Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Marjoleink:

Die wil ik ook! Gelukkig heb ik ook kinderhandjes, damestuinhandschoenen zijn altijd te groot.

Hèhè eindelijk een medestander😂. Ik zag dit hangen en ik dacht perfect!

Misschien haal ik nog wel een paar, tuinhandschoenen komen altijd van pas en deze zitten eindelijk goed.

Voor mijn werk moet ik wegwerp handschoenen aan en die hebben ze alleen in de maat large, wat iedereen past maar bij mij vallen ze gewoon uit, zo groot.

aangepast door pakyakker
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
17 minuten geleden zei Kolino:

Leuke sokken, waar heb je ze vandaan? Is het niet gek om 2 verschillende sokken aan te hebben? Ik zou dan 2 paar willen hebben en dan ga ik ze weer matchen 😅😂

Ik snap je wel hoor maar nee daarvoor vond ik ze te leuk. Deodoles ofzo, is een winkel hier in het centrum. Had het nog nooit gezien of gehoord. Zag corgi sokken in de etalage en die wilde ik kopen voor mijn zusje want die heeft een corgi pup van nu 17 weken. En ja toen zag ik konijnensokken. Dan kan ik die niet laten hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago zei pakyakker:

Konijnen sokken😍.

Beetje jammer dat ze groen zijn, maar goed er staan konijnen op en dat maakt alles goed.

Snapchat-1116471162.jpg

Oh dat heb ik ook: jammer dat ze groen zijn! 🤣 Verder zijn ze geweldig! Ik trek ook rustig twee verschillende sokken aan. Ik heb bijvoorbeeld ook Alzheimersocks, en die zijn ook verschillend (juist vanwege Alzheimer doen ze dat). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We waren opzoek naar een knuffel om als verjaardagscadeau te kunnen geven. Wij kwamen het volgende exemplaar tegen. Lief vond het een niet zo goed plan om deze te geven, wat denken jullie?

556CA2E4-4377-4B36-94D4-D6484E76C193.thumb.jpeg.c2f24865597f5a01a77952dc03b7f58a.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik tekst bij knuffelbeest nog een keer doorleest dan krijg ik wel het idee dat het een attribuut voor een horrorfilm zou kunnen zijn. Tekst is briljant vertaald, niet zo geschikt om hier te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Anul:

Als ik tekst bij knuffelbeest nog een keer doorleest dan krijg ik wel het idee dat het een attribuut voor een horrorfilm zou kunnen zijn. Tekst is briljant vertaald, niet zo geschikt om hier te plaatsen.

Ah doe, achter een spoiler!

• Haha 2
  • Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .