Evee Geplaatst: 5 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Voor de stampertje fans: https://www.zeeman.com/nl/dames-sweater-bambi-aav000029374.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 Op 4-8-2022 om 15:03, Suus1978 zei: Dit vestje is toch echt te schattig? Ik heb hier de jurk van 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 augustus 2022 Delen Geplaatst: 19 augustus 2022 Op 5-8-2022 om 13:04, Evee zei: Voor de stampertje fans: https://www.zeeman.com/nl/dames-sweater-bambi-aav000029374.html Die heb ik gekocht, in twee maten 😄 Bij de H&M: 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Superleuk, die dingen had ik allemaal nog niet gezien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 (aangepast) Mijn moeder kwam met deze theedoek van Pip studio aan, ik zie nu dat ze ook (o.a.) een mok hebben die ik natuurlijk aan mijn collectie toe moet voegen. 30 augustus 2022 aangepast door Dollie 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 39 minuten geleden, Dollie zei: Mijn moeder kwam met deze theedoek van Pip studio aan, ik zie nu dat ze ook (o.a.) een mok hebben die ik natuurlijk aan mijn collectie toe moet voegen. Die theedoek is zo superleuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 31 augustus 2022 Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 23 uren geleden, Evee zei: De mok met deksel en een totebag zijn al besteld. De theepot moet ik nog naar opzoek. Verder heb ik van de schoolcollectie al een etui, de agenda en schriften. Toch goed excuus voor schoolspullen als je met een minor gaat beginnen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 31 augustus 2022 Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Op 19-8-2022 om 17:18, Annasbeestenbende zei: Die heb ik gekocht, in twee maten 😄 Bij de H&M: Oooohhhh, dit zie ik nu pas. Morgen meteen naar de H&M! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 19 uren geleden, Suus1978 zei: Oooohhhh, dit zie ik nu pas. Morgen meteen naar de H&M! Ik stond vanmorgen om 9.00 te trappelen bij de H&M, maar er waren geen konijnensokken te bekennen 😒 Online zie ik ze ook zo snel niet. Hopelijk komen ze hier alsnog in de winkel. Ze zijn echt heel leuk! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 2 uren geleden, Suus1978 zei: Ik stond vanmorgen om 9.00 te trappelen bij de H&M, maar er waren geen konijnensokken te bekennen 😒 Online zie ik ze ook zo snel niet. Hopelijk komen ze hier alsnog in de winkel. Ze zijn echt heel leuk! Volgens mijn moeder lag het op de kinderafdeling, ze zijn gelukkig wel ruim 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2022 haha volgens mij ben ik niet de enige want ik had de tip ook van het forum volgens mij. Maar ik heb ook tuinhandschoentjes met konijnen er op, en die waren voor kindjes van 6 of 7? Maar pas ik gewoon 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 24 minuten geleden, Evee zei: haha volgens mij ben ik niet de enige want ik had de tip ook van het forum volgens mij. Maar ik heb ook tuinhandschoentjes met konijnen er op, en die waren voor kindjes van 6 of 7? Maar pas ik gewoon 😄 Haha ik ook, ik was zo blij dat ik ze paste! Leuke konijntjes erop en eindelijk geen zeeën van ruimte over wat normaal zelfs bij maat S wel zo is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 @Suus1978 https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0619764050.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 14 uren geleden, Annasbeestenbende zei: @Suus1978 https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0619764050.html Toch de kinderafdeling! Ik vroeg het aan een medewerker en hij suggereerde al dat het misschien kindersokken waren. Nee hoor, zei ik, op de foto zagen ze er groot uit! 😄 Maat 36 pas ik ook echt niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2022 16 uren geleden, happy211 zei: Haha ik ook, ik was zo blij dat ik ze paste! Leuke konijntjes erop en eindelijk geen zeeën van ruimte over wat normaal zelfs bij maat S wel zo is. Inderdaad! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 31 minuten geleden, Suus1978 zei: Toch de kinderafdeling! Ik vroeg het aan een medewerker en hij suggereerde al dat het misschien kindersokken waren. Nee hoor, zei ik, op de foto zagen ze er groot uit! 😄 Maat 36 pas ik ook echt niet. Jammer! ik heb wel maat 41/42 en ik pas ze, maar ik heb wel smalle voeten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 7 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Jammer! ik heb wel maat 41/42 en ik pas ze, maar ik heb wel smalle voeten. Oh, dan ga ik het ook proberen! Zulke grote voeten heb ik niet, dus dat is het gokje waard. Als ze toch niet passen, heb ik alvast een leuk cadeau voor Secret Santa! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 Sorry als het niet past 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 Op 2-9-2022 om 17:43, Suus1978 zei: Oh, dan ga ik het ook proberen! Zulke grote voeten heb ik niet, dus dat is het gokje waard. Als ze toch niet passen, heb ik alvast een leuk cadeau voor Secret Santa! Maar als iemand straks die sokken in z'n secret santa pakketje vindt weet die wel gelijk wie zijn/haar secret santa is 🤔. Dus ik denk dat je dan toch een ander doel voor je sokken moet vinden. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 4 september 2022 Delen Geplaatst: 4 september 2022 16 uren geleden, Lollie zei: Maar als iemand straks die sokken in z'n secret santa pakketje vindt weet die wel gelijk wie zijn/haar secret santa is 🤔. Dus ik denk dat je dan toch een ander doel voor je sokken moet vinden. Goed punt! Dat moeten we natuurlijk niet hebben. Voorlopig is dit geen probleem want die sokken zijn echt nergens meer te krijgen, online ook niet. Kennelijk zijn er meer mensen die konijnen heel erg leuk vinden 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 september 2022 Delen Geplaatst: 4 september 2022 17 minuten geleden, Suus1978 zei: Goed punt! Dat moeten we natuurlijk niet hebben. Voorlopig is dit geen probleem want die sokken zijn echt nergens meer te krijgen, online ook niet. Kennelijk zijn er meer mensen die konijnen heel erg leuk vinden 😄 Het waren dan ook wel hele leuke sokken... Vond het al jammer dat de h&m voor mij best een stukje fietsen is, anders had ik ze misschien ook wel gehaald. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 Ooooooo dat van de Hema!! Even kijken wat er online te krijgen is. Zal wel weer bijna niks. 🙄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 Ja, dacht ik al. Alles wat ik wil, alleen in de winkel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 3 uren geleden, JacB zei: Ja, dacht ik al. Alles wat ik wil, alleen in de winkel. Waarom een webshop als de helft van de spullen die je verkoopt alleen in de winkel te koop is en dan ook nog niet eens in alle winkels. Das toch stom! 🙄😑 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten