Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Zojuist zei Marjoleink: Die twee van jouw foto's. Die eerste met de blauwe vlinders en zwart wit konijntjes heb ik bij bol.com en die andere bij Karina's dierenwebshop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 En nu mijn konijnensieraden. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 In dat ringetje hoort nog een steentje. Die was eruit gegaan. Maar moet nog een keer een nieuwe. De hanger met echte amethyst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Ik heb deze vorige week bij action gekocht. Vind ze wel grappig 😀 ik krijg de foto niet gedraaid helaas. Even je hoofd draaien dus 😉 4 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 2 minuten geleden zei Boefje: En nu mijn konijnensieraden. Wauw, ik vind die bovenste ring en onderste hanger mooi. Weet je nog waar je die vandaan hebt? Zijn ze zilver, nikkel of brons? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 1 minuut geleden zei BaasjevanBrownie: Wauw, ik vind die bovenste ring en onderste hanger mooi. Weet je nog waar je die vandaan hebt? Zijn ze zilver, nikkel of brons? Toevallig zijn die twee sieraden echt zilver. Dat ringetje en konijntje met amethyst. Poeh waar vandaan.. volgens mij van een konijnenwebshop die mogelijk niet meer bestaat. Ik weet niet eens meer precies de naam. De eigenaar verkocht ook sieraden van konijnen. Sommige kocht ze op een markt of veiling dus ik vrees dat dat ringetje een bijzonder exemplaar is wat je nergens meer kunt krijgen. Volgens mij heb ik die met dat ronde steentje nog wel eens ergens online voorbij zien komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 1 minuut geleden zei Boefje: Toevallig zijn die twee sieraden echt zilver. Dat ringetje en konijntje met amethyst. Poeh waar vandaan.. volgens mij van een konijnenwebshop die mogelijk niet meer bestaat. Ik weet niet eens meer precies de naam. De eigenaar verkocht ook sieraden van konijnen. Sommige kocht ze op een markt of veiling dus ik vrees dat dat ringetje een bijzonder exemplaar is wat je nergens meer kunt krijgen. Volgens mij heb ik die met dat ronde steentje nog wel eens ergens online voorbij zien komen. Dus we worden nu alleen maar lekker gemaakt 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 10 minuten geleden zei Boefje: Toevallig zijn die twee sieraden echt zilver. Dat ringetje en konijntje met amethyst. Poeh waar vandaan.. volgens mij van een konijnenwebshop die mogelijk niet meer bestaat. Ik weet niet eens meer precies de naam. De eigenaar verkocht ook sieraden van konijnen. Sommige kocht ze op een markt of veiling dus ik vrees dat dat ringetje een bijzonder exemplaar is wat je nergens meer kunt krijgen. Volgens mij heb ik die met dat ronde steentje nog wel eens ergens online voorbij zien komen. Mocht je nog weten waar online zou je meer blij mee maken. Zit zelf ook al te zoeken, maar vind hem tot dusverre nog niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 11 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: Mocht je nog weten waar online zou je meer blij mee maken. Zit zelf ook al te zoeken, maar vind hem tot dusverre nog niet. Sorry niet expres ik wilde gewoon laten zien wat voor konijnenspulletjes ik had. Het was alleen al wat jaartjes geleden. Ik heb ook nog gezocht. Ben nog wel wat andere sieraden tegen gekomen maar helaas nog niet die ik heb.dat ringetje zal je ook helaas niet vinden vrees ik. Denk dat dat zo'n antiekdingetje is. Ik zal nog wat meer rondneuzen en posten wat ik dan zoal tegen kom. Misschien zit er wat leukers tussen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Een alternatief ringetje misschien? En nog een mega dure hanger maar wel errug mooi. En nog een schaaltje met nijnies die ik zelf heel schattig vind 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Dat schaaltje is echt zo leuk! 🥰🐰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 (aangepast) Nog een paar... die met roze steentje is bij etsy te koop. Wel belachelijk duur en nog maar 1 te koop. 16 februari 2021 aangepast door Boefje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 overigens die laatste kan je in meerdere kleuren en edelstenen verkrijgen hoor. Deze kwam als eerste tevoorschijn dus vandaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 40 minuten geleden zei Boefje: Sorry niet expres ik wilde gewoon laten zien wat voor konijnenspulletjes ik had. Het was alleen al wat jaartjes geleden. Ik heb ook nog gezocht. Ben nog wel wat andere sieraden tegen gekomen maar helaas nog niet die ik heb.dat ringetje zal je ook helaas niet vinden vrees ik. Denk dat dat zo'n antiekdingetje is. Ik zal nog wat meer rondneuzen en posten wat ik dan zoal tegen kom. Misschien zit er wat leukers tussen. Snap ik, lief dat je nog aan het zoeken bent. Die een na laatste lijkt idd wel op jouw hanger ja. Maar dat vind ik dan wel een beetje te gek qua prijs voor een zilver hanger. Was jouwe ook zo duur dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 4 minuten geleden zei BaasjevanBrownie: Snap ik, lief dat je nog aan het zoeken bent. Die een na laatste lijkt idd wel op jouw hanger ja. Maar dat vind ik dan wel een beetje te gek qua prijs voor een zilver hanger. Was jouwe ook zo duur dan? Nee die was niet zo duur. Volgens mij rond de 20 euro denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 @DaniëlleV hoe heb jij het voor elkaar gekregen iets bij de Action te kopen..? 😶 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Je kunt een deel van het assortiment bestellen via de website en ophalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 27 minuten geleden zei Marjoleink: Je kunt een deel van het assortiment bestellen via de website en ophalen. Precies, zo heb ik het gedaan, via click en collect. Het is wel een veel kleiner assortiment helaas maar we kunnen tenminste weer iets bij action kopen. 😃 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Mocht er nog iemand een toffee zoeken of van goudkleurige decoratie houden, zoek niet verder! https://www.xenos.nl/gouden-paashaas-12-cm 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 19 hours ago zei JacB: @DaniëlleV hoe heb jij het voor elkaar gekregen iets bij de Action te kopen..? 😶 Haha dat vroeg ik me ook al af! Wist niet dat je daar ook kon bestellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Action heeft wel een website maar je kan normaal niet online bestellen. Dit is dus alleen aanklikken wat je wilt en kan je betalen en ophalen bij action. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Een deel van het assortiment staat op de website. Minimum bestelbedrag 15 euro, extra kosten 1 euro. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 46 minuten geleden zei Evee: Mocht er nog iemand een toffee zoeken of van goudkleurige decoratie houden, zoek niet verder! https://www.xenos.nl/gouden-paashaas-12-cm Een toffee of trofee? Of een toffe decoratie? 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2021 1 uur geleden zei MichelleloveElmo: Een toffee of trofee? Of een toffe decoratie? 😅 haha trofee was de bedoeling. Maar een toffe trofee mag ook ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 17 februari 2021 Delen Geplaatst: 17 februari 2021 Ohhh dat schaaltje is leuk, @Boefje! En @Evee dat gouden konijn is ook best grappig. De vraag bij zoiets is hoe het er in het echt uit ziet: top of flop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten