Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Het is maar goed dat ik na vandaag vrij ben. Het is zo koud in de loods dat het plakband en de verzendlabels niet willen plakken. Alle pakketjes worden dus warm gewreven en geknuffeld voor verzending

Nieuw product, een tasje vol zonneschijn:   https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/tasje-vol-zonneschijn.html

Ik heb ook nog wel wat klusjes voor je in ruil voor konijnenspulletjes 😂

33 minuten geleden zei Punky punk:

Ik zal mijn ouders heel lief moeten aankijken want ik zie nu al heeeeeel veeeeel toffe spulletjes 😁

Ga je toch gewoon je ouders goed helpen met allerlei klusjes. Gaat vast meehelpen. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Volgens mij is dit al eens eerder gevraagd maar ik kon het niet terug vinden.

Hoe lang zijn de gedroogde kruiden houdbaar? Ik vond bij het opruimen nog een zak weerstandmix onaangebroken, ik gok dat ik die rond het einde van de zomer/begin herfst vorige jaar heb gekocht.

Op zich lijkt het mij wel lang houdbaar maar goed ik ben een beetje voorzichtig met wat ik Vlekje geef door haar buik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zet er meestal 1 jaar op vanaf binnenkomst. Omdat de kwaliteit dan het best is. Net als bij hooi. Maar de meeste gedroogde bloemen en bladeren zijn 2-4 jaar houdbaar. Fruit, groenten en kruidenbrokjes wel iets korter. 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat klopt 😉

Is een raar bedrag, omdat het een tarief + toeslag is voor een pakje groter dan een verhuisdoos. 

Ik zal nog wel even checken of dat klopt in jouw geval bij het inpakken, ik denk dat t misschien wel in een kleine doos kan.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .