Ga naar inhoud

Webwinkel

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik krijg deze week hopelijk heel wat voorraad binnen: JR Farm, een paar producten van Rosewood die weer leverbaar waren (geen brokken of hooikoekjes, helaas), kruiden, bunny nature, misschien Elmato ook al, maar die zijn meestal niet zo snel, dus dat kan ook volgende week of nog later worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik heb nog steeds geen nieuwe kruiden of elmato binnen, ik heb er weer achteraan gemaild van de week, geen idee waarom het zo lang duurt. Ik hoop dat het vandaag of morgen toch binnen komt.

Als het goed is ontvang ik volgende week ook de eerste kerstproducten. Daar zijn veel leveringsproblemen mee, dus een deel is al uitgesteld en heeft een onbekende bezorgdatum. Ik hoop wel dat het op tijd is voor kerst, zodat ik ook tijd heb om het daadwerkelijk te verkopen.

Ik wil morgen ook wat sinterklaas setjes samenstellen en in de webwinkel zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol. Dat bellen naar dat bedrijf is altijd zo verschrikkelijk. Eerste keer geen gehoor, tweede keer een receptioniste die door moet verbinden, ik in de wacht, verbinding wordt verbroken. Nog een keer bellen, nu weer bij receptioniste, die doorverbind. Krijg ik iemand die het na gaat kijken. Het is al een paar dagen elke keer niet geladen, ze konden niet vertellen waarom. Vandaag is het ook niet geladen. Nu dus een bezorgafspraak dat het morgen geleverd wordt. Laten we dus hopen dat dat ook zo is dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag & volgende week is de webwinkel gewoon geopend. De week er na (25 t/m 31 oktober) ben ik een midweekje weg met familie. Mijn man blijft thuis en is van plan af en toe wel in te pakken (dat zal dan vooral om bestellingen met geen/weinig kruiden gaan). Er wordt dus wel iets verzonden, maar het kan langer duren.

De komende week verzend ik gewoon nog de bestellingen en de kruiden komen als het goed is vandaag wel echt binnen, dus die staan vanaf dit weekend ook gewoon online.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas mag je als ontvanger over het algemeen niet het transportbedrijf kiezen, hoewel ik dat in het verleden toch wel eens heb gedaan hoor 😉 Wat de bedrijven kiezen is niet altijd praktisch of voordelig. Maar goed nieuws: de kruiden zijn binnen en staan online! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren ook bezig geweest met wat sinterklaas producten (een tasje en een bakje strooigoed) en een herfst tasje. Die komen straks ook online te staan. 

De kerstproducten heb ik nog niet binnen, maar het eerste deel zal deze week als het goed is binnen komen. De rest is vertraagd, helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk reactie terug van Elmato, meer dan de helft is niet leverbaar, waaronder de grashuizen die zo populair zijn. Omdat nu de verzendkosten vrij hoog zijn naar verhouding wat ze wel kunnen leveren, moet ik de bestelling weer opnieuw aanpassen. Gaat dus nog wel even duren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks ga ik met Harold op date bij het lokale dierenasiel. Als hij één van de twee dames daar leuk vind, ga ik vandaag verder koppelen en pak ik dus geen bestellingen in. Als hij de dames niet leuk vind, dan pak ik vanmiddag wel in. Morgen verzend ik zeker te weten weer, en vrijdag is de laatste verzenddag voor mijn weekje vrij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een algemene tip trouwens, vanaf half november tot en met eind december rekent postNL weer de piek-toeslag door aan bedrijven. Dat is 50 cent ex btw extra per pakket.

Ik reken het zelf niet door, en ik denk veel bedrijven niet. Maar als je iets wil bestellen en je kan het nog voor half november doen, of dat nou in mijn webwinkel is of een andere zelfstandige / kleine webwinkel die met postNL verzend, ik denk dat iedereen blij is als je dus op tijd je kerstinkopen / eindejaarsinkopen doet 😉  Per bestelling toch 60 cent minder winst daar door voor de ondernemer, en dat lijkt misschien niet veel, maar als je bedenkt dat voor veel winkels de november / december periode wel echt een drukke periode is, telt dat echt behoorlijk op.

Vooral gewoon blijven bestellen hoor als je iets nodig hebt, dat zeker, maar voor de dingen die je vooruit kan plannen: plan het buiten de piek-periode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste levering kerstproducten is vandaag binnen gekomen! Ik moet het zo nog uitpakken, eerst nog een paar bestellingen inpakken. Ik had de producten gisteren al ingevoerd, de foto's die ik had gekregen waren alleen wel heel mini, dus ik moet ook nog zelf van alles productfoto's maken, ik weet niet of dat vandaag allemaal lukt 😄

Dan is morgen ook nog de laatste verzenddag voor mijn vakantie! Bestel je voor 14:00 uur verzend ik het morgen (vrijdag) nog, bestel je later dan wordt het in / na de vakantie verzonden. In principe verzend ik zelf pas vanaf 1 november weer, maar het kan zijn dat mijn man tijdens mijn vakantie nog een keer wat dingen inpakt en verzend, hij blijft namelijk wel thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste kerstproducten zijn ook binnen en staan op voorraad!

Let wel op, volgende week zijn wij gesloten wegens vakantie. Bestel je vandaag voor 14 uur dan verzend ik het vandaag nog, bestel je later dan wordt het pas na de vakantie verzonden. Afhalen van bestellingen kan vandaag ook gewoon, tussen 11 en 15 uur in Wissenkerke.

Bekijk alle kerst en sinterklaasproducten hier:

Er komen ook nog kerstpakketten, kerst cadeau tasjes,  en met gedroogde kruiden gevulde advent kalenders aan, maar die komen denk ik pas op of na 5 november online, dan heb ik namelijk wat hulptroepen ingeschakeld voor die dag om alles te helpen inpakken en wat voorraad te maken voor de feestdagen 😄
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .