Evee 7184 Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Maandag worden er updates en onderhoud aan de website gedaan. Het kan zijn dat dan wat veranderd aan het forum (soms staan dingen net even anders of kloppen de kleuren tijdelijk niet) of dat de pagina niet altijd goed wil laden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pepper+Sambal 2 Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari 26 minuten geleden zei Evee: Maandag worden er updates en onderhoud aan de website gedaan. Het kan zijn dat dan wat veranderd aan het forum (soms staan dingen net even anders of kloppen de kleuren tijdelijk niet) of dat de pagina niet altijd goed wil laden. 👍Ik ben benieuwd! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 8 januari Auteur Delen Geplaatst: 8 januari Als het goed is merk je er bijna niets van 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 724 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Ow, dat is jammer @Evee Quote Link naar bericht Delen op andere sites
happy211 778 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari De kleuren staan nu inderdaad een beetje anders (op mobiel), soms een beetje moeilijk te lezen met donker op donker. Maar gelukkig ken ik de layout van de site wel van buiten en zijn de berichten nog goed te lezen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari Als het goed is zijn ze er nog mee bezig, er klopt nu inderdaad niet veel van de kleuren. Maar dat is ook niet allemaal even heel simpel aangepast 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JokeC 1583 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Gekke gewaarwording als ineens "niets" meer is zoals voorheen. Komt vast goed. 🙂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 251 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Goed dat dit gemeld is, anders wilde ik het net doorgeven haha. Maar ik ga er dan maar van uit dat de boel straks weer leesbaar is 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari Ik moet even wachten tot alle updates zijn afgerond voor ik alles goed kan zetten, anders doe ik het straks voor niets. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 251 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Geen probleem 🙂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2698 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Ik kan nu ook discussies beoordelen door ze sterren te geven, haha! Wordt dat een nieuwe feature? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 3 minuten geleden zei Pablo&Lola: Ik kan nu ook discussies beoordelen door ze sterren te geven, haha! Wordt dat een nieuwe feature? Volgens mij kon dat al hoor? Of kon alleen ik dat? haha. Maar het stond niet echt op een opvallende plek voorheen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2698 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari 5 minuten geleden zei Evee: Volgens mij kon dat al hoor? Of kon alleen ik dat? haha. Maar het stond niet echt op een opvallende plek voorheen. Oh echt? Misschien heb ik het eerder wel volledig gemist hoor. Het viel me nu in ieder geval op. 😄 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Kolino 99 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Volgens mij kon je inderdaad discussies al beoordelen, ik ben er in het verleden nogal eens met mijn (aanwijs)muis overheen gestruikeld ;) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari Ik ben nu met de kleuren bezig en gebruik groen om te zien wat ik precies aan pas, dus als je opeens groene tekst of vlakken ziet, dan is dat mijn schuld 😉 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari Test @Marjoleink Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari blabla Spoiler bla Citaat bla bla bla Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari (aangepast) test test test 11 januari aangepast door Evee test Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 11 januari Auteur Delen Geplaatst: 11 januari Volgens mij staan op de pc versie alle kleuren nu goed. Mobiel heb ik nog niet naar gekeken. mocht je nog iets zien wat niet klopt of niet leesbaar is, laat het dan gerust even weten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2336 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari 58 minuten geleden zei Evee: Test @Marjoleink Beter (op mobiel) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2336 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari In een bericht doet de tijd het wel, maar op mijn tijdlijn niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 724 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Knap gedaan @Evee! Alleen in plaats van het hartje om te liken heb ik een grijze bol. Ik zie alleen het mee eens teken dus moet raden war de andere zijn. Een beetje vervelend als je dat begrijpt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2336 Geplaatst: 11 januari Delen Geplaatst: 11 januari Nog steeds? Want bij mij werkt het wel (op mijn telefoon). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7184 Geplaatst: 12 januari Auteur Delen Geplaatst: 12 januari Ik zag ook al dat er topics uit de toekomst waren, dus de datum is inderdaad nog een dingetje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2336 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Tijdreizen, eindelijk! 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.