Ga naar inhoud

Webwinkel

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 27-10-2021 om 20:34, Mickey84 zei:

Hey!

Welk schuilhuisje is groot genoeg voor Mellow & Noortje samen?
Op foto's afgaan vind ik te moeilijk om mijn keuze te maken.

Ik zou binnenkort een bestelling op de webshop willen plaatsen waaronder dus een extra schuilhuisje.

Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Mickey84 zei:

Ik zou binnenkort een bestelling op de webshop willen plaatsen waaronder dus een extra schuilhuisje.

Tips?

Zoek je een extra plekje? Gewoon om te verstoppen en elkaar te ontwijken? Of echt een weerbestendig schuilhok voor twee konijnen? Ik verwacht het elmato buitenhuis binnenkort weer binnen te krijgen, dat is een handig en goed schuilhok voor 2 konijnen. Maar de levering laat nogal op zich wachten. Ik had het twee weken geleden al verwacht te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben een degelijk nachthok.

Ik wil ze gewoon een extra plekje geven waar ze in en bovenop kunnen.

Overal zijn er problemen met leveringen. Ook ik ervaar problemen bij onze leveranciers. Bepaalde items laten veel langer op zich wachten dan voorzien.

aangepast door Mickey84
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf half november begint het piekseizoen bij postNL, dat houd in dat zakelijke verzenders extra moeten betalen voor het versturen van pakjes. Ook begint dan de echte drukte en is de kans groot dat een pakje langer onderweg is. 
Heb je nog iets nodig voor sinterklaas of kerst, of moet je nog voorraad bestellen voor eind dit jaar, en kun je die bestelling al eerder plaatsen, voor half november? Graag!

(al helemaal omdat we vanaf zaterdag een pup in huis hebben 😂 Ik heb overigens geen vakantiesluiting dan, dat heb ik pas weer tussen kerst & oud en nieuw). 

Er staan nu ook allerlei cadeausets zoals de kerst-tasjes en kerstpakketten online. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei:

En de Beaphar Nature? Ik wil gauw nog voor de feestdrukte bestellen als dat lukt 🙂

Die is vrijdagavond geleverd maar moet ik nog inruimen en online zetten. Dat zal dus ook morgen zijn. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-11-2021 om 11:08, Evee zei:

Genoeg leuks om uit te kiezen volgens mij 😄

IMG_20211107_110745.jpg

Leuk! Helaas zijn die van mij niet van die slopers/spelers/snackers dus ik doe ze er waarschijnlijk geen plezier mee. Maar moet eind van de maand toch nog bestellen, dus kijk wel even of ik wat mee bestel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, JacB zei:

@Evee ik kan het Suprème Timothy hooi 400 gram ook niet verder plussen dan 2. Komt dat maandag ook binnen? 

Daar had ik redelijk veel van dus dat moet ik even dubbel checken,  dan zou er wel veel besteld zijn als het bijna op is, maar ik denk dat ik dat nog wel kan toevoegen aan de bestelling voor maandag, dat moet ik morgen ochtend vroeg dan even checken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .