Ga naar inhoud

Konijn verpakkingspinda gegeten?


WOKKY

Aanbevolen berichten

Ik heb vanavond van zo'n grote zak weegbree wat op het hooi van mijn konijntjes gedaan. Vonden ze heerlijk natuurlijk, maar toen ik wat later ging kijken vond ik een stuk van wat lijkt op een verpakkingspinda of iets van schuim of iets dergelijks. Nu weet ik niet of ze ervan gegeten hebben of niet, maar ik heb toch alvast wat laxatract in hun water gedaan. Dat krijgen ze ook wel eens als ze stevig in de rui zijn, dus daar kunnen ze tegen. Is er nog iets dat ik kan doen? Ik maak me best wel zorgen 🙁

 

Ik heb een stukje ervan in water gelegd, maar het lost jammer genoeg niet op. Het zet gelukkig ook niet uit.

PSX_20210102_022354.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

 

Vanmorgen 2 ontzettend actieve konijnen aangetroffen. Ze zagen bruin van de zand 😃 De keutels zien er gewoon goed uit, en ze eten en drinken ook flink. Ik heb ze wel voor de zekerheid nog wat extra lijnzaad gegeven, en de laxatract laat ik voor nu toch ook nog even in hun drinkwater.

 

Tot nog toe lijkt het alsof ze nergens last van hebben, maar ik hou ze in de gaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .