Ga naar inhoud

Luz & Lewis spam

Pablo&Lola
 Delen

Aanbevolen berichten

• 4 weken later...
33 minuten geleden zei JokeC:

Dat opwippende kontje....zo grappig! Vindt Lewis de sneeuw eigenlijk leuk? 

Ja en nee, haha. Lewis is niet zo’n waaghals als Luz. Ik moet sowieso eerst mijn hele trukendoos open gooien om hem uit de ren te lokken en eenmaal buiten moet Luz vaak het sleeptouw overnemen. 

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ja en nee, haha. Lewis is niet zo’n waaghals als Luz. Ik moet sowieso eerst mijn hele trukendoos open gooien om hem uit de ren te lokken en eenmaal buiten moet Luz vaak het sleeptouw overnemen. 

Lekker sneeuwpret. Zo schattig! Lewis ziet er uit als een echt sneeuwkonijntje met zijn witte vacht.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Lienappelsien:

Leuk! Botsten ze tijdens dat filmpje van gisteren nou tegen elkaar op? Je hoort het haar bijna zeggen, Lewis kom nou!  

Kunnen ze niet door de openingen zo naar de buren? Je hebt er vast iets voor gemaakt, maar dat lijkt zo. 

Ik heb het filmpje wel 20x terug gekeken, maar volgens mij wijkt Luz uit voor Lewis en botst ze daarbij tegen de schutting op. Maar er zijn geen gewonden gevallen hoor!

We hebben inderdaad langs de gehele onderkant van de schutting gaas gespannen toen Lewis bij ons kwam wonen. Met grote konijnen was dat niet nodig, maar met deze twee kleine donderstenen wel. Gluren is wel toegestaan. 😉

637F6D7C-184B-40CD-9729-C643AADAF990.jpeg.db22b274c7504dca38d0780ea3fff093.jpeg

• Vind ik leuk 3
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .