mammafelina Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Ik kwam dit net tegen op internet: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Op 24-2-2021 at 13:06 zei Evee: Bij de hema hebben ze ook nieuwe konijnen-thema producten, voor pasen. Voor de bunnybunchers die graag bakken: https://www.hema.nl/koken-tafelen/bakken/bakvormen/cakevorm-konijn-25x18x4.5-metaal-25810119.html https://www.hema.nl/koken-tafelen/bakken/bakvormen/koekjesvormen-pasen---4-stuks-25810118.html Ik heb vorig jaar een soort gelijke gekocht maar dan van van de Lidl. Ik kan niet heel goed bakken en mijn glazuur voor de details was erg hard maar dit was het resultaat: 6 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Ahh die is goed gelukt! Erg leuk!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Attentie attentie. De mok is weer op voorraad. 😁😎🥳 1 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Echt...?! Dan moet ik snel effe shoppen 😎 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Ik twijfel dit witte mok is wel echt heel leuk. Maar ik drink altijd uit dezelfde mok een hele lelijke met alpaca's, ooit gratis gekregen bij de Kruitvat..😂 Ik heb die blauwe al en die staat voor de show in de kast als decoratie. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Als we ooit weer bezoek mogen ontvangen moeten die natuurlijk ook ergens uit drinken 😎😇 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 1 uur geleden zei pakyakker: Ik twijfel dit witte mok is wel echt heel leuk. Maar ik drink altijd uit dezelfde mok een hele lelijke met alpaca's, ooit gratis gekregen bij de Kruitvat..😂 Ik heb die blauwe al en die staat voor de show in de kast als decoratie. Ik zeg bestellen, en dan de lelijke alpacamok naar de kringloopwinkel! 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Ik heb de witte mok besteld. Wilde de groene ook, maar die is online niet meer leverbaar 😕 Heb de cakevorm ook besteld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 Kijk deze dan!😍 Die ga ik bestellen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 Heb deze van het weekend bij de bloemist gekocht 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 Daar staat ie te shinen hoor mensen 🥳 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 Die linker mok is ook superleuk! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 2 maart 2021 Delen Geplaatst: 2 maart 2021 Jaaaa die kreeg ik een tijdje terug zomaar als verrassing, echt fantastisch, mijn twee liefdes gecombineerd 😄 da's wel het pronkstuk van de verzameling natuurlijk 😁 ik zou wel zweren adt ik er nog meer had maar die staan dan niet in de kast en niet in de vaatwasser dus 🤷♀️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Van de Amazing Oriëntal. Heb al stokjes maar moest deze ook gewoon hebben. Ben wel deze week echt in alles-waar-een-konijn-opstaat-koop-ik humeur. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 4 hours ago zei pakyakker: Van de Amazing Oriëntal. Heb al stokjes maar moest deze ook gewoon hebben. Ben wel deze week echt in alles-waar-een-konijn-opstaat-koop-ik humeur. Leuk! Dan zit je goed in deze tijd met de Pasen voor de deur. Konijnenspulletjes genoeg. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 8 maart 2021 Delen Geplaatst: 8 maart 2021 Ze zijn binnen hoor. Heel blij mee! Vind de mok nog mooier als in het echt. Weg met die lelijke lama mok, ik dacht dat het alpaca's waren..😂 Voor de show maar even op mijn konijnen pyjamabroek gefotografeerd. Want ja die lag toch op tafel omdat ik net had opgevouwen. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0940442001.html H&M heeft ook een aantal konijnen (paas)producten momenteel. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2021 Jammer dat ze die konijnenbordjes niet in dinerbord formaat hebben! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 Ik weet eigenlijk niet of het hier eerder voorbij gekomen is, maar ik ben fan van Studio Keutels voor kaarten, artprints en kraamcadeaus😍 https://www.etsy.com/nl/shop/StudioKeutels Binnenkort ook etuis zag ik! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 14 maart 2021 Delen Geplaatst: 14 maart 2021 Ik kreeg voor mijn verjaardag één van de artprints (en een kaart), super leuk! 😍 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 16 maart 2021 Delen Geplaatst: 16 maart 2021 Hoe leuk is dit voor de tuin? 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 20 maart 2021 Delen Geplaatst: 20 maart 2021 Geweldig!! Ik zou er bijna voor verhuizen naar een huis met een tuin!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2021 Kijk nou waar instagram mij reclame van laat zien! 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kimsie Geplaatst: 20 maart 2021 Delen Geplaatst: 20 maart 2021 Bij de flying tiger hebben ze op dit moment ook heel veel leuke dingen met konijnen! Heb ook een hele leuke voorraadpot met oortjes maar die zie ik niet meer op de site staan.. Maar misschien nog in de winkel zelf? Moest vooral een beetje lachen om die gieter/kan op de tweede foto, hahahaha 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten