Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

Jaa, zou wou ik dus (voor we konijnen hadden en ik mijn vriend continue eraan herinnerde dat ik konijnen wou) ook een dekbedovertrek met konijnen erop. Maar nergens een voor volwassenen kunnen vinden! Zoooo balen! En om hem nu zijn eigen deken te geven met konijnen dekbedovertrek vond ik toch ook net wat te ver gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-3-2021 at 10:37 zei MichelleloveElmo:

Omg die site😱 geniaal. T is dat ze echt niet in de buurt zitten. Misschien kan ik mn broer vragen🤔

We hadden hier ook een FT, maar die is weg. Echt balen, want het was wel één van m’n favoriete winkels in de stad 😕 

Je kan er niet online bestellen toch..? 

aangepast door JacB
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago zei Marjoleink:

Ik ben er voor een aan het kijken voor mijn zoon. Bij een aantal staat inderdaad wel bij "voor kinderen", maar daar hoeven we ons toch niks van aan te trekken? 

Goed gevonden, als je besteld bij klaasvaakshop punt nl heb je wat meer verzend opties. Ik was het zelfde kwijt als bij bol inc. verzending maar kon wel afhalen bij lokaal PostNL punt.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-3-2021 at 09:19 zei kimsie:

Bij de flying tiger hebben ze op dit moment ook heel veel leuke dingen met konijnen! 

Heb ook een hele leuke voorraadpot met oortjes maar die zie ik niet meer op de site staan.. Maar misschien nog in de winkel zelf?

Moest vooral een beetje lachen om die gieter/kan op de tweede foto, hahahaha 

Oooooh jij hebt de plaatjes wel gevonden. Ik fietste laatst langs de Flying Tiger en toen zag ik inderdaad in de etalage al die konijnspullen staan en ik dacht echt GEWELDIG! Ik meteen zoeken of ik plaatjes kom vinden maar helaas, ik wilde ze ook hier heel graag delen.

Ik heb voor donderdag een afspraak staan bij de Action misschien ook maar eentje inplannen voor de Flying Tiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .