Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ja, hij is nu ietsjes donkerder. Ik vind het zo wel prettiger dan dat echte roodachtige. Bedankt!

Handig hè? Ik gebruik die altijd 😃   Ik mik alleen vrij regelmatig verkeerd en dan bekijk ik dus zogenaamd iemand zijn profiel 👀

Tijdreizen, eindelijk!

2 uur geleden zei Evee:

Moet de berichttekst op zwart of nog donkerder bruin gezet worden dan? Als jullie het lastig vinden om te lezen kan ik het gewoon aanpassen hoor. Maar ik dacht dat het kleurverschil qua lichte achtergrond / donkere tekst goed genoeg was om het goed te kunnen lezen. Als jullie vinden van niet pas ik het aan hoor 😉

@Lienappelsien @Pablo&Lola

1 uur geleden zei IreneM:

Ik kan het goed lezen, maar ik vind een donkere kleur wel iets fijner.

Ik vind donkerder/zwart ook prettiger. Voor titels is het prima hoor, maar voor de tekst in berichten zelf vind ik donkerder/zwart rustiger lezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
38 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik ook, totdat ik uitlogde. Dus de instelling wordt vastgehouden totdat je uitlogt. En dat zou niet erg zijn, maar die optie is met de update dus verdwenen uit de instellingen.

Als je op het gele sterretje of bolletje voor de titel drukt dan opent het topic ook met het door jou nog niet gelezen eerstvolgende bericht.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Punky punk Wat voor telefoon / browser gebruik je als je dat hebt?

Ik krijg dat ook met geen mogelijkheid zo, de "likes" zoals jij hebt. Ik heb een donkere achtergrond met de smileys er op, zowel mobiel als op de pc. Zoals marjolein ze ook heeft dus.

afbeelding.png

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 14-1-2021 at 15:17 zei Marjoleink:

Ik ook, totdat ik uitlogde. Dus de instelling wordt vastgehouden totdat je uitlogt. En dat zou niet erg zijn, maar die optie is met de update dus verdwenen uit de instellingen.

Ik heb gekeken of ik dit kon aanpassen in je rechten, of in de rechten van de moderators,  maar ik kan het nergens terug vinden. ik kan alleen heel globaal aan- of uit zetten of je wel of niets iets mag aanpassen in je voorkeuren, daar is geen nuance in wat je dan precies wel en niet kan aanpassen. En het staat aan.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 15-1-2021 at 11:59 zei Evee:

@Punky punk Wat voor telefoon / browser gebruik je als je dat hebt?

Ik krijg dat ook met geen mogelijkheid zo, de "likes" zoals jij hebt. Ik heb een donkere achtergrond met de smileys er op, zowel mobiel als op de pc. Zoals marjolein ze ook heeft dus.

afbeelding.png

Heb me nu net uitgelogd. Ik heb gewoon hetzelfde, minder nog. Ik heb nu geen verwarde emoji meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog twee dingetjes die mij opvielen:

1. De tekst boven onderstaande gegevens (aantal bijdrages, laatste keer online, etc.) in het profieloverzicht is verdwenen (of heeft dezelfde rode kleur als de achtergrond).

913D585F-BBDB-4DB5-A747-176F1A4BCD27.thumb.jpeg.7e91a60f2e95de2c9fae9d877be8e2ae.jpeg

2. Meldingen zijn nu groen (waren eerder rood). Ik vind groen prima en lekker opvallend hoor, maar vroeg me af of je dit bewust had gedaan of dat het nog niet aangepast is.

B60984D1-5D00-4BEA-B229-E4075BD8113C.jpeg.c6bf716db063a240951bc637c63a634b.jpeg

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Jaaa ik denk dat ik inmiddels al 3 uur aan het zoeken ben naar waar ik die tekst een ander kleurtje kan geven, maar tot nu toe vergeefs hahaha. Ik zal er binnenkort nog een keer voor gaan zitten.

2. Dat was eigenlijk mijn test-kleur, om te zien welk kleurtje bij welke tekst of vakje hoorde. Maar ik vond het wel passen en opvallen bij de meldingen, dus die heb ik bewust groen gelaten 😉 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weken later...

Er waren problemen met de datum, en dat kwam door het Nederlandse taalpakket op de website. Er staat nu een andere versie van het taalpakket online, als het goed is nu geen problemen met datums meer.

Het kan wel zijn dat bepaalde dingen anders vertaald zijn dan eerst 😉 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Evee:

Er waren problemen met de datum, en dat kwam door het Nederlandse taalpakket op de website. Er staat nu een andere versie van het taalpakket online, als het goed is nu geen problemen met datums meer.

Het kan wel zijn dat bepaalde dingen anders vertaald zijn dan eerst 😉 

Is het nu 1 taal geworden overal? Is wel grappig als er staat "you zei..." bij een reactie, dat wel. 🙂 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het kan zijn dat er af en toe nog een woord ontbreekt in de vertaling, en het kan ook zijn dat niet alles met terugwerkende kracht vertaald is.

Maar citaat is bijvoorbeeld "Quote" geworden (of eigenlijk gebleven) in de nieuwe vertaling. En zo zal er vast nog meer anders zijn. 

De datum/tijd is overigens bewust in het engels gebleven, omdat daar dus veel problemen mee waren door de nederlandse vertaling. ik zie bijv. "1 hour ago" bij de quote staan, maar dat kan kloppen dus en is bewust, omdat dat een punt was, wat veel problemen gaf op het forum. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .