DaniëlleV Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 1 minuut geleden, Marjoleink zei: Note to self: morgen naar Action. Ik werk er tegenover, dus dat moet lukken. Vast wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 (aangepast) Hij is er trouwens in meerdere varianten ook met kat, hond, een kuikentje en nog een paar andere dieren dacht ik. 16 november 2021 aangepast door DaniëlleV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 Die mok is echt heel leuk😍, ik zag hem een tijdje geleden ook al online, maar mn moeder wil hem niet kopen, heb even later (perongeluk) een andere mok laten vallen, dus we hadden misschien een nieuwe mok nodig maar helaas mag ik de mok nog steeds niet😭😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 Wie kent deze al? Geschikt voor vegetariërs!!! Ook wel leuk voor echte konijnenliefhebbers 🤭 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 11 minuten geleden, Kolino zei: Wie kent deze al? Geschikt voor vegetariërs!!! Ook wel leuk voor echte konijnenliefhebbers 🤭 Nog nooit gezien, waar heb je die gevonden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 2 minuten geleden, DaniëlleV zei: Nog nooit gezien, waar heb je die gevonden? Ze komen uit Duitsland, ze hebben deze in Nederland ook een aantal jaren geleden verkocht. Ik ken ze al jaren en ik vind ze super lekker 😋 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 8 minuten geleden, Kolino zei: Ze komen uit Duitsland, ze hebben deze in Nederland ook een aantal jaren geleden verkocht. Ik ken ze al jaren en ik vind ze super lekker 😋 Oke, dank voor de tip! Ik zal ook eens kijken of ik ze ergens kan vinden… Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 Zijn hier gewoon al jaren bij de ah en deen te koop, deen is nu dekamarkt geworden dua geen idee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 Ik heb ze ook wel eens bij de Jamin gezien, in de bakken met snoep. In de supermarkt in NL heb ik ze al lang niet meer gezien. Net even gezocht, in NL heten ze flappies en zijn ze van Katja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 november 2021 Delen Geplaatst: 16 november 2021 1 uur geleden, Kolino zei: Net even gezocht, in NL heten ze flappies en zijn ze van Katja. Zijn die alleen te koop rond kerst? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 17 november 2021 Delen Geplaatst: 17 november 2021 22 uren geleden, DaniëlleV zei: Deze vandaag bij action gescoord 😊 Helaasssssssss geen mok hier! Paste zo leuk bij mijn mokkencollectie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 17 november 2021 Delen Geplaatst: 17 november 2021 4 uren geleden, Dollie zei: Helaasssssssss geen mok hier! Paste zo leuk bij mijn mokkencollectie. Ah jammer! Ik wil hier nog voor je kijken? Ik kan hem eventueel naar je opsturen? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 17 november 2021 Delen Geplaatst: 17 november 2021 Hier hadden ze ze ook nog. Laat maar weten of ik er een (of meer) moet halen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 november 2021 Delen Geplaatst: 18 november 2021 Ahh lief aangeboden allebei! Maar met verzendkosten erbij wordt het wel een beetje prijzig voor een mok van de Action dus ik ga gewoon hopen dat ie hier alsnog komt! 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 18 november 2021 Delen Geplaatst: 18 november 2021 44 minuten geleden, Dollie zei: Ahh lief aangeboden allebei! Maar met verzendkosten erbij wordt het wel een beetje prijzig voor een mok van de Action dus ik ga gewoon hopen dat ie hier alsnog komt! 😁 Dat is ook weer zo natuurlijk, hopelijk komt ie alsnog bij jullie in de winkel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 november 2021 Delen Geplaatst: 18 november 2021 We kunnen hem vast wel bij jou krijgen, bijvoorbeeld via Evelien, maar dan moet je wel veel geduld hebben. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 18 november 2021 Delen Geplaatst: 18 november 2021 Geduld heb ik wel 😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 18 november 2021 Delen Geplaatst: 18 november 2021 6 uren geleden, Dollie zei: Geduld heb ik wel 😁 Of als je meedoet aan Secret santa is dit meteen een tip voor wie jou heeft 😏🤔 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 20 november 2021 Delen Geplaatst: 20 november 2021 (aangepast) Deze kwam ik tegen tijdens een middagje shoppen, wilde ik jullie niet onthouden... Het is een deurstopper 😉 20 november 2021 aangepast door Kolino 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2021 Nieuw in de webwinkel: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/trixie-mand-konijnenhoofd.html 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 Ik ben toch geslaagd in mijn mokzoektocht, er stond er vandaag nog precies eentje 🥳 4 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 23 november 2021 Delen Geplaatst: 23 november 2021 4 uren geleden, Dollie zei: Ik ben toch geslaagd in mijn mokzoektocht, er stond er vandaag nog precies eentje 🥳 Gefeliciteerd 🥳 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2021 Iemand nog behoefte aan een konijn van 1 meter 20? 2 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2021 Volgens Ali express is dit iets wat ik echt in huis moet halen 🤣 7 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 Hahaha ja, ok. Ik snap wel dat je dan lekker zacht en warm zit. Maar ik vind het toch echt hele gore dingen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten