Ga naar inhoud

Poep ruikt uiïg


ellisbuur

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik heb een vraagje, sommige gewone keutels van mijn hangoor voedster van ca. 3 jaar ruiken uiïg ofwel naar ui. Wat zou dit kunnen betekenen?

Ik heb het forum door gespit en op Google gekeken maar uitleg over geur gewone keutels kan ik niet vinden...

Onder de microscoop kan ik niet zo 1,2,3 iets ongewoons vinden, heb de keutels uit elkaar gehaald, zijn mooi droog, vezelig met her en der wat haar ertussen. Ik ben er niet zo happig op om haar naar de dierenarts te brengen, is een konijntje met een verleden en ben bang dat de stress haar teveel wordt. Daarnaast is ze zo goed als doof en blind. (Beweegt zich prima in de ren met de andere konijnen en licht dat stuk extra bij voor haar)

Konijnen krijgen elke ochtend wisselend groenten, hooi altijd aanwezig en in de avond een klein handje biks per konijn. Drinken uit een bakje.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou me er ook niet zo'n zorgen over maken, vooral als je ook niets aan het konijn zelf merkt qua veranderend gedrag.

 

2 uur geleden zei ellisbuur:

Dankjewel! Ik maak me misschien te snel zorgen als het op de bunnies aankomt. Gelukkig hebben we het forum🥰

Ik maak me ook veel te snel zorgen 😁 Maar ik vind dat beter dan iemand die hun konijn maanden laat lopen met een kwaaltje en denkt dat het wel niets zal zijn.

Liever te vroeg dan te laat erbij zijn, zeg ik altijd 🙂

Maar in dit geval met je konijn zit het denk ik wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .