Ga naar inhoud

Webwinkel

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik moet denk ik toch ergens anders gaan kijken voor mn hooi. Kliko en Rummikub eten de oren van mn kop wat hooi betreft, dus er gaat behoorlijk wat doorheen. Basishooi blieven ze uiteraard niet (🙄) dus ik bestelde altijd verschillende soorten hooi in de webwinkel. Maar nu de prijs van het verzenden zo omhoog gegaan is, wordt dat echt te duur. Wilde net 5 pakken hooi bestellen en zou dan €26 aan verzendkosten kwijt geweest zijn. Dat was €5 minder dan het bedrag van spullen in mn mandje. Vind het prima om extra te moeten betalen, maar als ik iedere 2-4 weken €26 extra kwijt ben bovenop mn bestelling gaat mn Wajong er wel érg hard doorheen. Dus waarschijnlijk zal ik nog 1 of 2 soorten hooi in de webshop bestellen. En uiteraard snacks etc. En de rest moet ik ergens anders halen. 

Sorry. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je doorstuurt welk hooi / wat je precies wil kan ik kijken of het klopt en aangeven tot welke hoeveelheid het evt wel voordeliger verzonden kan. Het kan zijn dat nog niet alle combinaties goed uitkomen qua prijs/verzendgewicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had:

- Supreme Timothy hay 2 kg

- Bunny Nature vers gras hooi 3 kg

- Esve herbal hay calendula & paardenbloem 

- Esve herbal hay kamille & rozenbottel

Vier producten, €20 verzendkosten. Dat gaat mij echt te ver. 
Heb uiteindelijk vanmiddag het Supreme hooi wel bij je besteld omdat ik dat nergens anders kan krijgen en ik het belangrijk vind dat ze de extra ruwe vezels van dat hooi krijgen. Maar ook voor dat ene pak hooi betaalde ik al €13. Vind ik eigenlijk ook al absurd veel voor 1 baal hooi van 2 kg. Als ik er 2 zakken kruidenhooi bij deed bleef de prijs gelijk, dus dat heb ik maar gedaan. Toch nog wat extra’s voor mn verzendkosten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2021 at 21:40 zei JacinthaBrehler:

Ik had:

- Supreme Timothy hay 2 kg

- Bunny Nature vers gras hooi 3 kg

- Esve herbal hay calendula & paardenbloem 

- Esve herbal hay kamille & rozenbottel

Vier producten, €20 verzendkosten. Dat gaat mij echt te ver. 
Heb uiteindelijk vanmiddag het Supreme hooi wel bij je besteld omdat ik dat nergens anders kan krijgen en ik het belangrijk vind dat ze de extra ruwe vezels van dat hooi krijgen. Maar ook voor dat ene pak hooi betaalde ik al €13. Vind ik eigenlijk ook al absurd veel voor 1 baal hooi van 2 kg. Als ik er 2 zakken kruidenhooi bij deed bleef de prijs gelijk, dus dat heb ik maar gedaan. Toch nog wat extra’s voor mn verzendkosten. 

Ik denk dat het allemaal samen in een doos kan voor de 13 euro, het is zo dat de 3 kg bunny nature & de supreme hooi gelijk in hoog tarief valt door het grote formaat (groter dan verhuisdoos), maar de rest van de producten kan er denk ik gewoon voor het zelfde tarief bij in. Ik zal je er zo even over mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de verzendkosten te snel omhoog gingen, heb ik ze nu weer bijgesteld.

Het ging zeg maar goed in het eerste pakket, wanneer dat klein / middel / groot was. Maar als je dan meerdere grote of zware dingen bestelde, dan telde het te hard verder op. Dat heb ik nu dus bijgesteld. Hopelijk klopt het nu wel.

Het basispakje (kleiner dan een verhuisdoos) is 6.75 in verzendkosten.

Bestel je echt grote dingen, dan is het 13 euro, maar in zo een flinke doos past best wel wat. Daar telde hij nu te snel voor op, als het goed is is het nu beter ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Evee:

Dat kan ik wel gewoon bestellen hoor 😄 Wil je dat ik iets voor je bestel?

Is dat niet makkelijk te krijgen online? Buitenvogel dingen?

Ja graag 🙂 Ik stuur je wel een berichtje. Misschien zijn er nog meer mensen die interesse hebben. Het zijn ook van die typisch impulsaankoopproducten voor als je je winkelmandje al aan het vullen bent.

3 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Vivara is een hele leuke site voor vogelproducten van goede kwaliteit. Zeg maar de bunnybunch variant voor vogels 😉 En de vogelbescherming. 

Bedankt voor de tip. Maar ik vind het wel handig om gewoon mee te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch moeten besluiten mijn hooi ergens anders te gaan bestellen. Iedere 2 weken €13 of iedere maand €26 verzendkosten gaat voor mij echt te hard oplopen, zo breed heb ik het niet. Speeltjes en snacks zal ik wel af en toe nog bestellen, maar daar heb ik nu nog heel veel van liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2021 at 12:03 zei Evee:

Ik heb nog wel een aantal kleinverpakkingen staan en die kan ik ook blijven bestellen. 

Is het burgess voer niets voor jou? Veel vezels, goedkoper dan supreme: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/burgess-excel-rabbit-adult-10kg.html

Hmm, eigenlijk wil ik graanvrij voeren, maar HOBBY FIRST RABBIT COMPLETE KONIJNENVOER 10 KG zit soja in wat ik eigenlijk liever niet heb, de beaphar aten ze volgens mij niet goed net als de rosewood en supreme heb ik geen goede ervaringen mee....

Klein verpakkingen vind ik en niet handig en in verhouding te duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de periode van 10 t/m 15 februari ben ik van plan een paar dagen vrij te nemen. Die vrijdag (de 12e) pak ik nog wel wat bestellingen in en ben ik gewoon in de loods, dus wel open voor afhalen.

Maar de rest van de dagen hou ik even voor mijzelf, aangezien ik dan ook jarig ben. Niet dat je er iets aan kan doen op het moment, maar ik kan wel een paar dagen rust om wat klusjes op te pakken gebruiken. Even een mini voorjaarsvakantie voor mijzelf. De 16e februari ga ik weer gewoon aan de slag hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-1-2021 at 14:55 zei Evee:

Klopt, tja, geen idee ik heb er verder geen klachten over gehad. Maar ik denk dat het materiaal bij intensief gebruik inderdaad op een bepaald punt wel op is, het is geen tupperware kwaliteit. 

Ik heb ze 6 juni besteld en gebruik elke week 1 bak (als de zak open gaat, verdeel ik deze over de bakken en pak elke week een bak om uitte voeren) dus zo intensief  of lang geleden is dat ook niet volgens mij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ik heb ze 6 juni besteld en gebruik elke week 1 bak (als de zak open gaat, verdeel ik deze over de bakken en pak elke week een bak om uitte voeren) dus zo intensief  of lang geleden is dat ook niet volgens mij 

Dat is waar. Zet het maar even op de mail als je wil met het bestelnummer erbij, dan ga ik kijken voor een oplossing. Nieuwe sturen zal niet gaan want ik heb ze niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom je vandaag een bestelling afhalen in Wissenkerke, dan mag je een gratis gebroken hart mee nemen 😂💔

Ik ben er tot 15 uur, graag wel vooraf bestellen via de webwinkel of whatsapp, dan zorg ik dat het klaar staat om afgehaald te worden 🙂

gebrokenhart.jpg

Alle Valentijnsproducten voor konijnen die wij in de webwinkel verkopen kun je hier vinden, van bonbons en bloemen tot hartvormige snoepjes: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/valentijn/

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .