To van de Veluwe Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 (aangepast) 32 minuten geleden, Lollie zei: Bij ikea hebben ze nog een ander nachtlampje dat een konijn moet voorstellen. Je kunt er oortjes op plakken dan heb je een echt konijn. Ik heb via Marktplaats dat Ikea poppenbedje gekocht. En dan voor de konijnen. Maar blijft daar wat van over? In een hoek van de overdekte ren wil ik het op een droog plekje zetten. Ik ben benieuwd of ze erop gaan liggen of het als een kluif- en knaagbedje gaan gebruiken. 😞 22 december 2022 aangepast door To van de Veluwe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Je kunt er oortjes op plakken dan heb je een echt konijn. Ik heb via Marktplaats dat Ikea poppenbedje gekocht. En dan voor de konijnen. Maar blijft daar wat van over? In een hoek van de overdekte ren wil ik het op een droog plekje zetten. Ik ben benieuwd of ze erop gaan liggen of het als een kluif- en knaagbedje gaan gebruiken. 😞 Bij mij wordt er niet aan het bedje geknaagd. Er wordt vooral door Bennie op geslapen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Ik heb er ook een paar, wordt nauwelijks aan geknaagd. Eentje heb ik al zeker een jaar of vier/vijf en die was al tweedepoots van @Bammyflurry volgens mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 22 minuten geleden, Dollie zei: Ik heb er ook een paar, wordt nauwelijks aan geknaagd. Eentje heb ik al zeker een jaar of vier/vijf en die was al tweedepoots van @Bammyflurry volgens mij. 😂 tweedepoots 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Als er wel veel aan geknaagd wordt kan tweedetands ook 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 22 december 2022 Delen Geplaatst: 22 december 2022 Het ligt erg aan de konijnen denk ik. De catcubes zouden ook onverwoestbaar zijn, maar verschillende konijnen op de opvang zien het toch als hun missie om het tegendeel te bewijzen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 Ik neem aan dat ze redelijk onverwoestbaar zijn bij gebruik door katten. Maar niets is bestand tegen konijnen die besloten hebben dat het kapot moet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 Niets is volledig onverwoestbaar (als het gaat om speelgoed voor dieren) maar de vraag is vooral hoe aantrekkelijk het is om aan te knagen en dat zijn deze bedjes en de cubes niet. Wil niet zeggen dat geen enkel konijn het doet maar de meerderheid niet in elk geval. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 (aangepast) De catcubes laten ze hier met rust. Die zien er volgens mij nog als nieuw uit. We zullen het zien als het bedje komt. Wat leggen jullie op het poppenbedje? Ik zag van een postzak maar slopen ze zoiets niet? Oude handdoeken? of gewoon stro? 23 december 2022 aangepast door To van de Veluwe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten