Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ja, hij is nu ietsjes donkerder. Ik vind het zo wel prettiger dan dat echte roodachtige. Bedankt!

Handig hè? Ik gebruik die altijd 😃   Ik mik alleen vrij regelmatig verkeerd en dan bekijk ik dus zogenaamd iemand zijn profiel 👀

Tijdreizen, eindelijk!

Het probleem met de datums zat hem in de Nederlandse vertaling  en is als het goed is opgelost, hoewel ik nog wel een paar rare datums tegen kwam, 2021 ipv 2020 als jaartal, dus in de toekomst.

Welke notificatie bedoel je onderaan?

Bedoel je het ledenaantal enz? Dat heb ik nu ook aangepast naar donkerbruin.

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden zei IreneM:

Als iemand in het topic reageert waar je zelf ook al in zit. Of als iemand op een bericht reageert. Dan komt onderaan een notificatie.

Mobiele versie?

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Evee:

Ik zag hem nu ook voorbij komen, maar ik kan niet vinden waar ik dat kan aanpassen 🤣

Ik heb nergens meer zwart staan als kleur namelijk!

Heb je ook niet heel donkerbruin staan misschien?

Ik heb wel een beetje performance probleem op mijn mobiel. Als ik vanuit een bericht terug ga naar mijn tijdlijn duurt het langer dan voor de update. Ik denk 2 seconden 

Link naar bericht
Delen op andere sites

De kleuren zijn bij mij nog anders, een beetje flets. Ik weet niet of het hetzelfde is als gisteren, want toen ben ik niet online geweest.

De tekst is ook roodachtig.

Ik verbaas me er altijd over dat ik er zo aan moet wennen als er zo’n update is geweest haha.

Op 11-1-2021 at 15:41 zei Pablo&Lola:

Ik kan nu ook discussies beoordelen door ze sterren te geven, haha! Wordt dat een nieuwe feature?

Dat kon eerder ook al

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het wit is gewoon wit gebleven, ook niet witter geworden dan het was. Dus dat is niet veranderd.

De tekst is donkerbruin, wat het ook al was in de oude versie, hoewel het toen op sommige plekken ook zwarte tekst was.

Ik heb wel veel donkere balken en knoppen geel gemaakt. Dat is dus wel lichter geworden, maar dat gaat dan bijvoorbeeld om de titel balken tussen de forums.

En in de nieuwe versie zijn er veel randen die eerst breder waren smaller geworden. Misschien dat het daardoor wel lichter over komt, dat er wel meer wit in beeld is?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 12-1-2021 at 20:09 zei Pablo&Lola:

Ik zeg helemaal niks meer hoor. Ik dacht ook dat de tekst rood was, maar dat is blijkbaar bruin. Eerder was dat bij mij toch echt overal zwart. 🙊

Laten we het op bruin-rode tekst houden dan 😉 Daar moet ik wel echt aan wennen, eerst was het bij mij inderdaad ook echt zwart (de tekst van de berichten zelf).

aangepast door Lienappelsien
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat dit ook met de update te maken heeft. Door wisselen van telefoon was ik uitgelogd, en na het opnieuw inloggen was mijn opgeslagen stream/tijdlijn weg. Ik had ingesteld dat als ik naar een topic ging, ik altijd terechtkwam bij het oudste ongelezen bericht, en die optie staat er nu niet meer bij. Ik kom nu altijd bij het eerste bericht in het topic. Bij "status lezen" kon je dat aanvinken.

Screenshot_20210113-230111_Samsung Internet.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Moet de berichttekst op zwart of nog donkerder bruin gezet worden dan? Als jullie het lastig vinden om te lezen kan ik het gewoon aanpassen hoor. Maar ik dacht dat het kleurverschil qua lichte achtergrond / donkere tekst goed genoeg was om het goed te kunnen lezen. Als jullie vinden van niet pas ik het aan hoor 😉

@Lienappelsien @Pablo&Lola

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet nogal wennen aan de enorm dikke, gele balk als je een topic opent. Ik zit dan te wachten tot de discussie zich opent tussen de twee gele balken in, maar die staat er dan al onder. Zie screenshot, zó zie ik het, die balk zou van mij wel een stuk smaller mogen. Mijn hele scherm is al vol en dan zie ik nog geen topics.

Verder mis ik nu binnen de forums de knop om de forums als gelezen te markeren. Dat kan nu alleen via de knop die voór het onderwerp staat. Als je op het onderwerp hebt geklikt, dan is die knop nergens meer te vinden?

Screenshot_20210114-145630.png

aangepast door Okki
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Okki
De punten die jij noemt zijn helaas geen punten waar ik invloed op heb, ik heb de software niet zelf gemaakt. De gele balk was eerst donkerbruin, persoonlijk vond ik dat nog minder mooi.

Overigens is de mobiele versie ook heel lastig, omdat er best wat verschillende toestellen en browsers zijn, en op de ene doet hij het een stuk beter dan op de andere. Als ik de pagina die jij open hebt staan open op mijn toestel, ziet het er bijvoorbeeld heel anders uit, ik zal zo even een schermafbeelding daar van plaatsen. Heb je je scherm op groter (lettertype) ingesteld dan standaard is?

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je @Evee. Dat scheelt nogal! Ik heb het lettertype op standaard staan, maar 'weergave' stond op groot. Nu naar standaard gezet en nu ziet het er uit zoals op jouw scherm. Bij de vorige lay out had ik dat niet.

Jammer dat je geen invloed hebt op waar de knoppen precies staan, ik mis dat ding! 🤣 Misschien is dat even wennen.

aangepast door Okki
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Marjoleink:

Kun je iets met mijn laatste opmerking, @Evee?  Ik vind het echt heel frustrerend.

Ik ben er nog niet ingedoken, maar als ik een topic open, kom ik automatisch bij het eerste ongelezen bericht, daar heb ik niets voor hoeven instellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .