Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021!

Aanbevolen berichten

• Reacties 206
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Kijk wat ik vanmorgen van m’n buurvrouw kreeg 😍 Had ze bij de Primark gezien en “omdat ik zo van konijnen hou” had ze het voor mij gekocht als cadeautje ❤️    

Attentie attentie. De mok is weer op voorraad.   😁😎🥳

Ik heb vorig jaar een soort gelijke gekocht maar dan van van de Lidl. Ik kan niet heel goed bakken en mijn glazuur voor de details was erg hard maar dit was het resultaat:  

7 minuten geleden zei Evee:

Oh my Evee hoe leuk! Bedankt, ga het meteen bestellen 🙂 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Pablo&Lola:

Oooh, die glazen en die bakvorm zijn heel erg leuk! 😍

En ze hebben ook mokken! De vormpjes waren online niet meer te bestellen, dus heb de vorm en 2 mokken 🥰 Gaan we lekker een worteltaart in maken metpasen!!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb 'm ook, vind 'm best meevallen. Gebruik 'm niet zo vaak want heb een hartstikke mooi duur servies, maar kan tegelijkertijd geen afstand doen van mijn collectie konijnenmokken 😅 en me klaarblijkelijk ook niet inhouden met uitbreiding 😂

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Net tóch even gekeken op de site van Hema, maar die witte mok en de cakevorm staan er al niet meer op 😢

Alleen nog de groene mok. Dan vind ik het verzenden wel erg duur in verhouding. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei JacB:

Net tóch even gekeken op de site van Hema, maar die witte mok en de cakevorm staan er al niet meer op 😢

Alleen nog de groene mok. Dan vind ik het verzenden wel erg duur in verhouding. 

Ik heb vanmiddag ook even gekeken, maar zag de witte mok en de glazen ook niet. Nou ja, wel voordeliger zo...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .