Suus1978 Geplaatst: 2 september 2021 Delen Geplaatst: 2 september 2021 Leuk thema deze maand! De schade was hier meestal zeer bescheiden, dus ik denk niet dat ik daarmee kans maak op de winst 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Minipaardenfan Geplaatst: 3 september 2021 Delen Geplaatst: 3 september 2021 Ik ga ook mee doen . Mag het een foto zijn van een paard maanden terug . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2021 14 minuten geleden zei Minipaardenfan: Ik ga ook mee doen . Mag het een foto zijn van een paard maanden terug . Ja hoor, alle huisdieren mogen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 september 2021 Delen Geplaatst: 11 september 2021 Onderwerp van deze maand is niet echt een succes lijkt het. Heb zelf ook niet echt geschikt beeldmateriaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 september 2021 Delen Geplaatst: 11 september 2021 Ja, ik heb wel materiaal, maar dat staat op mijn andere telefoon. Ik zal morgen eens zoeken of ik wat kan vinden. Met twee sloopkogels moet er toch ooit eens iets zijn vastgelegd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 september 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2021 Ik plaats het meestal ook op sociale media, dan volgen er ook altijd wel inzendingen. Maar met alle vakantie voorbereidingen heb ik dat deze maand nog niet gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 11 september 2021 Delen Geplaatst: 11 september 2021 Zo, eentje moet de eerste zijn... 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Ik blijk vooral veel filmpjes te hebben waarin iets wordt gesloopt... Toch nog even verder zoeken! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 14 september 2021 Delen Geplaatst: 14 september 2021 Ik had een leuke foto gevonden dacht ik zelf: Lulu die bijna trots kijkt naar een doorgeknaagde kabel. Nog nul likes, dus misschien was mijn keuze toch niet zo gelukkig 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 september 2021 Delen Geplaatst: 14 september 2021 50 minuten geleden zei Suus1978: Ik had een leuke foto gevonden dacht ik zelf: Lulu die bijna trots kijkt naar een doorgeknaagde kabel. Nog nul likes, dus misschien was mijn keuze toch niet zo gelukkig 😄 Oooh, ik zie nu die kabel pas! Ik vroeg me al af wat er gesloopt was! 🤣 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 14 september 2021 Delen Geplaatst: 14 september 2021 1 uur geleden zei Suus1978: Ik had een leuke foto gevonden dacht ik zelf: Lulu die bijna trots kijkt naar een doorgeknaagde kabel. Nog nul likes, dus misschien was mijn keuze toch niet zo gelukkig 😄 Het is dat je het zegt, want ik had het echt niet gezien. Heb vanmiddag een tijdje naar je foto zitten kijken, maar kon niets ontdekken wat gesloopt was 😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 14 september 2021 Delen Geplaatst: 14 september 2021 Ik wilde deze foto plaatsen, maar dit zijn eigenlijk twee foto's. En aangezien ik niet gediskwalificeerd wil worden... 😇 Volgende keer toch maar gewoon een foto van een doos vol gaten of een gesloopte wilgentunnel😏 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 september 2021 Delen Geplaatst: 16 september 2021 Het konijn van @Petra21heeft ook zijn/haar oren weggesloopt? 🤣🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 17 september 2021 Delen Geplaatst: 17 september 2021 @Ilke wat moet ik nu bij jouw foto doen? Het is voor jou natuurlijk helemaal niet leuk dat jouw stoel gesloopt wordt. Maar voor de wedstrijd is het wel een leuke foto haha. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 17 september 2021 Delen Geplaatst: 17 september 2021 Ik ben zo blij dat ik buitenkonijnen heb 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 september 2021 Delen Geplaatst: 18 september 2021 16 hours ago zei IreneM: Ik ben zo blij dat ik buitenkonijnen heb 😂 Ik ook 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 22 september 2021 Delen Geplaatst: 22 september 2021 @Pablo&Lola Hoe krijg je het ook voor elkaar om zulke foto's van Lewis te maken. Hilarisch weer.😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 november 2021 Delen Geplaatst: 2 november 2021 Dit was een prima inzending geweest 🙈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 5 november 2021 Delen Geplaatst: 5 november 2021 @Pablo&Lola wat een heerlijke kopjes hebben ze! Zelfs met maar 1 oor nog super schattig 😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 Aah kleine lieve Betsy op haar sterfdag toch weer een fotowedstrijd gewonnen 🥰. Mijn liefste konijntje van de hele wereld ❤️ 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2021 Ik vind het nu al een geweldig onderwerp, heerlijk, die eet foto's!! 😄 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 januari 2022 Delen Geplaatst: 1 januari 2022 Geweldig dat Wannes posthuum heeft gewonnen! Ik ga binnenkort iets leuks uitzoeken voor Zoetje en Merien, bedankt! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 1 januari 2022 Delen Geplaatst: 1 januari 2022 Hij heeft het verdiend! Ik hoopte al dat hij zou winnen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 januari 2022 Delen Geplaatst: 1 januari 2022 19 minuten geleden, Kolino zei: Hij heeft het verdiend! Ik hoopte al dat hij zou winnen. Dank je! Het is een mooie laatste eer voor hem. Hij staat ook precies op die foto zoals hij was: maf. 😜 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.