Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Jep, doe ik met Tumtum inderdaad ook. Ik zet netjes de timer op mn telefoon als ik het bos of park in ga en na (nu) 11 minuten til ik haar op. Vind ze prima gelukkig. Rondje in de wijk is soms 13 minuten, we komen af en toe een hond tegen waar ik liever even voor om loop, maar dan laat ik haar wel gewoon lopen moet ik eerlijk toegeven. Met drie aangelijnde honden lopen en er dan 1 moeten tillen is niet te doen. Ze loopt rustig, niet te stuiteren. Dus dan vind ik het iets minder bezwaarlijk dat ze 2 minuten langer loopt dan als ze echt zou lopen rennen en springen aan de riem. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 203
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik ben van 75 kilo op 1 januari inmiddels naar 72.1 kg! Bijna 3 kg er af dus! 😄  

Deze liet mijn man net aan mij zien, echt motiverend 🤣

Ik ben gisteren eindelijk goed begonnen. Ik heb een schema gemaakt van de eetmomenten, met wat ik dan ga eten (met name de tussendoortjes) en daar heb ik me aan gehouden. Helemaal niks extra, geen chi

Vandaag hadden we vijf sollicitatie gesprekken, daarna ben ik met een collega naar de visboer gegaan, wel braaf een broodje haring gepakt ipv een bak kibbeling. Eenmaal thuis ging het mis aan de chocola en hebben we als avondeten bitterballen uit de oven gehad met wat stukjes komkommer en worteltjes. Ooh well. Wel mijn stappen gehaald en de rest van de week is het netjes gegaan, dus dan is dit gewoon mijn cheatday van deze week 😊

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier een paar waardeloze dagen gehad wat mijn eet ritme betreft.

1 van mijn laatste examens was onvoldoende en moest dus overnieuw. Stress dus!!! Ondanks dat niet echt slecht gegeten, maar wel op rare tijden.

Nou Ja, niets meer aan te doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag niet zo een super dagje, niet zo fit en ik heb chips met dips op. Dat zal vast niet helpen 😅 

Maar wel in de tuin gewerkt en flink gesjouwd met hout en tegels, dus dat compenseert wel een beetje. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn cheat avond.

Dus vanaf morgen weer lekker gezond. 

De hele week super hard gewerkt en mijn lichaam schreeuwde zo hard om meer eten dat het spontaan 5 monden extra creëerde. Ook niet echt bepaald gezond 😅

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is bij mij best aardig gegaan deze week, niet super goed, ook niet slecht. Zelfs mijn cheatday was acceptabel. De weegschaal wees vanmorgen 61.7 aan, dus er is al wat vanaf. Maar dan richting de 60 moet ik er echt wel wat tandjes gaan bijzetten, dat kan ik niet halen met hoe ik het nu doe weet ik helaas uit ervaring .

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Hoe gaat het met de afvallers? Is geen bericht goed bericht of...? 😅

Hier gaat het goed hoor!

2,5 kg kwijt, oftewel dat waren mijn kerstkilo's al 👍

Nu nog 10kg ongeveer te gaan.

En de rest?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hang nu op 61.7. afgelopen dagen ook niet erg mijn best gedaan. Dit is mijn acceptatiegewicht, moet een tandje bij voor mijn ideaal. Maar ben nu al blij als ik mijn stappen haal. Stond op 2000 toen ik thuis kwam van werk, net flink gelopen sta ik op 11500, dus straks nog een half uurtje en dan heb ik ze weer binnen. Dan nog even tien minuten kettlebellen. Qua eten vooral zin in troep, of eigenlijk vooral geen zin om te koken. Maar vandaag overdag niet zo veel gegeten dus dat is goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu bij jullie?

Ik ben weer begonnen met hardlopen, maar vandaag sla ik toch over omdat ik last heb van mijn rug.

Het is - op afgelopen zaterdag na- mij wel gelukt om niet te snoepen. En ik ben gaan opletten dat ik wat meer fruit eet, dat lukt ook wel aardig. Ik kwam in de overzichtjes van wat ik op een dag eet soms wat vitamines te kort zag ik, maar ik vind genoeg fruit eten best lastig in de winter. Ik ben echt meer een zomerfruit-eter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .