Evee Geplaatst: 2 januari 2021 Delen Geplaatst: 2 januari 2021 Hier mag je de fotowedstrijden van 2021 bespreken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 7 januari 2021 Delen Geplaatst: 7 januari 2021 Ik vind die foto van mijn man met Noellie zo grappig. Zijn ook dikke mik hoor. Als ik hun zo zie denk ik aan Nils Holgersson met Kruimeltje of aan Ash met zijn pokémon. Haha. Noellie is echt zijn sidekick. Of hij die van haar haha. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 januari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2021 Haha die foto van Koos, die kijkt echt zo van "shit, betrapt! " @Koosje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudij Geplaatst: 28 januari 2021 Delen Geplaatst: 28 januari 2021 Wat is eigenlijk het voornemen van de laatste foto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Ik vind die foto van soltar zo mooi 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Op 28-1-2021 at 08:33 zei Rudij: Wat is eigenlijk het voornemen van de laatste foto Ik denk dat diegene de opdracht niet helemaal begrepen heeft en gewoon een schattige foto heeft gepost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 29 januari 2021 Delen Geplaatst: 29 januari 2021 Dat konijn op de bank met die verwilderde kuif vind ik leuk! 😂 Hoe die ook ligt, net een hond. en dat konijntje op het boek en die voor de tv zijn ook grappig. Maar dat zijn meer goede voornemens voor de baasjes (minder gamen, sneller lezen en meer aandacht voor je konijn 😂). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 30 januari 2021 Delen Geplaatst: 30 januari 2021 Op 28-1-2021 at 08:33 zei Rudij: Wat is eigenlijk het voornemen van de laatste foto Zullen we het houden op minder ingezoomde selfies maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 februari 2021 Delen Geplaatst: 3 februari 2021 Op 29-1-2021 at 21:55 zei Eefje: Ik vind die foto van soltar zo mooi Bedankt, het is echt een momentfoto. Normaal eet hij alleen gras als hij in de ren zit 😂 en ik ben altijd net te laat met de foto maken. Maar het is me gelukt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 Leuk thema weer! Heb alleen nog geen foto’s waar Kliko en Rummie samen op staan helaas. En om met een foto van Kliko en Spook mee te doen voelt toch een beetje raar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2021 Het is nog geen Valentijnsdag, die liefdesfoto komt er vast nog wel 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 februari 2021 Delen Geplaatst: 6 februari 2021 Zo veel zit ik niet in de ren met deze temperaturen 🥶 Denk dat dat pas van het voorjaar wordt 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 5 maart 2021 Delen Geplaatst: 5 maart 2021 Ik denk dat we al een winnaar hebben, die foto van Brownie is niet te verslaan 🥰🥰. 2 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 5 maart 2021 Delen Geplaatst: 5 maart 2021 Tenzij @IreneM (jij was het toch die het sneeuwpop-wortel-filmpje wilde namaken?) nog een foto post van haar versie. 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 Haha ja wilde ik doen, maar niet gedaan! Had geen wortels in huis 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 Haha alleen Brownie heeft de wortel niet eens meer op. Nadat hij hem eraf haalde, kwam Ukkie (die het buiten veeeeeel te koud vond) heel snel naar buiten, pakte de wortel en ging ermee naar binnen 😂 Brownie vond het veel te mooi in de sneeuw en wilde de sneeuwpop nog verder onderzoeken, dus liet haar maar. Hij heeft ook aandachtig aan de oogjes gesnuffeld 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 12 hours ago zei Pablo&Lola: Tenzij @IreneM (jij was het toch die het sneeuwpop-wortel-filmpje wilde namaken?) nog een foto post van haar versie. 😂 Sneeuwpop-wortel-filmpje? Nou ben ik wel benieuwd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 2 hours ago zei BaasjevanBrownie: Sneeuwpop-wortel-filmpje? Nou ben ik wel benieuwd... Poeh, ik weet niet meer in welk topic dat filmpje stond, volgens mij had @Evee ‘m gepost. Was een filmpje van een konijn die de wortelneus van een sneeuwpop jat en opeet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 17 hours ago zei Eefje: Ik denk dat we al een winnaar hebben, die foto van Brownie is niet te verslaan 🥰🥰. Ja, inderdaad! Zo lief!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 (aangepast) 1 hour ago zei Pablo&Lola: Poeh, ik weet niet meer in welk topic dat filmpje stond, volgens mij had @Evee ‘m gepost. Was een filmpje van een konijn die de wortelneus van een sneeuwpop jat en opeet. Ik had hem ergens gepost, weet ook niet meer waar. Volgens mij in het konijnencafé-topic. Zal eens zoeken. 6 maart 2021 aangepast door Okki Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 Ik kan het niet terugvinden. Volgens mij in het konijnencafé-topic van 2020. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 4 minuten geleden zei Okki: Ik kan het niet terugvinden. Volgens mij in het konijnencafé-topic van 2020. Was het dit filmpje? Ja toch? 😄 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 1 uur geleden zei Pablo&Lola: Was het dit filmpje? Ja toch? 😄 Haha die is leuk! Had ik nog niet gezien. Ziet er grappig uit. Hier ging het niet zo beheerst. Brownie trok hem er gewoon in 1x uit en daarna rende Ukkie ermee weg. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 4 hours ago zei Pablo&Lola: Was het dit filmpje? Ja toch? 😄 Ja, die was het!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2021 @Ripley misschien ligt het aan mij, maar ik kan op jouw foto geen konijn of ander dier ontdekken? 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.