Punky punk 852 Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Ik zal mijn ouders heel lief moeten aankijken want ik zie nu al heeeeeel veeeeel toffe spulletjes 😁 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1636 Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart 33 minuten geleden zei Punky punk: Ik zal mijn ouders heel lief moeten aankijken want ik zie nu al heeeeeel veeeeel toffe spulletjes 😁 Ga je toch gewoon je ouders goed helpen met allerlei klusjes. Gaat vast meehelpen. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 769 Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Ik heb ook nog wel wat klusjes voor je in ruil voor konijnenspulletjes 😂 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2410 Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Ik ook hoor. Als je toch naar Knijn en Ko gaat ben je ook bijna bij mij. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 852 Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Is het vanaf een bepaald bedrag ook gratis verzenden? @Evee? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4209 Geplaatst: 7 april Delen Geplaatst: 7 april @Evee kun je aangeven wat de houdbaarheid van rosewood meadow menu is die nu op de zakken staat? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7301 Geplaatst: 7 april Auteur Delen Geplaatst: 7 april 10 minuten geleden zei Eefje: @Evee kun je aangeven wat de houdbaarheid van rosewood meadow menu is die nu op de zakken staat? 03- 2022 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
pakyakker 448 Geplaatst: maandag om 09:48 Delen Geplaatst: maandag om 09:48 Volgens mij is dit al eens eerder gevraagd maar ik kon het niet terug vinden. Hoe lang zijn de gedroogde kruiden houdbaar? Ik vond bij het opruimen nog een zak weerstandmix onaangebroken, ik gok dat ik die rond het einde van de zomer/begin herfst vorige jaar heb gekocht. Op zich lijkt het mij wel lang houdbaar maar goed ik ben een beetje voorzichtig met wat ik Vlekje geef door haar buik. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7301 Geplaatst: maandag om 10:07 Auteur Delen Geplaatst: maandag om 10:07 Ik zet er meestal 1 jaar op vanaf binnenkomst. Omdat de kwaliteit dan het best is. Net als bij hooi. Maar de meeste gedroogde bloemen en bladeren zijn 2-4 jaar houdbaar. Fruit, groenten en kruidenbrokjes wel iets korter. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1636 Geplaatst: gisteren om 18:51 Delen Geplaatst: gisteren om 18:51 Mijn verzendkosten waren €8,57. Klopt dit wel? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7301 Geplaatst: gisteren om 19:11 Auteur Delen Geplaatst: gisteren om 19:11 Ja dat klopt 😉 Is een raar bedrag, omdat het een tarief + toeslag is voor een pakje groter dan een verhuisdoos. Ik zal nog wel even checken of dat klopt in jouw geval bij het inpakken, ik denk dat t misschien wel in een kleine doos kan. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Baranses 0 Geplaatst: 21 uren geleden Delen Geplaatst: 21 uren geleden Bedankt voor de links! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.