Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
19 uren geleden, Suus1978 zei:

Oooohhhh, dit zie ik nu pas. Morgen meteen naar de H&M!

Ik stond vanmorgen om 9.00 te trappelen bij de H&M, maar er waren geen konijnensokken te bekennen 😒 Online zie ik ze ook zo snel niet. Hopelijk komen ze hier alsnog in de winkel. Ze zijn echt heel leuk!

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Evee zei:

haha volgens mij ben ik niet de enige want ik had de tip ook van het forum volgens mij. Maar ik heb ook tuinhandschoentjes met konijnen er op, en die waren voor kindjes van 6 of 7? Maar pas ik gewoon 😄

Haha ik ook, ik was zo blij dat ik ze paste! Leuke konijntjes erop en eindelijk geen zeeën van ruimte over wat normaal zelfs bij maat S wel zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

Jammer! 

ik heb wel maat 41/42 en ik pas ze, maar ik heb wel smalle voeten.

Oh, dan ga ik het ook proberen! Zulke grote voeten heb ik niet, dus dat is het gokje waard. Als ze toch niet passen, heb ik alvast een leuk cadeau voor Secret Santa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2022 om 17:43, Suus1978 zei:

Oh, dan ga ik het ook proberen! Zulke grote voeten heb ik niet, dus dat is het gokje waard. Als ze toch niet passen, heb ik alvast een leuk cadeau voor Secret Santa!

Maar als iemand straks die sokken in z'n secret santa pakketje vindt weet die wel gelijk wie zijn/haar secret santa is 🤔. Dus ik denk dat je dan toch een ander doel voor je sokken moet vinden.

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Lollie zei:

Maar als iemand straks die sokken in z'n secret santa pakketje vindt weet die wel gelijk wie zijn/haar secret santa is 🤔. Dus ik denk dat je dan toch een ander doel voor je sokken moet vinden.

Goed punt! Dat moeten we natuurlijk niet hebben. Voorlopig is dit geen probleem want die sokken zijn echt nergens meer te krijgen, online ook niet. Kennelijk zijn er meer mensen die konijnen heel erg leuk vinden 😄

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Suus1978 zei:

Goed punt! Dat moeten we natuurlijk niet hebben. Voorlopig is dit geen probleem want die sokken zijn echt nergens meer te krijgen, online ook niet. Kennelijk zijn er meer mensen die konijnen heel erg leuk vinden 😄

Het waren dan ook wel hele leuke sokken... Vond het al jammer dat de h&m voor mij best een stukje fietsen is, anders had ik ze misschien ook wel gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, JacB zei:

Ja, dacht ik al. Alles wat ik wil, alleen in de winkel. 

Waarom een webshop als de helft van de spullen die je verkoopt alleen in de winkel te koop is en dan ook nog niet eens in alle winkels. Das toch stom! 🙄😑

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .