Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

• 4 weken later...

Volgens mij vindt hij het een beetje teveel konijnendingen 🤪

Ik hoorde hem gister door de babyfoon tegen ons dochtertje zeggen: “ja dat is jouw lievelingsknuffeltje he het konijntje? En dat heb je helemaal zelf als lievelings gekozen, tussen al die verschillende knuffelbeesten” (zijn dus idd allemaal konijnen 🤣).

Ze zegt nu ook iets van “Nijntje” als ze de konijnen of een knuffelkonijn ziet. Toen zei mijn man ook al: “jahoor en dat ze dan ook nog eerder konijn gaat zeggen dan papa of mama” 🤦‍♀️

• Vind ik leuk 1
  • Haha 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn geboortekaartje stond ook een konijn. En een hondje. Dus het kan best goedkomen hoor 😉 

Hoewel mijn lievelingsdier een pinguin is. Maar ja, die zijn een beetje lastig als huisdier te houden (lijkt mij overigens wel gaaf, een tuin met een pinguinrots, zwemmen tussen de pinguins enz. 

• Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef ook alleen maar kraamcadeaus met een konijnenthema (of in elk geval met dieren, zo vind ik Pluk redt de dieren bijv. een mooi boek om te geven), ik zie het als een vorm van indoctrinatie om de volgende generatie konijnenliefhebbers klaar te stomen 😁😈😂

• Vind ik leuk 2
  • Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, BaasjevanBrownie zei:

Volgens mij vindt hij het een beetje teveel konijnendingen 🤪

Ik hoorde hem gister door de babyfoon tegen ons dochtertje zeggen: “ja dat is jouw lievelingsknuffeltje he het konijntje? En dat heb je helemaal zelf als lievelings gekozen, tussen al die verschillende knuffelbeesten” (zijn dus idd allemaal konijnen 🤣).

Ze zegt nu ook iets van “Nijntje” als ze de konijnen of een knuffelkonijn ziet. Toen zei mijn man ook al: “jahoor en dat ze dan ook nog eerder konijn gaat zeggen dan papa of mama” 🤦‍♀️

Ik moet constant zo ontzettend lachen om jou verhalen. Zo leuk!

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Screenshot_20221204_002726.thumb.jpg.ce9d8c755cc19f8e15a2ea0dd494b640.jpg

Screenshot_20221204_002822.thumb.jpg.abeced5e5b6d0e5b0ebc3b3b1440d063.jpg

Screenshot_20221204_003017.thumb.jpg.fb23b987651cb0bda09326cc5d770efa.jpg

Kijk hoe leuk deze sokken zijn 😍! Met konijntjes en cavia's. Had ze al gezien bij de boekhandel hier, nu kreeg ik ze van Sint 🥰. Sok 2 was de designer denk ik in de war tussen een cavia en een hamster, cavia's zijn nl niet in staat iets vast te pakken met hun pootjes en mogen geen pinda's 🙈. Misschien een excuus om nog een paar te halen, met de "goede" helft 😂. Want ze zijn zo leuk 😍

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .