Ga naar inhoud

Aparte zithouding


tessiebessie

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds 2 weken twee nederlandse dwerg hangoor konijntjes in huis wonen, en sinds een paar dagen zit een van de konijntjes in een houding waarvan ik niet weet waarom hij zo zit... zou iemand mij kunnen helpen? Hij zit “normaal” alleen hij heeft zijn oortjes heel plat naar achteren liggen. (De foto is van de camera op hun kamer) Zou iemand mij kunnen vertellen wat dat kan betekenen? Alvast bedankt!

471A0037-9BE6-4C8E-A49E-7E53DE8434F8.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zitten mijn konijnen ook heel vaak, dus dit lijkt me niet iets om je zorgen over te maken.

In wat voor ruimte zitten ze, dat vind ik lastig te zien op de foto. Konijnen regelen hun warmte door hun oren. Ik kan me voorstellen dat ze hun oren in hun nek leggen om warm te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zitten ze vaak na een wasbeurt nog een tijdje te zitten hier, ik zie er niet direct iets verontrustends in 🙂 

 

Echt helemaal ontspannen is het volgens mij niet, maar wel op het gemak. Als ze niet op het gemak zijn, dan spitsen de oren wel richting het gevaar. Of het moet echt van angst platdrukken zijn, maar dan liggen ze ook plat, dan zitten ze niet. Volgens mij is dit op de foto wel een gewone normale houding, die geen stress of angst of iets aangeeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .