JacB 1442 Geplaatst: 7 januari Delen Geplaatst: 7 januari Jep, doe ik met Tumtum inderdaad ook. Ik zet netjes de timer op mn telefoon als ik het bos of park in ga en na (nu) 11 minuten til ik haar op. Vind ze prima gelukkig. Rondje in de wijk is soms 13 minuten, we komen af en toe een hond tegen waar ik liever even voor om loop, maar dan laat ik haar wel gewoon lopen moet ik eerlijk toegeven. Met drie aangelijnde honden lopen en er dan 1 moeten tillen is niet te doen. Ze loopt rustig, niet te stuiteren. Dus dan vind ik het iets minder bezwaarlijk dat ze 2 minuten langer loopt dan als ze echt zou lopen rennen en springen aan de riem. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1627 Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Goede anti snoep eenheid.. kan zo geen kant op😹 5 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3087 Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Vandaag hadden we vijf sollicitatie gesprekken, daarna ben ik met een collega naar de visboer gegaan, wel braaf een broodje haring gepakt ipv een bak kibbeling. Eenmaal thuis ging het mis aan de chocola en hebben we als avondeten bitterballen uit de oven gehad met wat stukjes komkommer en worteltjes. Ooh well. Wel mijn stappen gehaald en de rest van de week is het netjes gegaan, dus dan is dit gewoon mijn cheatday van deze week 😊 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 8 januari Auteur Delen Geplaatst: 8 januari Nu wil ik ook bitterballen. En bedankt hè, Eefje 😏 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3087 Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari 10 minuten geleden zei Marjoleink: Nu wil ik ook bitterballen. En bedankt hè, Eefje 😏 Sorry! Voor het perspectief: 70kcal per bal. Plus mayo als je dat gebruikt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 8 januari Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 14 minuten geleden zei Eefje: Sorry! Voor het perspectief: 70kcal per bal. Plus mayo als je dat gebruikt Hm....misschien dan toch maar een schaaltje Danio vegan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3087 Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Zojuist zei Marjoleink: Hm....misschien dan toch maar een schaaltje Danio vegan Haha daar zitten ook schokkend veel kcal in 😵. Maar wel super lekker Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 320 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Hier een paar waardeloze dagen gehad wat mijn eet ritme betreft. 1 van mijn laatste examens was onvoldoende en moest dus overnieuw. Stress dus!!! Ondanks dat niet echt slecht gegeten, maar wel op rare tijden. Nou Ja, niets meer aan te doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6496 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Vandaag niet zo een super dagje, niet zo fit en ik heb chips met dips op. Dat zal vast niet helpen 😅 Maar wel in de tuin gewerkt en flink gesjouwd met hout en tegels, dus dat compenseert wel een beetje. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Boefje 405 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Ik ben ook niet zo geweldig bezig.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3087 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Ik heb een snacktip. Ah heeft bij de tapashapjes en smeersels een zoete aardappel madras en chili smeerseltje. Weinig kcal en lekker om komkommer in te dippen! 1 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 9 januari Auteur Delen Geplaatst: 9 januari Het ging vandaag niet verkeerd, maar het enige dat echt is afgevallen vandaag is mijn bankrekening. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Kolino 96 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Oww ja, die is echt lekker!!! Die heb ik laatst ook een keer gehad. Volgens mij heb ik het toen ook met stukjes komkommer gedipt! 😄 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Het wil bij mij echt niet lukken. Vandaag wel een hoop fruit bij de groenteman gehaald, maar nu wil ik vooral de pindakaaspot leegeten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 896 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Ik heb vandaag mijn cheat avond. Dus vanaf morgen weer lekker gezond. De hele week super hard gewerkt en mijn lichaam schreeuwde zo hard om meer eten dat het spontaan 5 monden extra creëerde. Ook niet echt bepaald gezond 😅 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3087 Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Het is bij mij best aardig gegaan deze week, niet super goed, ook niet slecht. Zelfs mijn cheatday was acceptabel. De weegschaal wees vanmorgen 61.7 aan, dus er is al wat vanaf. Maar dan richting de 60 moet ik er echt wel wat tandjes gaan bijzetten, dat kan ik niet halen met hoe ik het nu doe weet ik helaas uit ervaring . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 896 Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Deze week goed afgesloten. Iets meer dan anderhalve kg kwijt 🙂 Ik denk dat de meesten morgen gaan wegen? Laat het weten! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2188 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Hoe gaat het met de afvallers? Is geen bericht goed bericht of...? 😅 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 896 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari 16 minuten geleden zei Pablo&Lola: Hoe gaat het met de afvallers? Is geen bericht goed bericht of...? 😅 Hier gaat het goed hoor! 2,5 kg kwijt, oftewel dat waren mijn kerstkilo's al 👍 Nu nog 10kg ongeveer te gaan. En de rest? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6496 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Niets aangekomen, niets afgevallen 🤣 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1963 Geplaatst: 12 januari Auteur Delen Geplaatst: 12 januari Ik ben vergeten om te wegen. Wel vandaag braaf yoghurt gegeten in plaats van chips. Bijna net zo lekker. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3087 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ik hang nu op 61.7. afgelopen dagen ook niet erg mijn best gedaan. Dit is mijn acceptatiegewicht, moet een tandje bij voor mijn ideaal. Maar ben nu al blij als ik mijn stappen haal. Stond op 2000 toen ik thuis kwam van werk, net flink gelopen sta ik op 11500, dus straks nog een half uurtje en dan heb ik ze weer binnen. Dan nog even tien minuten kettlebellen. Qua eten vooral zin in troep, of eigenlijk vooral geen zin om te koken. Maar vandaag overdag niet zo veel gegeten dus dat is goed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Koosje 1449 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari (aangepast) Nou, hier gaat nog steeds elk pondje door het mondje. Was ik op 5 januari 80 kilo, nu helaas nog steeds.. 12 januari aangepast door Koosje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 320 Geplaatst: 12 januari Delen Geplaatst: 12 januari Ik ben iets aangekomen. Van 110.9 naar 111.3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6496 Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Hoe gaat het nu bij jullie? Ik ben weer begonnen met hardlopen, maar vandaag sla ik toch over omdat ik last heb van mijn rug. Het is - op afgelopen zaterdag na- mij wel gelukt om niet te snoepen. En ik ben gaan opletten dat ik wat meer fruit eet, dat lukt ook wel aardig. Ik kwam in de overzichtjes van wat ik op een dag eet soms wat vitamines te kort zag ik, maar ik vind genoeg fruit eten best lastig in de winter. Ik ben echt meer een zomerfruit-eter. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.