Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

1 hour ago zei BaasjevanBrownie:

Ik zie je resultaat wel verschijnen dan 😉

Ik heb niet gezegd dat ik hem ging maken alleen dat het makkelijk te maken is. Ik heb voorlopig genoeg in huis te klussen. Houten plaat. White wash schilderen. Drogen. Met potlood de letters en konijn tekenen en dan mer zwarte krijtverf de letters en het konijn inverven en klaar 😜

aangepast door Boefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ik zie hem in de online folder niet staan, dus denk dat het een lokale actie is

Komt omdat Kruidvat de nu nog lopende folders op de website heeft staan 😉 Dit zal om de nieuwe folder gaan die aankomende week ingaat. Kruidvat heeft geen locale acties in de folder staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago zei JacB:

Mijn T-shirt van Wish is ook binnen. Zo’n twee maten te groot, maar dan kan ik er nog ingroeien zullen we maar zeggen 🤣

0B5F0501-99F5-4307-8D9D-8F0CEF53AAF3.jpeg

Haha die is leuk! Grote shirts zijn niet erg. High waist jeans aan en instoppen, of een knoop er onder in aan de zijkant. Dan ben je gewoon hartstikke hip in je grote shirt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago zei Eefje:

Haha die is leuk! Grote shirts zijn niet erg. High waist jeans aan en instoppen, of een knoop er onder in aan de zijkant. Dan ben je gewoon hartstikke hip in je grote shirt. 

Daar heb ik het model lijf niet voor 😶

Heb wel een paar destroyed straight jeans waar dit shirt denk ik leuk op staat. 
Toevallig kreeg ik dinsdag ook nog 2 t-shirts binnen van Large die ook iets te ruim zijn, dus die kan ik op dezelfde manier/jeans dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .