Miekmoek Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 2 minuten geleden, Kolino zei: Die met die maan is wel heel lief Die vind ik ook 't leukst 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Oh die wil ik ook…..😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Op beide posters staat een maan..? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 4 november 2022 Delen Geplaatst: 4 november 2022 5 uren geleden, Lollie zei: Op beide posters staat een maan..? Ja, dat zag ik ook! 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 4 november 2022 Delen Geplaatst: 4 november 2022 Maar er is er maar eentje met de maan in de hoofdrol 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 Voor de baasjes van getalenteerde konijnen: Mocht je je konijn (of kat) nog willen leren gitaarspelen of skateboarden, bij de action kun je alvast de gitaar en het skateboard halen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 7 november 2022 Delen Geplaatst: 7 november 2022 O geweldig. Ik ga mijn zoon het skateboard geven, hopelijk kan hij er om lachen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 Op 7-10-2022 om 12:47, Nijn & de Mifster zei: Gisteren gespot bij de Xenos Deze heb ik vandaag gezien. Geweldig! Je kunt dit soort foto's ook laten maken met een foto van je konijn. Echt superleuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 Deze aromadifuser met konijntjes gekocht voor op de babykamer 🥰 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 2 december 2022 Delen Geplaatst: 2 december 2022 En ik zag bij Intratuin heel leuk tuingereedschap voor kinderen van Pieter konijn. Dus ik wees dat enthousiast aan mijn man aan. Waarop hij heel droog zegt: “Als Linde niet van konijntjes gaat houden kun je iig zeggen dat je er alles aan gedaan hebt” 🙈 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 3 december 2022 Delen Geplaatst: 3 december 2022 11 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: En ik zag bij Intratuin heel leuk tuingereedschap voor kinderen van Pieter konijn. Dus ik wees dat enthousiast aan mijn man aan. Waarop hij heel droog zegt: “Als Linde niet van konijntjes gaat houden kun je iig zeggen dat je er alles aan gedaan hebt” 🙈 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 december 2022 Delen Geplaatst: 3 december 2022 Volgens mij vindt hij het een beetje teveel konijnendingen 🤪 Ik hoorde hem gister door de babyfoon tegen ons dochtertje zeggen: “ja dat is jouw lievelingsknuffeltje he het konijntje? En dat heb je helemaal zelf als lievelings gekozen, tussen al die verschillende knuffelbeesten” (zijn dus idd allemaal konijnen 🤣). Ze zegt nu ook iets van “Nijntje” als ze de konijnen of een knuffelkonijn ziet. Toen zei mijn man ook al: “jahoor en dat ze dan ook nog eerder konijn gaat zeggen dan papa of mama” 🤦♀️ 1 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2022 op mijn geboortekaartje stond ook een konijn. En een hondje. Dus het kan best goedkomen hoor 😉 Hoewel mijn lievelingsdier een pinguin is. Maar ja, die zijn een beetje lastig als huisdier te houden (lijkt mij overigens wel gaaf, een tuin met een pinguinrots, zwemmen tussen de pinguins enz. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 3 december 2022 Delen Geplaatst: 3 december 2022 Ik geef ook alleen maar kraamcadeaus met een konijnenthema (of in elk geval met dieren, zo vind ik Pluk redt de dieren bijv. een mooi boek om te geven), ik zie het als een vorm van indoctrinatie om de volgende generatie konijnenliefhebbers klaar te stomen 😁😈😂 2 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 december 2022 Delen Geplaatst: 3 december 2022 5 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: Toen zei mijn man ook al: “jahoor en dat ze dan ook nog eerder konijn gaat zeggen dan papa of mama” Je hebt een man met een geweldig gevoel voor humor. Hij kan het mooi verwoorden. Hahaha. Ik schoot echt in de lach. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 december 2022 Delen Geplaatst: 3 december 2022 5 uren geleden, Evee zei: een tuin met een pinguinrots, zwemmen tussen de pinguins enz. Sledehond heb je al, dus het begin is er. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 3 december 2022 Delen Geplaatst: 3 december 2022 5 uren geleden, Evee zei: op mijn geboortekaartje stond ook een konijn. En een hondje. Dus het kan best goedkomen hoor 😉 Dat is toevallig, de grote bunnybunch oprichtster had al een konijntje op haar geboortekaartje 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 december 2022 Delen Geplaatst: 3 december 2022 Ik kwam op mijn werk een meisje tegen met een leuke trui. Ik heb haar op de foto gezet. Laat de moeder van Linde het maar niet zien 😉. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 4 december 2022 Delen Geplaatst: 4 december 2022 20 uren geleden, BaasjevanBrownie zei: Volgens mij vindt hij het een beetje teveel konijnendingen 🤪 Ik hoorde hem gister door de babyfoon tegen ons dochtertje zeggen: “ja dat is jouw lievelingsknuffeltje he het konijntje? En dat heb je helemaal zelf als lievelings gekozen, tussen al die verschillende knuffelbeesten” (zijn dus idd allemaal konijnen 🤣). Ze zegt nu ook iets van “Nijntje” als ze de konijnen of een knuffelkonijn ziet. Toen zei mijn man ook al: “jahoor en dat ze dan ook nog eerder konijn gaat zeggen dan papa of mama” 🤦♀️ Ik moet constant zo ontzettend lachen om jou verhalen. Zo leuk! 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 december 2022 Delen Geplaatst: 4 december 2022 Kijk hoe leuk deze sokken zijn 😍! Met konijntjes en cavia's. Had ze al gezien bij de boekhandel hier, nu kreeg ik ze van Sint 🥰. Sok 2 was de designer denk ik in de war tussen een cavia en een hamster, cavia's zijn nl niet in staat iets vast te pakken met hun pootjes en mogen geen pinda's 🙈. Misschien een excuus om nog een paar te halen, met de "goede" helft 😂. Want ze zijn zo leuk 😍 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 4 december 2022 Delen Geplaatst: 4 december 2022 Er staan toch nog meer hamsters op de sokken, of zie ik dat verkeerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 december 2022 Delen Geplaatst: 4 december 2022 Cavia's. Ze heten ook "Miss Guinea Pig" 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 december 2022 Delen Geplaatst: 4 december 2022 (aangepast) Dit heb ik van de goede Sint gekregen 😄 het is een goed jaar voor sokken blijkbaar 😄 4 december 2022 aangepast door Annasbeestenbende 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2022 Ik heb de ikea konijnenposter 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2022 Op 3-11-2022 om 13:42, Evee zei: ik wil deze best op mijn slaapkamer 😄 Te koop bij ikea Deze 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten