Miekmoek Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 @Lienappelsien ik gok een bunnyflop 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 februari 2021 Delen Geplaatst: 18 februari 2021 Ik zag het inderdaad van de Action. Handig! Heb meteen een bestelling geplaatst 😇 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Bij de hema hebben ze ook nieuwe konijnen-thema producten, voor pasen. Voor de bunnybunchers die graag bakken: https://www.hema.nl/koken-tafelen/bakken/bakvormen/cakevorm-konijn-25x18x4.5-metaal-25810119.html https://www.hema.nl/koken-tafelen/bakken/bakvormen/koekjesvormen-pasen---4-stuks-25810118.html 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 7 minuten geleden zei Evee: Bij de hema hebben ze ook nieuwe konijnen-thema producten, voor pasen. Voor de bunnybunchers die graag bakken: https://www.hema.nl/koken-tafelen/bakken/bakvormen/cakevorm-konijn-25x18x4.5-metaal-25810119.html https://www.hema.nl/koken-tafelen/bakken/bakvormen/koekjesvormen-pasen---4-stuks-25810118.html Oh my Evee hoe leuk! Bedankt, ga het meteen bestellen 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Zojuist zei Rosinda: Oh my Evee hoe leuk! Bedankt, ga het meteen bestellen 🙂 Haha leuk, ik ben benieuwd naar je bak-resultaten! Deel je die ook op het forum? 🐰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Zojuist zei Evee: Haha leuk, ik ben benieuwd naar je bak-resultaten! Deel je die ook op het forum? 🐰 Zeker weten! Ik bak graag dus als je het leuk vinden zal ik dat zeker delen met de nieuwe vormpjes 🎂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Ik zie net dat ze zelfs glazen 400 ml hebben met een konijnen/hazensnoetje erop 🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 1 minuut geleden zei Rosinda: Ik zie net dat ze zelfs glazen 400 ml hebben met een konijnen/hazensnoetje erop 🥰 Ja die heb ik ook besteld haha https://www.hema.nl/pasen/paastafel/glas-400ml-25890017.html 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Oooh, die glazen en die bakvorm zijn heel erg leuk! 😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Zojuist zei Pablo&Lola: Oooh, die glazen en die bakvorm zijn heel erg leuk! 😍 En ze hebben ook mokken! De vormpjes waren online niet meer te bestellen, dus heb de vorm en 2 mokken 🥰 Gaan we lekker een worteltaart in maken metpasen!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Oh, wat vreselijk dit. Ik had niet moeten kijken. 😂 Ik mag van vriend geen glazen/mokken meer kopen, want dan zakt het keukenkastje door, maar kijk nou.. En deze eiwarmers.. En deze hangertjes.. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinda Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Die witte mok heb ik dus ook, 2x 🤭 kijken of vriendlief zn koffie eruit gaat drinken als ik het hem geef hierin 🤭 he balen had die warmers niet gezien! Die hadden er ook nog wel bijgemogen, zo cute!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Oké die witte mok moet ik dus ook echt hebben. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Ik heb (had?) die groene mok, maar dat drinkt onmogelijk!! Dan heb je die oren in je ogen steken. Of als je linkshandig bent, moet je tussen de oren drinken?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Ik heb 'm ook, vind 'm best meevallen. Gebruik 'm niet zo vaak want heb een hartstikke mooi duur servies, maar kan tegelijkertijd geen afstand doen van mijn collectie konijnenmokken 😅 en me klaarblijkelijk ook niet inhouden met uitbreiding 😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 februari 2021 Delen Geplaatst: 26 februari 2021 Omg! Die mokken!! 😍 Maar als ik die bestel wurgt m’n moeder me denk ik 🤣 Er staat al teveel servies in de kast wat konijn-gerelateerd is 😆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 Net tóch even gekeken op de site van Hema, maar die witte mok en de cakevorm staan er al niet meer op 😢 Alleen nog de groene mok. Dan vind ik het verzenden wel erg duur in verhouding. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2021 Ik heb de hazenglazen binnen, ze zijn echt leuk 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 1 uur geleden zei JacB: Net tóch even gekeken op de site van Hema, maar die witte mok en de cakevorm staan er al niet meer op 😢 Alleen nog de groene mok. Dan vind ik het verzenden wel erg duur in verhouding. Ik heb vanmiddag ook even gekeken, maar zag de witte mok en de glazen ook niet. Nou ja, wel voordeliger zo... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 😭😭😭 Ik wilde zo graag die mok wat stom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 Misschien komt het nog wel terug? Ik moest laatst ook wat hebben van de Hema en stond t niet meer op de site. Paar dagen later weer wel 🤷♀️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 De glazen zag ik idd ook niet meer. Echt stom! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2021 Het is nog geen pasen, wie weet komen ze nog terug op voorraad! Sorry hoor dat ik het hier poste, en dat het nu allemaal uitverkocht is 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 De kandelaar met konijn is er nog wel, via bel en bestel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 februari 2021 Delen Geplaatst: 27 februari 2021 Bij de Xenos: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten