Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Maandag worden er updates en onderhoud aan de website gedaan. Het kan zijn dat dan wat veranderd aan het forum (soms staan dingen net even anders of kloppen de kleuren tijdelijk niet) of dat de pagina niet altijd goed wil laden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ja, hij is nu ietsjes donkerder. Ik vind het zo wel prettiger dan dat echte roodachtige. Bedankt!

Handig hè? Ik gebruik die altijd 😃   Ik mik alleen vrij regelmatig verkeerd en dan bekijk ik dus zogenaamd iemand zijn profiel 👀

Tijdreizen, eindelijk!

26 minuten geleden zei Evee:

Maandag worden er updates en onderhoud aan de website gedaan. Het kan zijn dat dan wat veranderd aan het forum (soms staan dingen net even anders of kloppen de kleuren tijdelijk niet) of dat de pagina niet altijd goed wil laden.

👍Ik ben benieuwd!

Link naar bericht
Delen op andere sites

De kleuren staan nu inderdaad een beetje anders (op mobiel), soms een beetje moeilijk te lezen met donker op donker.

Maar gelukkig ken ik de layout van de site wel van buiten en zijn de berichten nog goed te lezen. 

Screenshot_20210111-140534_Chrome.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ik kan nu ook discussies beoordelen door ze sterren te geven, haha! Wordt dat een nieuwe feature?

Volgens mij kon dat al hoor? Of kon alleen ik dat? haha. 

Maar het stond niet echt op een opvallende plek voorheen. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden zei Evee:

Volgens mij kon dat al hoor? Of kon alleen ik dat? haha. 

Maar het stond niet echt op een opvallende plek voorheen. 

Oh echt? Misschien heb ik het eerder wel volledig gemist hoor. Het viel me nu in ieder geval op. 😄

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij staan op de pc versie alle kleuren nu goed. Mobiel heb ik nog niet naar gekeken. 

mocht je nog iets zien wat niet klopt of niet leesbaar is, laat het dan gerust even weten!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .