Ga naar inhoud

Webwinkel

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Er is de laatste dagen zo extreem veel besteld in de webwinkel dat ik helaas weer iets achter loop (minder dan 1 dag hoor!), en ook totaal niet bij kom... de hoeveelheid bestellingen die er nu staat die ik nog moet inpakken, is eigenlijk meer dan ik in een dag weg krijg... 

Mocht je nu nog bestellen, kan ik dus niet beloven dat het ook vandaag nog weg gaat. Ik probeer de stro / heatpad bestellingen wel voorrang te geven, maar houd rekening met mogelijke vertraging. Zeker als je veel kruiden besteld, want daar gaat de meeste tijd in zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De komende week verzend ik bestellingen op maandag, dinsdag en vrijdag. De rest van de week dus niet. 

Citaat

In de periode van 10 t/m 15 februari ben ik van plan een paar dagen vrij te nemen. Die vrijdag (de 12e) pak ik nog wel wat bestellingen in en ben ik gewoon in de loods, dus wel open voor afhalen. Even een mini voorjaarsvakantie voor mijzelf. De 16e februari ga ik weer gewoon aan de slag hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd er rekening mee dat pakjes er op het moment langer over doen, er is nog steeds drukte door winkelsluitingen & in bepaalde regio's kan er vanwege het weer niet bezorgd worden door postNL. 

De voorraad die afgelopen week binnen is gekomen staat nu online. Er zijn ook al nieuwe plasmatten binnen en hoesjes voor snugglesafes, maar daar moet ik nog foto's van maken, die staan dus nog niet online. 

Er zijn veel producten die ik veel verkoop en normaal ook echt ruim op voorraad heb, helaas niet of lastig leverbaar, door corona en brexit. Met name happy pet, rosewood en back 2 nature.  Ik heb geen idee wanneer dat beter gaat worden en wanneer wat weer leverbaar zal zijn, helaas.  Er komen wel leveringen, maar vaak erg incompleet.

Het betreft gelukkig vooral speelgoed & snacks, en dat is geen eerste levensbehoefte. Ik raad dus aan om een alternatief product te zoeken en te bestellen. Van de back 2 nature bodembedekking zijn niet altijd alle verpakkingen leverbaar, maar tot nu toe altijd wel iets. Misschien ben je dan wel iets minder voordelig uit, maar het is in ieder geval wel beschikbaar. 

Ik heb een soort mini-vakantie in de planning staan voor eind deze week, dus als je dan besteld heb je kans dat je bestelling pas op dinsdag 16 februari verzonden zal worden. Morgen werk ik nog wel, bestel je dus vanmiddag, vanavond of morgenochtend dan zal het nog verzonden worden.

Vanaf woensdag heb ik vrij.  Vrijdag ben ik wel in de loods voor afhalen, maar pak ik even wat andere werkzaamheden op dan de verzendingen.  Dinsdag 16 februari ben ik weer "normaal" aan het werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik heb die deze week in mijn handen gehad om het te controleren... en het was echt nog ruim.  Ik ben nu niet in de loods om het na te kijken voor je.  Maar volgens mij was het ergens in 2022. Het is best lang houdbaar hoor!

Ik gebruik het zelf nu nog niet, meestal merk je vanzelf wanneer de insecten weer actiever worden, en dan start ik er mee. Maart of april denk ik dat ik meestal start. Een beetje afhankelijk van het weer dus! Als je de eerste echt mooie voorjaarsdagen gaat krijgen. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Ik heb mijn konijnen nu op SS graanvrij staan en ze krijgen ook een fibafirst stokje per dag (maar die willen ze eigenlijk niet). Ik merk dat ze heel lang doen over de SS (en gebitsproblemen en andere dingen zijn uitgesloten). Ze krijgen 40-50 gram voor 4 kg konijn en doen er dus 3 uur over. Ik vraag me dus af of ze die SS graanvrij wel lekker vinden. Aangezien Dunya aan moet komen, wil ik dat ze het sneller gaat eten of iig meer gaat eten.

Heb je advies? Rosewoord meadow en Beaphar nature eten ze slecht, dus ik denk dat graanvrij het gewoon niet wordt bij ze. Komt het vaker voor dat ze de graanvrije SS minder accepteren dan bv normale SS? Dunya eet wel graag de Burgess Excell Dual Care, maar dat is niet iets dat je standaard geeft toch? Ik twijfel om toch terug te gaan naar de Trovet (gebit Dunya slijt toch wat minder goed) icm een andere brok die jij verkoopt die ze wel accepteren. Maar dan de vraag wat een brok is die goed geaccepteerd wordt en bij voorkeur wel veel vezels bevat. Twijfel nog steeds of er niet iets anders medisch met ze aan de hand is hoor, maar er zijn geen aanknopingspunten meer op medisch gebied en ze zijn allebei echt helemaal door de molen geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het komt inderdaad voor dat ze graanvrij van supreme wat minder lekker vinden dan de normale, en het kan ook kloppen dat ze daar niet echt mee aan komen. Graanvrij = minder calorieën. Daarbij ook wel gezonder voor de darmpjes, maar vaak moet je er wel meer van geven en ze moeten wel voldoende hooi, groenvoer en kruiden krijgen. 

De dual care is inderdaad echt een "aansterken na operatie" brok. Ik heb het toen het nog in grotere zakjes gemaakt werd wel langere tijd aan een hoogbejaard konijn gegeven om haar op gewicht te houden, maar hoe het nu verpakt zit, en de prijsverhoging, is dat niet meer zo aantrekkelijk helaas. 

Je zou de burgess excel brok ook eens kunnen proberen. Veel vezels en ge-extrudeerd (ik denk dat jouw konijnen dat lekkerder vinden dan geperste brokken als ik het zo lees). Niet graanvrij. Ik had een grote zak die kapot was, en heb dat aan mijn eigen konijnen gegeven, en ik was eigenlijk best tevreden. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .