Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

Op 24-2-2021 at 13:06 zei Evee:

Ik heb vorig jaar een soort gelijke gekocht maar dan van van de Lidl. Ik kan niet heel goed bakken en mijn glazuur voor de details was erg hard maar dit was het resultaat:

IMG-20200326-WA0000.jpg

• Vind ik leuk 6
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei pakyakker:

Ik twijfel dit witte mok is wel echt heel leuk. Maar ik drink altijd uit dezelfde mok een hele lelijke met alpaca's, ooit gratis gekregen bij de Kruitvat..😂 Ik heb die blauwe al en die staat voor de show in de kast als decoratie.

Ik zeg bestellen, en dan de lelijke alpacamok naar de kringloopwinkel!

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa die kreeg ik een tijdje terug zomaar als verrassing, echt fantastisch, mijn twee liefdes gecombineerd 😄 da's wel het pronkstuk van de verzameling natuurlijk 😁 ik zou wel zweren adt ik er nog meer had maar die staan dan niet in de kast en niet in de vaatwasser dus 🤷‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago zei pakyakker:

Van de Amazing Oriëntal. Heb al stokjes maar moest deze ook gewoon hebben. Ben wel deze week echt in alles-waar-een-konijn-opstaat-koop-ik humeur.

IMG-20210303-WA0005.jpeg

Leuk! Dan zit je goed in deze tijd met de Pasen voor de deur. Konijnenspulletjes genoeg.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn binnen hoor. Heel blij mee! Vind de mok nog mooier als in het echt. Weg met die lelijke lama mok, ik dacht dat het alpaca's waren..😂 Voor de show maar even op mijn konijnen pyjamabroek gefotografeerd. Want ja die lag toch op tafel omdat ik net had opgevouwen.

20210308_125104.jpg

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de flying tiger hebben ze op dit moment ook heel veel leuke dingen met konijnen! 

Heb ook een hele leuke voorraadpot met oortjes maar die zie ik niet meer op de site staan.. Maar misschien nog in de winkel zelf?

Moest vooral een beetje lachen om die gieter/kan op de tweede foto, hahahaha 

C9450F21-ECE5-4CFF-B840-B7F2C74664FD.png

0FBAB27C-340B-4D7F-9DDD-8A9C0F05BECE.png

DA67DF50-BC54-47B2-A99A-094B9CAC65AE.png

1F45E1AF-5931-4F3A-9705-5503DBB362EF.png

• Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .