Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 30-7-2021 at 17:57 zei pakyakker:

Konijnen sokken😍.

Beetje jammer dat ze groen zijn, maar goed er staan konijnen op en dat maakt alles goed.

Snapchat-1116471162.jpg

Die zijn leuk! Ik ga ook maar eens kijken. Ik draag altijd Soque-sokken. Zijn ook 2 verschillende sokken per paar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Heeft iemand toevallig al leuke kerstkaarten gespot? Ik stuur lekker ouderwets nog gewone kerstkaarten en ik zoek altijd naar kaarten met konijnen. Ik heb alles van Marjolein Bastin zo ongeveer wel gehad 😄 Misschien een opvang of goed doel die ze verkoopt? En dan liever niet voor 4 of 5 euro per stuk, want ik stuur er best veel 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip! Ik zag dat het inderdaad ontzettend leuke kaarten zijn. Ik zag zo snel alleen geen kerstkaarten, maar misschien kun je die bestellen?

De kaarten van Anita Jeram / Two bad mice vind ik ook altijd superleuk. Ik heb al een hele stapel van deze kaarten met konijnen. Bij de Bijenkorf zag ik deze "winterkaarten". Ik vind ze niet kerstig genoeg, maar ik heb ze toch gekocht omdat ze zo ontzettend schattig zijn.

XM15.gif

xm129.png

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lienappelsien zei:

Ik kende two bad mice niet, maar dat zijn echt leuke kaarten! Ook van andere dieren, maar van konijnen heeft natuurlijk iets extra’s. Ook leuk om in huis op te hangen.

Met andere dieren zijn ze inderdaad ook heel leuk. Het zijn eigenlijk simpele tekeningen, maar zo ontzettend leuk en mooi gedaan. Bij elke kaart is een (glim)lach verzekerd. Deze zag ik vandaag bij een grote boekhandel. Uiteraard toegevoegd aan de collectie 😄

1a7873ca22c150557a4511412a7ff6b68031a89f.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .