pakyakker Geplaatst: 20 juli 2021 Delen Geplaatst: 20 juli 2021 (aangepast) 8 minuten geleden zei Marjoleink: Die wil ik ook! Gelukkig heb ik ook kinderhandjes, damestuinhandschoenen zijn altijd te groot. Hèhè eindelijk een medestander😂. Ik zag dit hangen en ik dacht perfect! Misschien haal ik nog wel een paar, tuinhandschoenen komen altijd van pas en deze zitten eindelijk goed. Voor mijn werk moet ik wegwerp handschoenen aan en die hebben ze alleen in de maat large, wat iedereen past maar bij mij vallen ze gewoon uit, zo groot. 20 juli 2021 aangepast door pakyakker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 20 juli 2021 Delen Geplaatst: 20 juli 2021 Bedoel je van die latex handschoenen? Die haal ik bij de kapperswinkel, passen prima. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 20 juli 2021 Delen Geplaatst: 20 juli 2021 Jaa vinyl zelfs geloof ik. Voor thuis heb ik inderdaad in mijn maat wel. Maar op werk niet. Komt omdat werk alleen maar large besteld omdat iedereen grote handen heeft behalve ik.😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2021 Ik heb mijn konijnen toms binnen 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Konijnen sokken😍. Beetje jammer dat ze groen zijn, maar goed er staan konijnen op en dat maakt alles goed. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Leuke sokken, waar heb je ze vandaan? Is het niet gek om 2 verschillende sokken aan te hebben? Ik zou dan 2 paar willen hebben en dan ga ik ze weer matchen 😅😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 17 minuten geleden zei Kolino: Leuke sokken, waar heb je ze vandaan? Is het niet gek om 2 verschillende sokken aan te hebben? Ik zou dan 2 paar willen hebben en dan ga ik ze weer matchen 😅😂 Ik snap je wel hoor maar nee daarvoor vond ik ze te leuk. Deodoles ofzo, is een winkel hier in het centrum. Had het nog nooit gezien of gehoord. Zag corgi sokken in de etalage en die wilde ik kopen voor mijn zusje want die heeft een corgi pup van nu 17 weken. En ja toen zag ik konijnensokken. Dan kan ik die niet laten hangen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 4 hours ago zei pakyakker: Konijnen sokken😍. Beetje jammer dat ze groen zijn, maar goed er staan konijnen op en dat maakt alles goed. Oh dat heb ik ook: jammer dat ze groen zijn! 🤣 Verder zijn ze geweldig! Ik trek ook rustig twee verschillende sokken aan. Ik heb bijvoorbeeld ook Alzheimersocks, en die zijn ook verschillend (juist vanwege Alzheimer doen ze dat). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 Voor de liefhebbers: zoek eens op good mood sokken, bijvoorbeeld bij bol.com. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 30 juli 2021 Delen Geplaatst: 30 juli 2021 goeie tip! ik heb er nog konijn achter gezet. Magisch konijn, die zijn echt geweldig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Deze bedoel je? https://www.dedoles.nl/vrolijke-sokken-magisch-konijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Volgens mij kan je bij elke sok matchend ondergoed erbij kopen 😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Domme vraag misschien maar is de kwaliteit dan ook een beetje oké, niet dat ze na een paar keer dragen al vol met gaten zitten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 6 hours ago zei Evee: Deze bedoel je? https://www.dedoles.nl/vrolijke-sokken-magisch-konijn Ja die bedoel ik 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 31 juli 2021 Delen Geplaatst: 31 juli 2021 Dat magisch konijn had ik ook gezien inderdaad. En er was nog een paar met wortels en konijnen en dan lichtblauw. Maar vond de konijntjes van deze die ik nu heb leuker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2021 Kwantum, vanaf 9 augustus 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Op 6-8-2021 at 16:27 zei Evee: Kwantum, vanaf 9 augustus Het is dat er bij staat dat dit een konijn is.... 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Past wel bij dat filmpje wat Eefje pas plaatste over als dieren rond waren 😉 Ik vind ze wel geinig! Vooral de kat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Etje Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ik heb van die good mood sokken, gekregen op school als prijs, iedereen kreeg andere, ik konijnen terwijl ze niet weet dat konijnen mijn lievelings dieren zijn, ze zijn wel bijna versleten helaas maar dat komt omdat ik ze vaak draag 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 We waren opzoek naar een knuffel om als verjaardagscadeau te kunnen geven. Wij kwamen het volgende exemplaar tegen. Lief vond het een niet zo goed plan om deze te geven, wat denken jullie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 Zijn de voorpoten weggelopen? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Daarom kijkt ie zo chagrijnig denk ik. 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 augustus 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Die zou je als decor in een horrorfilm kunnen gebruiken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Als ik tekst bij knuffelbeest nog een keer doorleest dan krijg ik wel het idee dat het een attribuut voor een horrorfilm zou kunnen zijn. Tekst is briljant vertaald, niet zo geschikt om hier te plaatsen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 2 minuten geleden zei Anul: Als ik tekst bij knuffelbeest nog een keer doorleest dan krijg ik wel het idee dat het een attribuut voor een horrorfilm zou kunnen zijn. Tekst is briljant vertaald, niet zo geschikt om hier te plaatsen. Ah doe, achter een spoiler! 2 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten