Ga naar inhoud

Durf te vragen!

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Eefje:

Maar @Eveeheb je mijn link gezien? Voel je vrij om hem te verwijderen conform de forumregels, maar klik er wel even op, want het is echt geen verkeerde optie volgens mij.

Ja ik heb er op geklikt. Maar heel eerlijk vind ik het ook niet super, het is een vrij korte jas, praktisch met paardrijden natuurlijk, maar ik vind net iets langer vaak prettiger. Als het regent met deze jas en je hebt geen regenbroek aan, dan heb je een nat kruis en natte kont, omdat alle regen daar heen loopt 😂 Dan neig ik op het moment eigenlijk toch naar losse reflectie aan een leukere jas vast (laten) maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Zo'n grappig interessant gesprek over iets waar ik niet het flauwste idee van heb waar het precies over gaat.  😉 Ik stel me een driftige ZjakBee voor die op een schermpje een akelige vogel met gele sc

Daar is niks mis mee toch? Kun je prima aan naar de huishoudbeurs.

Wat mijn jas betreft, heb ik de jas met stipjes in het zwart van de bonprix uiteindelijk besteld. Met het idee dat het altijd beter is dan weer een gele reflectie jas. En het valt mij echt mee! Maat p

Haha dat probleem heb ik nog nooit gehad, al mijn waterdichte jassen zijn kort, maar nooit specifiek natte kont of kruis gehad, wel algeheel een natte broek, maar als je dat niet wilt heb je keuze uit een heel regen of skipak of een zuidwester ofzo 😆😆

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat ‘vestje’ wat @Pablo&Lola liet zien (dat fluor gele) is wel optimaal hoor! Gebruik ik op de brommer. En ik heb een ANWB jas met reflectie in de mouwen. Niet veel, maar toch iets. Dat combineren misschien..? Want de jassen van ANWB zijn echt perfect warm en waterdicht. Én veel zakken. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet iemand of bij ikea afhalen of bezorgen nog mogelijk is op het moment?

De site geeft betaalproblemen aan, en een foutmelding bij het zoeken van de opties voor bezorgen / afhalen.  Met de melding "door extreme drukte kunnen we bestellingen nu niet aannemen, probeer het later nog eens". 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mijn jas betreft, heb ik de jas met stipjes in het zwart van de bonprix uiteindelijk besteld. Met het idee dat het altijd beter is dan weer een gele reflectie jas. En het valt mij echt mee! Maat past prima. Het is geen super dure jas, maar netjes afgewerkt, gewoon prima materiaal. Het reflecteert behoorlijk goed, meer nog dan ik verwacht had. Niet super dik, maar wel gevoerd. Wind& water dicht en daardoor dus prima als hondenjas. De zakken hebben ritsjes, handig voor de koekjes en poepzakjes.  De stipjes vallen overdag bijna niet op, dan is het dus van een afstandje gewoon een zwarte jas die ik aan heb, maar in de reflectie, als het donker is, lichten ze wel op. Volgens mijn man is het een goede inbrekersjas. Zwart en onopvallend in het donker, en op camerabeelden ben ik door de reflectering over de hele jas heen, onherkenbaar omdat ik een witte vlek ben op de beelden 😂

Het is niet echt een hele vlotte jas, maar het voldoet prima en ik heb gewoon echt niets beters kunnen vinden. Ik had hem aan en vroeg aan mijn man of het wel kon, of dat de volgende stap een kort pittig kapsel en een bezoek aan de huishoudbeurs was... en zijn reactie was "ik zal een boodschappentrolley voor je bestellen" 😂

• Haha 5
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 25-1-2021 at 13:14 zei Evee:

Weet iemand of bij ikea afhalen of bezorgen nog mogelijk is op het moment?

De site geeft betaalproblemen aan, en een foutmelding bij het zoeken van de opties voor bezorgen / afhalen.  Met de melding "door extreme drukte kunnen we bestellingen nu niet aannemen, probeer het later nog eens". 

Ik kwam er wel doorheen een paar dagen terug, maar afhalen is niet mogelijk, en bezorgen bij ons ook niet op het moment. 

Nu zitten we dus met een campingkleed in de woonkamer 🤣 De vloer is aan de gladde kant voor Qila namelijk, en vooral als ze haar bankje op en af wil glijd ze soms weg, dus we kregen het advies daar een kleed te leggen. Dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan in deze tijd, met veel dichte winkels. Bij bouwmarkten hebben ze wel kleden, maar niet naar ons zin, en dan zijn ze toch behoorlijk duur. Nu dus maar het campingkleed van zolder gehaald haha. 

Dan kijk ik als de winkels weer open zijn wel verder, bijv. bij de kringloop en anders wordt het die van de ikea. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja je merkt dat sommige dingen toch onpraktisch beginnen te worden met de winkels dicht. Niet dat het eerste levensbehoeften zijn, maar wel dingen die voor gemak zorgen. Maar goed, bij ons werkt het wel hoor met het campingkleed, dus voorlopig vind ik het wel best. Het is toch niet dat we op het moment nog visite ontvangen 😅

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei Evee:

De vloer is aan de gladde kant voor Qila namelijk, en vooral als ze haar bankje op en af wil glijdt ze soms weg, dus we kregen het advies daar een kleed te leggen. Dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan in deze tijd, met veel dichte winkels.

Is "sticky paw" of zoiets niet iets om te proberen bij Qila? Het wordt vaak gebruikt bij het showen van honden op gladde vloeren, zodat ze niet alle kanten op glibberen en hun "gangwerk" niet getoond kan worden. Of natuurlijk "anti-slip sokjes". Van Ruff Wear of Hurtta zijn zeker soepele goede sokjes/schoentjes te koop. Maar als sledehondeneigenaars weten jullie daar natuurlijk alles van. 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk niet dat dat handig is. Sokjes (booties) is niet echt een oplossing, dan zou ze die bijna de hele dag en nacht moeten dragen en dat is natuurlijk niet zo fijn, ik bedoel, ze vind die dingen gewoon niet leuk en sloopt ze af. Ik heb er liggen hoor, want ik heb ze een tijdje moeten gebruiken om te zorgen dat ze niet aan haar poten zat (en aan operatiewondjes). Maar dan was het een kwestie van bootie, sok er over, en inzwachtelen en dan maar hopen dat het een tijdje bleef zitten. 

De paw wax gebruiken we in de winter wel voor buiten, als ze veel gestrooid hebben, voor bescherming. Maar dan is het een kwestie van smeren voor we naar buiten gaan, en schoonmaken als we naar binnen gaan. Want anders gaat ze er overmatig aan likken, aan haar voetjes, en door alle allergieën die ze heeft is ze gevoelig voor eczeem tussen de pootjes (wat ook de reden was van de booties). 

Het is ook niet zo dat onze vloer spiegelglad is hoor, het is een tegelvloer, in het gewone doen heeft ze nergens last van. Maar net bij de bank waar ze op en afstapt werd een ondergrond met meer grip wel aangeraden. Een kleed werkt prima op die plek, alleen moeten dan wel de winkels open zijn 😄

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb net planten gekocht bij ranzijn😱🙄. Er waren er een aantal gesneuveld. Ik moest naar de ranzijn om een kattenbak(die wekl kapot hadden laten vallen-lees container was omgevallen op de bak-)  en die van de ranzijn zijn perfect juiste grote, een rechthoek, dus geen gekke kromming erin, eenvoudig zwart/heel donker grijs. Ook hadden we nog een krabplank nodig, voerbakjes, hooi, kleden, kussens. Naja, inmiddels zoveel en kon wat ik zocht niet bij 1 vinden. En toen ik de ranzijn stonden er zoveel planten met 50% korting, dat ik t niet kon weerstaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik voel me vooral zo'n milieu vervuiler nu ik alles moet bestellen. Normaal gesproken loop ik voor de meeste dingen even naar de stad, nu komt het driedubbel ingepakt met een busje aan de deur. Vandaag ook weer, een tubetje concealer. Tsja, ik was het aan het uitstellen, maar hij is nu toch echt bijna op en zonder concealer voor mijn wallen voel ik me echt niet prettig als ik toch even naar kantoor ga ofzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
29 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ik heb net planten gekocht bij ranzijn😱🙄. Er waren er een aantal gesneuveld. Ik moest naar de ranzijn om een kattenbak(die wekl kapot hadden laten vallen-lees container was omgevallen op de bak-)  en die van de ranzijn zijn perfect juiste grote, een rechthoek, dus geen gekke kromming erin, eenvoudig zwart/heel donker grijs. Ook hadden we nog een krabplank nodig, voerbakjes, hooi, kleden, kussens. Naja, inmiddels zoveel en kon wat ik zocht niet bij 1 vinden. En toen ik de ranzijn stonden er zoveel planten met 50% korting, dat ik t niet kon weerstaan.

Oeh ik wil ook!! Ik had wel mazzel met een super mooie dieffenbachia toen de lockdown inging, was met 50% bij Praxis (waar mijn schoonzusje werkt). En net toevallig weer bestelde plantjes binnengekregen. Uiteraard was ik voor het eerst deze week nog geen drie kwartier weg - volgens PostNL zou het pakket vandaag toch niet meer komen - en juist dan komt de pakketbezorger.

Ik heb ook wel dat ik bepaalde winkels wel echt mis voor de kleine dingetjes, je gaat niet alles online bestellen. Op zich zijn het luxeproblemen maar je begint het wel steeds meer te merken nu het langer duurt. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn lijstje met dingen die ik moet kopen op het moment dat de winkels weer open gaan groeit wel aardig inderdaad. Vaak vind ik het zonde om voor één iets online te bestellen bij een winkel, als het dan niet iets is wat dringend nodig is, dan stel ik het maar uit.

Ik vraag mij alleen wel af, als iedereen dat nou heeft... hoe druk gaat het dan straks worden als de winkels wel weer open gaan?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik was bezig met de trap te schilderen en wil daar binnenkort weer mee verder nu mijn linkerhand weer meewerkt. Maar ik heb rollers nodig. Op bol is het dus weer aardig duur die lakrollers. Misbruik maken van een pandemie heet zoiets... 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .