BunnieHop Geplaatst: 31 januari 2021 Delen Geplaatst: 31 januari 2021 https://www.large.nl/p/put-yummy-things-in-me!/476146.html Ik zou dat alleen niet echt aan je konijnen voeren😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 januari 2021 Delen Geplaatst: 31 januari 2021 Op 29-1-2021 at 21:15 zei Eefje: Ik heb de beste konijnenwc allertijden net besteld 🥰 Die wil ik ook 😍😍 heb jij de grote of de kleine @Eefje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 31 januari 2021 Delen Geplaatst: 31 januari 2021 1 minuut geleden zei mammafelina: Die wil ik ook 😍😍 heb jij de grote of de kleine @Eefje? De kleine, wel geheel afgewerkt met aluminium strips. Ik heb op marktplaats een advertentie gevonden met de afmetingen, die kleine leek me groot genoeg voor die kabouters van mij. Het werd anders wel een groot gevaarte en mijn ren is niet zo groot. Ik heb allemaal ideetjes voor de ren om juist meer open speelruimte te creëren 😊. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 31 januari 2021 Delen Geplaatst: 31 januari 2021 Top! Hoe groot zijn die ukkepukken van jou? Ik twijfel of de kleine voor mijn boeven groot genoeg is. Fluffy is ongeveer net zo groot als Gijs denk ik, maar Pip is wel echt iets groter (2.3 kilo). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 1 februari 2021 Delen Geplaatst: 1 februari 2021 Gijs is 1.75 en Kiki 1.5. ze zitten nu ook vaak samen bovenop een klein schuilhuisje hooi te eten (ruif hangt nu aan de zijkant van dat huisje). als dat past, dan gaat dit ook 🤗. Maar als ik een grotere ren had gehad had ik ook een maatje groter besteld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 5 februari 2021 Delen Geplaatst: 5 februari 2021 4 kleine konijntjes aan mn verzameling toegevoegd ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Het toilet is binnen! Het staat in het rennetje van Gijs. Nu nog hopen dat hij er in durft haha hij vindt alles nu zo eng! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Het duurde even, maar meneer zit er in hoor. De held 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Ik zal binnenkort wel even mijn verzameling konijnenspulletjes fotograferen. We hebben een konijnendekbed overtrek. Ik heb beeldjes, sieraden, mokjes enz best nog wel wat eigenlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 44 minuten geleden zei Eefje: Het duurde even, maar meneer zit er in hoor. De held Die is mooi! Gelukkig is hij ook goedgekeurd door Gijs. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 56 minuten geleden zei Eefje: Het duurde even, maar meneer zit er in hoor. De held Ziet er mooi uit! Benieuwd hoe het bevalt. Kan je die toiletbak zelf ook los kopen? Had je de bak niet liever neutraal gehouden voor na de volgende koppeling? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 53 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Ziet er mooi uit! Benieuwd hoe het bevalt. Kan je die toiletbak zelf ook los kopen? Had je de bak niet liever neutraal gehouden voor na de volgende koppeling? Bedoel je alleen de ombouw zonder de ruif? Waarschijnlijk wel als je contact opneemt. De plastic bakken zijn sowieso los verkrijgbaar. Heb hem wel bewust niet bij Kiki neergezet, verder niet nagedacht over neutraal houden. De hele ren staat verder vol spulletjes die hij kent, als hij straks op vakantie is gaat overal de stoomreiniger weer overheen, dan zal het wel goed zijn. Ik mag hopen dat er dan een koppel thuis komt wat lief is en blijft samen, anders gaan ze allebei retour naar de opvang! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 Ik bedoelde de plastic bakken. Dus echt t toilet zelf, niet de ombouw. Ziet er echt tof uit! Ikke wil!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2021 Delen Geplaatst: 12 februari 2021 26 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Ik bedoelde de plastic bakken. Dus echt t toilet zelf, niet de ombouw. Ziet er echt tof uit! Ikke wil!!! Die plastic bakken zijn gewoon van IKEA heb ik gespot 🧐. De samla 😉 Ben echt blij met dit toilet, hoop dat het hooizooi gaat schelen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 (aangepast) Dit is ons konijnen dekbedovertrek 15 februari 2021 aangepast door Boefje 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbeltje en Knabbeltje08 Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 Schleich konijntjes zijn ook mijn favo's😄🙂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 1 hour ago zei Boefje: Dit is ons konijnen dekbedovertrek Waar heb je die vandaan?!? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 48 minuten geleden zei MichelleloveElmo: Waar heb je die vandaan?!? Via bol.com was een of ander winkeltje in Belgie. Ik heb net nog gekeken maar ik zie ze nu ook op bol maar dan 1 persoons en van een andere zaak. Die van ons is 180x220 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 Deze heb ik besteld voor mijn moeder en broer om te geven aan mijn stiefdochter voor haar verjaardag. Die wilde ze al heel lang maar moeilijk om te vinden hoor. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 1 uur geleden zei Boefje: Deze heb ik besteld voor mijn moeder en broer om te geven aan mijn stiefdochter voor haar verjaardag. Die wilde ze al heel lang maar moeilijk om te vinden hoor. Die is echt wel super mooi! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 1 uur geleden zei Boefje: Via bol.com was een of ander winkeltje in Belgie. Ik heb net nog gekeken maar ik zie ze nu ook op bol maar dan 1 persoons en van een andere zaak. Die van ons is 180x220 Ik bedoelde 240x220. Ons matras is 180 🤣 maar ik had deze afmeting ook nog bij Bol gezien. Zwaar afgeprijsd. Ik heb wel de volle pond betaald er voor maar ik vond hem geweldig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Och die zijn leuk. Mijn zoon is binnenkort jarig, ik weet al een kado. Alleen kan ik ze natuurlijk niet vinden. @Boefje kun je me helpen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2021 6 hours ago zei Marjoleink: Och die zijn leuk. Mijn zoon is binnenkort jarig, ik weet al een kado. Alleen kan ik ze natuurlijk niet vinden. @Boefje kun je me helpen? Smulders textiel heeft ook een aantal konijnen dekbed overtrekken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 6 hours ago zei Marjoleink: Och die zijn leuk. Mijn zoon is binnenkort jarig, ik weet al een kado. Alleen kan ik ze natuurlijk niet vinden. @Boefje kun je me helpen? Tuurlijk wil ik helpen maar wat zoek je precies? Een konijnendekbedovertrek? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 1 minuut geleden zei Boefje: Tuurlijk wil ik helpen maar wat zoek je precies? Een konijnendekbedovertrek? Die twee van jouw foto's. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten