Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden, MichelleloveElmo zei:

Dat zeggen ze wel vaker en toch proef ik t vaak. Maar hij is wel echt te leuk.🥰

Ik heb geen idee, ik heb alleen een invetkwast van siliconen. Verder staat het materiaal mij op de één of andere manier tegen. Dus ik zal dit thee-konijn ook niet kopen, maar hij is wél leuk! Er zijn trouwens ook katten die aan je kopje hangen en giraffes of dino's die in je thee staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Suus1978 zei:

Dat had ik met die Doppers ook heel erg. Ik proefde altijd plastic. Maar volgens mij was ik de enige want op een gegeven moment liep echt iedereen met zo'n ding 😄

Ja, dat proef ik ook! Daarom heb ik een metalen dopper en zelfs die geeft een bijsmaak. Een kunststof drinkthermosfles van Kambukka is voor mij wel echt zonder bijsmaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik proef dat ook altijd. Ik heb een metalen waterfles, metalige bijsmaak kan ik wel hebben, plastic vind ik echt goor. Siliconen weet ik niet, ik heb wel verschillende dingen van siliconen, bakvorm, vetkwast, maar daar proef je sowieso niks van. En een menstruatie cup, heb ik nooit uit geprobeerd te drinken 🤣. Dus ik oordeel niet, tot ik het eens geprobeerd heb. Maar ik vind zulke thee ei dingen niet fijn. Gebruik liever van die papieren zakjes voor losse thee.

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Suus1978 zei:

Dat had ik met die Doppers ook heel erg. Ik proefde altijd plastic. Maar volgens mij was ik de enige want op een gegeven moment liep echt iedereen met zo'n ding 😄

Oh, ik dacht echt dat ik de enige was. Vooral als het water niet meer ijskoud was. Goor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Okki zei:

Ja, dat proef ik ook! Daarom heb ik een metalen dopper en zelfs die geeft een bijsmaak. Een kunststof drinkthermosfles van Kambukka is voor mij wel echt zonder bijsmaak.

Ik kwam erachter dat die fles van Kambukka ook van metaal is...🤣

@Eefjevan die papieren zakjes voor thee heb ik ook geprobeerd, maar die zakken bij mij altijd te ver in mijn kopje of ze gaan lekken over de rand van mijn kopje. Ik heb nu metalen theefilters die je in je kopje hangt, geen geklieder met een thee-ei (want die vind ik ook niet praktisch). Deze:

Screenshot_20220302-084116-907.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die theezeefjes ook @Okki, vind ik zelf ook erg fijn werken!

Ook ik geen probleem met doppers, maar de flessen van mepal drinken toch wel fijner en zijn beter schoon te houden/maken. En onze vaatwasser staat altijd op eco stand, dus echt heet zal het vast niet worden. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .