Ga naar inhoud

Webwinkel

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben voor de kruiden aan het testen met wat papieren verpakkingen, om te zien wat een beetje handig is en wat niet.

Papieren zakjes hebben wel een aantal nadelen helaas. De grotere hoeveelheden blijf ik voorlopig wel in plastic zakken verpakken (wel herbruikbare gripzakjes). 

De kerst-tasjes met opdruk zijn al uitverkocht, de met kruiden gevulde advent kalenders ook. Verder zijn er nog heel wat kerstproducten in de webwinkel te koop. Mijn eigen konijnen hebben een aantal dingen mogen testen vorige week 😄 

Sofie en Harold kwamen enthousiast aanrennen (terwijl die best argwanend zijn naar mij als mensenbaasje, Harold zijn oogjes zijn namelijk pas gezalfd, en dat vond hij niet leuk, en Sofie is nog niet zo lang bij ons). 

kerst-rennenvoorkerstinkopen.jpg

Brenda en Joris schoven de Rosewood kerstkruiden mix gewoon zo naar binnen. 

kerst-met-konijnen2021 (100).jpg

En er hangt wat sloopbare decoratie aan de hooiruiven 🎄

kerst-hanger-rosewood.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is behoorlijk druk in de webwinkel. En dat niet alleen. Ik merk dat het ook heel druk is bij de post en de gemiddelde levertijd inmiddels al 3 dagen is, in plaats van 1 dag. Reken er dus niet op dat je als je besteld het de volgende dag al hebt. Bestel op tijd, dat voorkomt teleurstelling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2021 om 09:51, Evee zei:

Het is behoorlijk druk in de webwinkel. En dat niet alleen. Ik merk dat het ook heel druk is bij de post en de gemiddelde levertijd inmiddels al 3 dagen is, in plaats van 1 dag. Reken er dus niet op dat je als je besteld het de volgende dag al hebt. Bestel op tijd, dat voorkomt teleurstelling!

Mijne werd een week later pas bezorgd wegens drukte bij PostNL dus inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Ik zat een paar dagen zonder konijnenbrokken. 🤭

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen kerst en oud en nieuw is de webwinkel gesloten. Ik verzend dan niet. Bestellen kan wel, maar dat verzend ik pas in het nieuwe jaar.

Per mail enzo ben ik gewoon bereikbaar, maar ik gebruik die periode om te inventariseren en de boekhouding van het jaar af te ronden 😄 Werkvakantie dus 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je nog iets bestellen voor de kerst? Wacht niet te lang, pakjes doen er wat langer over dan gebruikelijk is, deze tijd van het jaar! Tussen kerst & oud en nieuw verzenden wij geen bestellingen, bestel je in die periode, dan ontvang je het dus pas in het nieuwe jaar!

Vandaag zijn wij gewoon de normale tijden geopend voor afhalen (van 11-15 uur), volgende week, op 24 december zijn wij van 10-13 uur geopend voor afhalen, wij sluiten die dag dus eerder!

joris-brenda-kerst.jpg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dierenwinkels en webwinkels sluiten niet hè mensen, dierenartsen ook niet!

Behalve een weekje tussen kerst en oud en nieuw ben ik gewoon geopend. Dierenwinkels zijn open, andere webwinkels gaan gewoon door. Hamsteren is echt niet nodig. 

Ik ga mijn best doen met de bestellingen van dit weekend maar ik verwacht niet dat mijn postpunt de hoeveelheid in een dag aan kan, het zal dus langer duren bij de meesten voor het er is. Het is echt weer enorm veel. 

Ik verwacht behalve een levering vandaag geen vracht meer dit jaar, pas in januari komen er dus weer producten op voorraad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .