Ga naar inhoud

Webwinkel

Evee

Aanbevolen berichten

Ik ga de gewichten er niet zichtbaar inzetten omdat ik nu al weet dat er dan mensen gaan klagen en zeuren 😂 Sommige producten staan voor veel meer gewicht dan ze wegen, andere producten voor minder. Plus dat ik dat handmatig voor elk product zou moeten invoeren en het bij zou moeten houden als ik het aanpas.

Happy pet willow spiral is al  lange tijd niet leverbaar, dat soort gevlochten producten komen allemaal uit Azie, en daar is  de import / export behoorlijk ontregeld. Dan is happy pet ook nog een merk uit Engeland. Een daar is alles met de brexit & corona ook niet heel soepeltjes. Het gaat dus van China, naar Engeland, naar Nederland.  😅 Echt werkelijk geen idee wanneer het er weer is. 😂 Ik zal het voorlopig even offline halen. De happy pet wilgenballen heb ik wel, als vergelijkbaar product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Evee:

Ik ga de gewichten er niet zichtbaar inzetten omdat ik nu al weet dat er dan mensen gaan klagen en zeuren 😂 Sommige producten staan voor veel meer gewicht dan ze wegen, andere producten voor minder. Plus dat ik dat handmatig voor elk product zou moeten invoeren en het bij zou moeten houden als ik het aanpas.

Happy pet willow spiral is al  lange tijd niet leverbaar, dat soort gevlochten producten komen allemaal uit Azie, en daar is  de import / export behoorlijk ontregeld. Dan is happy pet ook nog een merk uit Engeland. Een daar is alles met de brexit & corona ook niet heel soepeltjes. Het gaat dus van China, naar Engeland, naar Nederland.  😅 Echt werkelijk geen idee wanneer het er weer is. 😂 Ik zal het voorlopig even offline halen. De happy pet wilgenballen heb ik wel, als vergelijkbaar product.

Aah dat snap ik wel. Was meer dat het me handig leek met voor, dat ik makkelijk kan zien van welke er grote zakken zijn. Als een zak niet, zeg minimaal 8 kg voer is,dan blijf ik bestellen met 4van die veelvraatjes.  Ok, dan hou ik het bij de ballen, die lijken ze wel wel minder leuk te vinden gekke bunnys🤷🏻

Nog tips qua voer? Denk dat ik voor de hobby first ga

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze bedoelt dat ze gewoon wil weten van welke merken voer welke grootte zakken er allemaal zijn, niet per se ivm de verzendkosten, maar meer dat ze een kleine zak voer niet wil uitproberen als er überhaupt geen grote zakken van verkocht worden. Maar ik kan 't ook mis hebben.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt @Miekmoek ik kom er niet meer uit. De bugress excel eten ze niet lekker, supreme heb ik zelf slechte ervaringen mee. Het liefste zou ik graanvrij voeren, maar het meeste daarvan is alleen of in kleine zakken, of vinden ze niet lekker. Dus ik zit te denken als ze de hobby first niet lekker eten toch maar te zwichten en de care + te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah zo! Graanvrij is nog niet zo lang op de markt. Meestal brengen producenten eerst brokken uit in een kleiner formaat zakje. Pas als het goed loopt, en er meer vraag komt, dan komt het ook in grotere zakken. Dat duurt meestal best een paar jaar. Zo ver zijn we nog niet met het graanvrije voer, helaas! 

Vooral mailen naar merken waar je grotere zakken van wil, zou ik zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel echt slecht gesteld met de voorraad / beschikbaarheid van veel konijnenspeeltjes op het moment zeg. Pff. Het is gewoon zoeken naar wat er wel is, en wat wel goed geschikt is. Dan maar alternatieven verkopen, iets is beter dan niets. 

Maar vanuit de groothandels is er echt veel niet leverbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kruiden zijn binnen!

Ook weer echinacea!

Paardenbloem is wel minder goede kwaliteit, want die is niet beschikbaar tot aan de nieuwe oogst (juni/juli pas weer dus). Maar ik heb nog wel een voorraadje van de A kwaliteit, dus voorlopig is het nog prima.

Kamille & goudsbloem waren ook niet leverbaar, maar daar heb ik nog wel wat van staan. Dat zal ergens in de komende tijd wel op raken  (en daarmee dan waarschijnlijk ook de wildebloemenweide mix, bloemenmix en het ik-hou-niet-van-hooi pakket).

Cranberry was ook niet leverbaar en is wel echt op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er welliefst 1 hele zak van geleverd gekregen 😂 dat is de moeite dus!

Ik heb als alternatief voor de willow spiral nu de willow corn besteld, dat is wel een irritant speeltje vind ik omdat het kwetsbaarder is om te verzenden 😂 En het is duurder. Maar dan is er in ieder geval nog een alternatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In theorie zijn beide kanten recht, ik bedoel, er zitten geen kronkels in hahaha. 😅

Maar als je hem ophangt is de achterkant verticaal, de bovenkant horizontaal en de voorkant loopt schuin. Beantwoord dat je vraag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Evee:

In theorie zijn beide kanten recht, ik bedoel, er zitten geen kronkels in hahaha. 😅

Maar als je hem ophangt is de achterkant verticaal, de bovenkant horizontaal en de voorkant loopt schuin. Beantwoord dat je vraag?

Ja, dat bedoel ik, haha. Dus de achterkant kan je ergens aan bevestigen en dan loopt de voorkant schuin. Dank je! 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zomer moet nog komen en ik ben alweer bezig met kerstassortiment 😅

🎄🎅

Ach, soms gaat dat best, het is ver genoeg van de kerst af om het niet meer beu te zijn, maar toch vroeg genoeg om inspiratie te hebben voor de productteksten:  "lekker knagen tijdens de feestdagen" 🙄 🤣

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er aan wanneer je besteld, je kan geluk hebben dat ik het bijna direct nadat je besteld hebt inpak en verzend 😉 

Maar je kan ook net pech hebben, soms sla ik een dag inpakken over, of bestel je in de middag terwijl ik net klaar met met alle pakjes inpakken van die dag. En dan duurt het dus wat langer, bijv. 2 of 3 werkdagen voor je bestelling verzonden is. En dan zit je nog met postNL. Die bezorgen momenteel ook niet alles meer de eerstvolgende werkdag. Maar reken op ongeveer 5 werkdagen, dan valt het alleen maar mee als het eerder is 😉  

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago zei Evee:

Het ligt er aan wanneer je besteld, je kan geluk hebben dat ik het bijna direct nadat je besteld hebt inpak en verzend 😉 

Maar je kan ook net pech hebben, soms sla ik een dag inpakken over, of bestel je in de middag terwijl ik net klaar met met alle pakjes inpakken van die dag. En dan duurt het dus wat langer, bijv. 2 of 3 werkdagen voor je bestelling verzonden is. En dan zit je nog met postNL. Die bezorgen momenteel ook niet alles meer de eerstvolgende werkdag. Maar reken op ongeveer 5 werkdagen, dan valt het alleen maar mee als het eerder is 😉  

Wat snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .