Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei mammafelina:

Die wil ik ook 😍😍

heb jij de grote of de kleine @Eefje?

De kleine, wel geheel afgewerkt met aluminium strips. Ik heb op marktplaats een advertentie gevonden met de afmetingen, die kleine leek me groot genoeg voor die kabouters van mij. Het werd anders wel een groot gevaarte en mijn ren is niet zo groot. Ik heb allemaal ideetjes voor de ren om juist meer open speelruimte te creëren 😊.

Screenshot_2021-01-31-20-30-17-579_nl.marktplaats.android.thumb.jpg.012aafa1fcea7643bbedd3c20da05414.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gijs is 1.75 en Kiki 1.5. ze zitten nu ook vaak samen bovenop een klein schuilhuisje hooi te eten (ruif hangt nu aan de zijkant van dat huisje). als dat past, dan gaat dit ook 🤗. Maar als ik een grotere ren had gehad had ik ook een maatje groter besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ziet er mooi uit! Benieuwd hoe het bevalt. Kan je die toiletbak zelf ook los kopen? Had je de bak niet liever neutraal gehouden voor na de volgende koppeling?

Bedoel je alleen de ombouw zonder de ruif? Waarschijnlijk wel als je contact opneemt. De plastic bakken zijn sowieso los verkrijgbaar. 

Heb hem wel bewust niet bij Kiki neergezet, verder niet nagedacht over neutraal houden. De hele ren staat verder vol spulletjes die hij kent, als hij straks op vakantie is gaat overal de stoomreiniger weer overheen, dan zal het wel goed zijn. Ik mag hopen dat er dan een koppel thuis komt wat lief is en blijft samen, anders gaan ze allebei retour naar de opvang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ik bedoelde de plastic bakken. Dus echt t toilet zelf, niet de ombouw. Ziet er echt tof uit! Ikke wil!!!

Die plastic bakken zijn gewoon van IKEA heb ik gespot 🧐. De samla 😉

Ben echt blij met dit toilet, hoop dat het hooizooi gaat schelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boefje:

Via bol.com was een of ander winkeltje in Belgie. Ik heb net nog gekeken maar ik zie ze nu ook op bol maar dan 1 persoons en van een andere zaak. Die van ons is 180x220 

Ik bedoelde 240x220. Ons matras is 180 🤣 maar ik had deze afmeting ook nog bij Bol gezien. Zwaar afgeprijsd. Ik heb wel de volle pond betaald er voor maar ik vond hem geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .