BaasjevanBrownie Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 45 minuten geleden zei Boefje: Die kan je makkelijk zelf maken. 😉 Ik zie je resultaat wel verschijnen dan 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 2 hours ago zei Evee: Kartonnen busjes, tv's en huisjes voor katten, maar ook leuk voor konijnen en niet duur. Bij kruitvat niet hier😔 ik wil ze alle drie🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 13 minuten geleden zei MichelleloveElmo: niet hier😔 ik wil ze alle drie🥰 Ik denk vanaf dinsdag pas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 (aangepast) 1 hour ago zei BaasjevanBrownie: Ik zie je resultaat wel verschijnen dan 😉 Ik heb niet gezegd dat ik hem ging maken alleen dat het makkelijk te maken is. Ik heb voorlopig genoeg in huis te klussen. Houten plaat. White wash schilderen. Drogen. Met potlood de letters en konijn tekenen en dan mer zwarte krijtverf de letters en het konijn inverven en klaar 😜 10 april 2021 aangepast door Boefje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 41 minuten geleden zei Marjoleink: Ik denk vanaf dinsdag pas Ik zie hem in de online folder niet staan, dus denk dat het een lokale actie is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 51 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Ik zie hem in de online folder niet staan, dus denk dat het een lokale actie is Komt omdat Kruidvat de nu nog lopende folders op de website heeft staan 😉 Dit zal om de nieuwe folder gaan die aankomende week ingaat. Kruidvat heeft geen locale acties in de folder staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2021 Het gaat inderdaad om de folder die de komende week pas ingaat, dinsdag geloof ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petra21 Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 Grappig, is in België al enkele weken geleden gekomen in het Kruidvat. Huisje en bus liggen al klaar om bij wat mooier weer in de ren te zetten 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 19 hours ago zei Dollie: Omgi k wil die tv Jaaa ik ooooook! Past perfect in de kamer qua kleur! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 Ik heb hem 😀: Best wel prima kwaliteit trouwens 😄 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 11 april 2021 Delen Geplaatst: 11 april 2021 https://martingijzemijter.nl/producten/sleutelhanger-konijn/ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 11 hours ago zei BaasjevanBrownie: https://martingijzemijter.nl/producten/sleutelhanger-konijn/ Vertel dat 'don't-touch-me-milly' ook even 🙄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 9 minuten geleden zei Eefje: Vertel dat 'don't-touch-me-milly' ook even 🙄 Er staat niet; “knuffelt zo graag als” maar “knuffelt zo zacht als” 😉 Ukkie is by Far het meest zachte konijn dat ik ooit gevoeld heb, alleen ik mag haar niet aaien 🙈 superoneerlijk toch 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Ik heb net twee tv's gehaald bij Kruidvat 👍 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Op 29-3-2021 at 13:27 zei Eefje: @Anul wat vind je van deze dan 😁 Verschrikkelijk👎 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Daar zou ik echt niet in gaan lopen. Trouwens, alsof ik een t-shirt nodig heb om mensen erop te wijzen wat ik daar heb 🙄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Haha die is ook wel heel erg fout Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 april 2021 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2021 Op 10-4-2021 at 18:11 zei MichelleloveElmo: Ik zie hem in de online folder niet staan, dus denk dat het een lokale actie is https://www.kruidvat.nl/kartonnen-kattenhuis-tv/p/5323249 https://www.kruidvat.nl/kartonnen-kattenhuis-camper/p/5323256 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 (aangepast) Jaa, heb alle drie de kattenhuizen besteld, net als de kratonnenkrab dingen. Die vinden ze hier ook erg fijn. https://www.kruidvat.nl/search?q=Krabkarton&text=Krabkarton&searchType=manual En optijd zie ik, dommige zijn nu al niet meer op voorraad 😳 13 april 2021 aangepast door MichelleloveElmo 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 13 april 2021 Delen Geplaatst: 13 april 2021 Ik heb net bij kruitvat ook het kartonnen huis, de camper en de tv gehaald. De Nijnen moeten er echter nog wel even op wachten, ik wil ze pas neerzetten in hun nieuwe verblijf. Hopelijk kan ik hem eind deze maand bestellen... 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 https://www.depot-online.de/de/p/kanne-hase-30540 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 13 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: https://www.depot-online.de/de/p/kanne-hase-30540 Díe is té gek! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Mijn T-shirt van Wish is ook binnen. Zo’n twee maten te groot, maar dan kan ik er nog ingroeien zullen we maar zeggen 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 1 hour ago zei JacB: Mijn T-shirt van Wish is ook binnen. Zo’n twee maten te groot, maar dan kan ik er nog ingroeien zullen we maar zeggen 🤣 Haha die is leuk! Grote shirts zijn niet erg. High waist jeans aan en instoppen, of een knoop er onder in aan de zijkant. Dan ben je gewoon hartstikke hip in je grote shirt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 april 2021 Delen Geplaatst: 17 april 2021 11 hours ago zei Eefje: Haha die is leuk! Grote shirts zijn niet erg. High waist jeans aan en instoppen, of een knoop er onder in aan de zijkant. Dan ben je gewoon hartstikke hip in je grote shirt. Daar heb ik het model lijf niet voor 😶 Heb wel een paar destroyed straight jeans waar dit shirt denk ik leuk op staat. Toevallig kreeg ik dinsdag ook nog 2 t-shirts binnen van Large die ook iets te ruim zijn, dus die kan ik op dezelfde manier/jeans dragen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten