bobbyonthefloor Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 27 minuten geleden, Evee zei: Deze 🙂 Oh leuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 6 december 2022 Delen Geplaatst: 6 december 2022 VERBODEN VOOR BAASJE VAN BROWNIE Vanmiddag liep ik te winkelen en keek even bij de Zeeman. Daar lagen kindersokken met konijnen! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 december 2022 Delen Geplaatst: 7 december 2022 7 uren geleden, To van de Veluwe zei: VERBODEN VOOR BAASJE VAN BROWNIE Vanmiddag liep ik te winkelen en keek even bij de Zeeman. Daar lagen kindersokken met konijnen! Het lijkt voor mij meer op een lama 😂 ze zijn wel heel schattig! 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 8 december 2022 Delen Geplaatst: 8 december 2022 16 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Het lijkt voor mij meer op een lama 😂 ze zijn wel heel schattig! Ik dacht ook dat het een lama was. Bij de zeeman hebben ze nu geloof ik wel veel kinderspul van nijntje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 8 december 2022 Delen Geplaatst: 8 december 2022 6 uren geleden, Lollie zei: Ik dacht ook dat het een lama was. Bij de zeeman hebben ze nu geloof ik wel veel kinderspul van nijntje. Bedankt voor de tip. Ik hoop in februari oma te worden en mijn schoondochter is gek van nijntje. Ze hebben zelf ook konijnen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 10 december 2022 Delen Geplaatst: 10 december 2022 Op 6-12-2022 om 09:02, Evee zei: Deze 🙂 Leuk! Ik heb die posters ook nog steeds in mijn hoofd (ok, dat klinkt raar 🤭) 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2022 Ik heb hem vandaag opgehangen op luna dr kamer 🙂 Die met de grote maan en het konijn. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 10 december 2022 Delen Geplaatst: 10 december 2022 Op 4-12-2022 om 15:11, Kolino zei: Er staan toch nog meer hamsters op de sokken, of zie ik dat verkeerd? Die hoofdjes die je recht aankijken zijn inderdaad van een hamster, niet van een cavia. Wel hele leuke sokken allemaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2022 Bij h en m De lamp is wel prijzig 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 11 december 2022 Delen Geplaatst: 11 december 2022 3 uren geleden, Evee zei: Bij h en m De lamp is wel prijzig 🤣 Jezus, 180 euro voor een lamp?? En zo groot is ie niet... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 179 euro voor een lamp 🤯 5 euro voor een haakje vind ik overigens ook wel erg prijzig. Maar 5 euro is nog wel te overzien en het is wel een erg leuk haakje. Te duur, maar als je het kunt missen en je bent konijnenfan... Die lamp is ook wel een beetje sneu, het is een kinderlamp. Kinderspul moet gewoon niet te duur zijn, want met kinderen in huis sneuvelt er altijd wel iets. Of je kinderen moeten hun kindertijd sluipend door het huis doorbrengen, is ook jammer. Heb ik liever een prulletje van een paar euro waarbij ik gewoon een nieuwe haal als het omgestoten wordt o.i.d. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Leuke lamp en daar blijft het bij😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 14 uren geleden, Lollie zei: en je bent konijnenfan... Moeder van Linde........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Deze zag ik voorbijkomen bij hema, het zou een konijn zijn, maar ik zie het niet helemaal. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 2 uren geleden, To van de Veluwe zei: Moeder van Linde........ Gemiddelde BunnyBuncher... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 51 minuten geleden, Kolino zei: Deze zag ik voorbijkomen bij hema, het zou een konijn zijn, maar ik zie het niet helemaal. Ik heb ook een iets ander beeld van een konijn 😂. Hij is wel schattig. Iets voor @BaasjevanBrownie? 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Haha ik vind hem eigenlijk niet eens zo leuk. En ze heeft al een hele mooie wolkenlamp aan het plafond (thema Raad eens hoeveel ik van je hou 😉) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 1 minuut geleden, Lollie zei: Ik heb ook een iets ander beeld van een konijn 😂. Hij is wel schattig. Iets voor @BaasjevanBrownie? 😉 En die vind ik al helemaal afgrijselijk 😂 Ik word nu wel heel erg afgeschilderd 🙈 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 4 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei: Ik word nu wel heel erg afgeschilderd 🙈 Haha ja dat wel 🙈. Bij h&m hebben ze ook een wortel poef, liet iemand me laatst zien. Kost wel weer genoeg, 199 euro. Ik vind hem leuk 😂. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Ik vind dat nachtlampje nu weer wel heel leuk. Gelukkig dat smaken verschillen. Een konijn met hangoortjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 3 uren geleden, Kolino zei: Deze zag ik voorbijkomen bij hema, het zou een konijn zijn, maar ik zie het niet helemaal. Ik droom zonder zo’n lampje ook al over konijnen 😜 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 8 uren geleden, To van de Veluwe zei: Deze heb ik! Ooit voor een verjaardag gekregen, van een kind dus dat zal geen 13 euro gekost hebben. Volgens mij doet ie het niet meer, maar hij pronkt nog steeds op de secretaire 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 12 uren geleden, DaniëlleV zei: Ik droom zonder zo’n lampje ook al over konijnen 😜 Volgens mij is hij bedoeld voor nachtmerries. Als ik konijnen tegenkwam die er zo uitzagen, zou ik direct naar de dierenarts rennen 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 8 minuten geleden, Lollie zei: Volgens mij is hij bedoeld voor nachtmerries. Als ik konijnen tegenkwam die er zo uitzagen, zou ik direct naar de dierenarts rennen 😄 Ah zo had ik het dan weer niet bekeken 😂 hij is ook wel een paar kilootjes te zwaar zo te zien. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten