Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, DaniëlleV zei:

Ik heb twee nieuwe bunnies in mn tuin 

☺️

ik vind ze zo schattig 🥰 

Voor wie ze ook wil, ze zijn te koop bij action. Er was ook nog een witte. 

11458147-5DD2-4CF8-A8E2-58D4D2109D39.jpeg

ED3B0083-C52B-4E93-AA90-4387F103814D.jpeg

Haha ik zit eventjes lekker in de zon, dus mijn scherm is niet fel genoeg, en ik dacht dat het echte konijntjes waren! Ik vond het heel raar dat ze bij de action waren gekocht 🙈

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Bunnymommy zei:

Haha ik zit eventjes lekker in de zon, dus mijn scherm is niet fel genoeg, en ik dacht dat het echte konijntjes waren! Ik vond het heel raar dat ze bij de action waren gekocht 🙈

Gelukkig niet! Maar ze lijken net echt ja! Daarom vond ik ze ook zo leuk 🙂 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Intratuin. Ze hadden nog veel meer, maar moet op m’n budget letten 😇

Hmmm…. Kan geen foto invoegen 🤔

Nou ja, bij de Intratuin hebben ze heel veel konijntjes. En dan bedoel ik geen echte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Op 22-3-2022 om 17:52, JacB zei:

Bij de Intratuin. Ze hadden nog veel meer, maar moet op m’n budget letten 😇

Hmmm…. Kan geen foto invoegen 🤔

Nou ja, bij de Intratuin hebben ze heel veel konijntjes. En dan bedoel ik geen echte. 

Helaas hebben ze ook echte konijntjes bij de intratuin 😪.

Op 8-4-2022 om 21:23, Suus1978 zei:

Bij de Jumbo. Ik word heel vrolijk van dit duo!

PXL_20220408_154046376.jpg

Dit is wel echt het beste ooit. Zouden ze die nog hebben bij de jumbo? Of het is zeker een paasding. Ik vind ze top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lollie zei:

Helaas hebben ze ook echte konijntjes bij de intratuin 😪.

Dit is wel echt het beste ooit. Zouden ze die nog hebben bij de jumbo? Of het is zeker een paasding. Ik vind ze top!

Vandaag nog gezien bij de Jumbo in centrum Rotterdam (Botersloot)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Lollie zei:

Nou dan ga ik ook maar eens kijken bij de jumbo hier! Rotterdam is wel erg ver voor twee cactusjes 😄

Ik wil ze wel voor je halen. Ze zijn oersterk, dus het maakt niet zo veel uit wanneer je ze hebt. Misschien kunnen we er dan een BunnyBunch breng-de-cactusjes-naar-Lollie-estafette van maken? 😄

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Vanaf morgen bij Hema: allemaal Nijntje spulletjes. Vooral schoolspullen, maar ook een canvas tas, een gymtas, pennen en een notitie boekje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2022 om 21:11, JacB zei:

Vanaf morgen bij Hema: allemaal Nijntje spulletjes. Vooral schoolspullen, maar ook een canvas tas, een gymtas, pennen en een notitie boekje. 

Bijna niks online te krijgen helaas. Gelukkig WMO begeleider die voor mij naar de Hema is gegaan om wat ik wilde hebben te halen. Maar wel stom dat ze alleen de schriften en kaftpapier online hebben en de rest niet 🙁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, JacB zei:

Bijna niks online te krijgen helaas. Gelukkig WMO begeleider die voor mij naar de Hema is gegaan om wat ik wilde hebben te halen. Maar wel stom dat ze alleen de schriften en kaftpapier online hebben en de rest niet 🙁

image.thumb.png.55deec77ebf22baf90a93de927872752.png

Hmm als ik even kijk zie ik veel meer spulletjes. Inderdaad het kaftpapier en de schriften, maar ook etiketten, etuis, knuffels, agenda's en bureauplanners. Alleen de tassen en de pennen zie ik niet staan.

Ik vind de spullen wel weer belachelijk duur. De hema wordt steeds duurder en steeds slechter van kwaliteit.

Ik twijfel wel of Hema hier veel klanten mee gaat krijgen. Ik denk dat de spullen voornamelijk voor kinderen en tieners zijn, nog het meest voor brugklassers. En veel mensen in die leeftijd vinden het denk ik kinderachtig. Gek dat vaak als je ouder wordt je het wel weer leuk gaat vinden. De lama's en de jungledieren waren wel een succes dus ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .