Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, Eefje zei:

Hahaha ja, ok. Ik snap wel dat je dan lekker zacht en warm zit. Maar ik vind het toch echt hele gore dingen.

Haha nou ik vroeg mij ook al af of dat voor éénmalig gebruik is, en dat je het dan in de was doet, of dat je zo iets een dag laat zitten?  😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
1 uur terug, mammafelina zei:

Wat schattig 🥰 

Hoe gaat het met jou en de baby? Ben even vergeten wanneer je uitgerekend ben/was ☺️

14 januari, flink bewogen zwangerschap door slecht nieuws (kindje heeft een hartafwijking), dus zal nog spannend gaan worden hoe ze het gaat doen na de bevalling. Ben daarom (en vanwege de verhuizing) ook niet veel op BB geweest de laatste tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BaasjevanBrownie zei:

14 januari, flink bewogen zwangerschap door slecht nieuws (kindje heeft een hartafwijking), dus zal nog spannend gaan worden hoe ze het gaat doen na de bevalling. Ben daarom (en vanwege de verhuizing) ook niet veel op BB geweest de laatste tijd. 

Oei.. Ernstige hartafwijking? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Deeskuh88 zei:

Oei.. Ernstige hartafwijking? 

Inmiddels wordt de diagnose steeds beter, met de 20 weken echo zagen ze maar 1 hartkamer en hadden ze het over het afbreken van de zwangerschap. Met vervolgonderzoeken werd het daarna AVSD (gat in de tussenschotten tussen zowel de boezems als de kamers), nog later werd het VSD (alleen nog een gaatje tussen de kamers) en die schijnt zelfs maar minimaal te zijn. Dus ze begonnen wel heel heftig met hun diagnose en iedere expert verder maakte het milder gelukkig.

Helaas zien ze ook een vernauwde aorta wat een indicatie voor een syndroom kan zijn, dat vind ik nog het engst, maar we durfden geen vruchtwaterpunctie en waren toch al te laat toen om het nog af te kunnen breken (en denk ook niet dat ik dat gekund had). We duimen enorm voor een gezond kindje.

11 uren geleden, mammafelina zei:

Oh dan komt de bevalling nu wel dichtbij @BaasjevanBrownie. Ga je op de natuurlijke manier bevallen of wordt het ivm de hartafwijking van jullie meisje een keizersnede? Hoe dan ook hoop ik op een zo goed mogelijke start voor jullie wondertje 🍀

Succes met de laatste loodjes!

Dankjewel! Ik mag wel natuurlijk bevallen, maar we zullen daarna wel met haar in het ziekenhuis moeten blijven, cardioloog gaat haar nalopen, haar hartje wordt natuurlijk in de gaten gehouden en ze gaan haar bloed testen op afwijkingen. 

Alles bij elkaar wel een enorme rollercoaster, pas na 3 jaar tegenslagen zwanger, dan een miskraam, dit zou eigenlijk ook een miskraam worden dachten ze eerst, uiteindelijk toch niet en dan vanaf 20 weken zwangerschap allemaal enge berichten. En het zal nog wel even spannend blijven. We krijgen de bloeduitslag pas 10 weken na de geboorte.

• Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, IreneM zei:

Ik ben vooral verbaast dat je geen fiets hebt?! 😂

Alles is hier te ver weg om te fietsen 🤣  Of te dicht bij, dan loop ik wel.

Ik zou niet weten waar ik een fiets voor moet hebben, ik mis het totaal niet.  We hebben wel een step voor de hond. 

Plus dat het in Zeeland altijd enorm hard waait, en je altijd tegenwind hebt. Het is niet voor niets dat ze hier het NK tegenwindfietsen houden. Ik loop wel of pak de auto 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het wel. Ik heb heel veel gefietst altijd, maar de laatste jaren komt mijn fiets alleen tevoorschijn als ik ergens in de stad moet zijn wat te ver is om te lopen en waar ik mijn auto niet goed kwijt kan, of betaald moet parkeren. Dat is de afgelopen jaren alleen de tandarts geweest en een klein onderzoekje in het ziekenhuis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .