Ga naar inhoud

Discussietopic fotowedstrijden 2021

Aanbevolen berichten

• Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik zie net dat dit ook wel een goeie inzending was geweest. Ze staan er allebei op, maar toch ook weer niet. 

Ik wil even een honorable mention maken omdat ik niet kon kiezen tussen 2 foto's. Uiteindelijk voor Vlekje gekozen omdat het toch een konijnenforum is. Hier bij Elmo. Het is een cavia voor de dui

Ik ook niet, maar het thema is 'mislukte foto', dus het past wel goed 😂

• 2 weken later...
50 minuten geleden zei Suus1978:

Ik had een leuke foto gevonden dacht ik zelf: Lulu die bijna trots kijkt naar een doorgeknaagde kabel. Nog nul likes, dus misschien was mijn keuze toch niet zo gelukkig 😄

Oooh, ik zie nu die kabel pas! Ik vroeg me al af wat er gesloopt was! 🤣

• Haha 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Suus1978:

Ik had een leuke foto gevonden dacht ik zelf: Lulu die bijna trots kijkt naar een doorgeknaagde kabel. Nog nul likes, dus misschien was mijn keuze toch niet zo gelukkig 😄

Het is dat je het zegt, want ik had het echt niet gezien.

Heb vanmiddag een tijdje naar je foto zitten kijken, maar kon niets ontdekken wat gesloopt was 😊

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .