MichelleloveElmo Geplaatst: 20 maart 2021 Delen Geplaatst: 20 maart 2021 Omg die site😱 geniaal. T is dat ze echt niet in de buurt zitten. Misschien kan ik mn broer vragen🤔 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 maart 2021 Delen Geplaatst: 20 maart 2021 Een leuk dekbedovertrek, eigenlijk voor kinderen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 O die is leuk! 😍 had ik nu maar een kind, dan had ik hem gekocht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 Waar is hij vandaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dorusjedot Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 Jaa, zou wou ik dus (voor we konijnen hadden en ik mijn vriend continue eraan herinnerde dat ik konijnen wou) ook een dekbedovertrek met konijnen erop. Maar nergens een voor volwassenen kunnen vinden! Zoooo balen! En om hem nu zijn eigen deken te geven met konijnen dekbedovertrek vond ik toch ook net wat te ver gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 Ik ben er voor een aan het kijken voor mijn zoon. Bij een aantal staat inderdaad wel bij "voor kinderen", maar daar hoeven we ons toch niks van aan te trekken? Ze zijn gewoon eenpersoons. Deze is zelfs tweepersoons: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 26 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: Waar is hij vandaan? Bol.com, 25 euro 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 Ik weet niet of het een hebbeding is, maar dit heb ik gemaakt op school 😊 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 @Annasbeestenbende leuk! Echt om blij van te worden. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 (aangepast) Op 20-3-2021 at 10:37 zei MichelleloveElmo: Omg die site😱 geniaal. T is dat ze echt niet in de buurt zitten. Misschien kan ik mn broer vragen🤔 We hadden hier ook een FT, maar die is weg. Echt balen, want het was wel één van m’n favoriete winkels in de stad 😕 Je kan er niet online bestellen toch..? 22 maart 2021 aangepast door JacB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 Ik weet het, heb nu dingen gereserveerd bij de locatie in den haag, hopelijk is alles wat ik wil op voorraad 😇🙈🙉🙊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 maart 2021 Delen Geplaatst: 22 maart 2021 (aangepast) 7 hours ago zei Marjoleink: Ik ben er voor een aan het kijken voor mijn zoon. Bij een aantal staat inderdaad wel bij "voor kinderen", maar daar hoeven we ons toch niks van aan te trekken? Goed gevonden, als je besteld bij klaasvaakshop punt nl heb je wat meer verzend opties. Ik was het zelfde kwijt als bij bol inc. verzending maar kon wel afhalen bij lokaal PostNL punt. 22 maart 2021 aangepast door Gast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 23 maart 2021 Delen Geplaatst: 23 maart 2021 Op 20-3-2021 at 09:19 zei kimsie: Bij de flying tiger hebben ze op dit moment ook heel veel leuke dingen met konijnen! Heb ook een hele leuke voorraadpot met oortjes maar die zie ik niet meer op de site staan.. Maar misschien nog in de winkel zelf? Moest vooral een beetje lachen om die gieter/kan op de tweede foto, hahahaha Oooooh jij hebt de plaatjes wel gevonden. Ik fietste laatst langs de Flying Tiger en toen zag ik inderdaad in de etalage al die konijnspullen staan en ik dacht echt GEWELDIG! Ik meteen zoeken of ik plaatjes kom vinden maar helaas, ik wilde ze ook hier heel graag delen. Ik heb voor donderdag een afspraak staan bij de Action misschien ook maar eentje inplannen voor de Flying Tiger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Soulmia heeft een aardig aantal konijnenshirts! De één leuker dan de ander natuurlijk, hierbij een greep uit de collectie 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Ahh, die eerste twee vind ik leuk. 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 3 minuten geleden zei Eefje: Soulmia heeft een aardig aantal konijnenshirts! De één leuker dan de ander natuurlijk, hierbij een greep uit de collectie En welke heb jij besteld? 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Die met dat kleine konijntje op de borst 🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Zojuist zei Eefje: Die met dat kleine konijntje op de borst 🥰 Die is ook leuk! Alleen geel is niet mijn kleur. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Ze hebben alle shirts in meerdere kleuren 😃 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Wat leuk! Vooral de derde. 🤗 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Leuk!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Helaas is het bij die gene die ik leuk vind of niet mij maat of syntetisch,en daar hou ik echt niet van. Deze is ook echt geniaal, alleen dus polyesther en de tekst vind ik mwa, maar de trui zelf😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francisca Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Deze van de week in de kringloop gekocht. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dorusjedot Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 23 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Wauw deze is echt te gek! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 24 maart 2021 Delen Geplaatst: 24 maart 2021 Ik heb even verder onderzoek gedaan. Het is wel een twijfelachtige site, ik heb nog niet durven bestellen. Jammer is dat toch altijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten