worden. 10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 8 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Lewis in actie. 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Luzzzzzzzz! 😍 En Lewis natuurlijk ook leuk 😁 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Het lijkt wel een soort James Bond trailer, met de tunnel & actiefoto. Met zo een spannend deuntje er onder. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 8 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2021 18 minuten geleden zei Dollie: Luzzzzzzzz! 😍 En Lewis natuurlijk ook leuk 😁 Speciaal voor jou nog een blurry actiefoto van Luz. Ze is echt een schatje. ☺️ 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Ik vind het knap dat je L&L toch goed erop kunt krijgen als ze volop in beweging zijn. Wat zijn ze leuk, hè. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 8 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2021 1 uur geleden zei JokeC: Ik vind het knap dat je L&L toch goed erop kunt krijgen als ze volop in beweging zijn. Wat zijn ze leuk, hè. Ik moet wel een hoop foto’s maken voordat er een goede bij zit hoor, haha! Maar dank je wel. 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 8 januari 2021 Delen Geplaatst: 8 januari 2021 2 uur geleden zei Evee: Het lijkt wel een soort James Bond trailer, met de tunnel & actiefoto. Met zo een spannend deuntje er onder. Ja, dat dacht ik ook meteen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 13 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2021 Wie is beter in verstoppertje... Luz? Of Lewis? Of allebei even goed (lees: slecht)? 😂 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 januari 2021 Delen Geplaatst: 13 januari 2021 Ik zeg gelijkspel 😍😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 13 januari 2021 Delen Geplaatst: 13 januari 2021 Ze hadden in ieder geval allebei zo’n beetje hetzelfde idee... 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 17 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2021 Sneeuw = leuk! ❄️ 4 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 17 januari 2021 Delen Geplaatst: 17 januari 2021 Genieten ☺️ die filmpjes! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 Fanatastisch! Ben echt jaloers op hoe zo'n mooie ren en hoeveel ruimte Luz en lewis hebben, geweldig! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 Zooo schattig! Die zijn superblij om in de sneeuw te spelen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 18 januari 2021 Delen Geplaatst: 18 januari 2021 Mocht je een beetje sombere bui hebben: na het kijken van L&L in de sneeuw is die bui als sneeuw voor de zon verdwenen. 🥳😁 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 9 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2021 Nieuwe, verse sporen maken is natuurlijk het leukst. 6 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 10 februari 2021 Delen Geplaatst: 10 februari 2021 Dat opwippende kontje....zo grappig! Vindt Lewis de sneeuw eigenlijk leuk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 10 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2021 33 minuten geleden zei JokeC: Dat opwippende kontje....zo grappig! Vindt Lewis de sneeuw eigenlijk leuk? Ja en nee, haha. Lewis is niet zo’n waaghals als Luz. Ik moet sowieso eerst mijn hele trukendoos open gooien om hem uit de ren te lokken en eenmaal buiten moet Luz vaak het sleeptouw overnemen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 10 februari 2021 Delen Geplaatst: 10 februari 2021 19 minuten geleden zei Pablo&Lola: Ja en nee, haha. Lewis is niet zo’n waaghals als Luz. Ik moet sowieso eerst mijn hele trukendoos open gooien om hem uit de ren te lokken en eenmaal buiten moet Luz vaak het sleeptouw overnemen. Lekker sneeuwpret. Zo schattig! Lewis ziet er uit als een echt sneeuwkonijntje met zijn witte vacht. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 10 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2021 (aangepast) Vandaag wel een zeldzaam momentje gehad dat mevrouw niet door de ren of tuin dendert, maar gewoon even rustig blijft liggen voor een aai. 🥰 En van Luz kan je dan wel een lik terug verwachten. 10 februari 2021 aangepast door Pablo&Lola PS. Let niet op mijn paarse winterhanden. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 11 februari 2021 Delen Geplaatst: 11 februari 2021 Leuk! Botsten ze tijdens dat filmpje van gisteren nou tegen elkaar op? Je hoort het haar bijna zeggen, Lewis kom nou! Kunnen ze niet door de openingen zo naar de buren? Je hebt er vast iets voor gemaakt, maar dat lijkt zo. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2021 14 minuten geleden zei Lienappelsien: Leuk! Botsten ze tijdens dat filmpje van gisteren nou tegen elkaar op? Je hoort het haar bijna zeggen, Lewis kom nou! Kunnen ze niet door de openingen zo naar de buren? Je hebt er vast iets voor gemaakt, maar dat lijkt zo. Ik heb het filmpje wel 20x terug gekeken, maar volgens mij wijkt Luz uit voor Lewis en botst ze daarbij tegen de schutting op. Maar er zijn geen gewonden gevallen hoor! We hebben inderdaad langs de gehele onderkant van de schutting gaas gespannen toen Lewis bij ons kwam wonen. Met grote konijnen was dat niet nodig, maar met deze twee kleine donderstenen wel. Gluren is wel toegestaan. 😉 3 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 12 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2021 (aangepast) Nog even wat winterse plaatjes schieten voordat alles weer gesmolten is. 12 februari 2021 aangepast door Pablo&Lola 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Fantastisch! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.