Ga naar inhoud

Konijnen hebbedingen - de leukste konijnen aankopen in 2021 en 2022!

Evee

Aanbevolen berichten

De Hornbach heeft weer bijzonder lelijke  konijnen hebbedingetjes in de afprijshoek liggen. Gelukkig heb ik lief kunnen overtuigen deze interieur pronkstukken te gunnen aan andere konijnen liefhebbers. 

Een prachtig decoratie ornament in de vorm van een konijn, met als echte eye catcher de witte pompon als staart. Hoe fluffy wil je het hebben (helaas niet zichtbaar op de foto)F406FF94-17D9-475B-BA08-A6965D23730E.thumb.jpeg.9526d2caddd306383feaad53fc8e1b80.jpeg

Past het voorgaande artikel toch niet helemaal bij je interieur dan is het volgende artikel misschien wel iets voor jou. Een prachtige deur tocht stopper in de vorm van een uittrekt konijn.

6DDB81B6-E4C0-4A0B-B3E7-F0CBE3FD362C.thumb.jpeg.c697fa635ea5995e32c8ea24cde93a91.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn uit praktisch oogpunt weggelaten. Bij toch kan er allerhande pluisjes en stof meekomen die dan zouden kunnen blijven haken achter de snorharen, om te voorkomen dat het snoezige kopie bevuild wordt met stof zijn de snorharen weggelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voelde voor ons wel als een stedentrip. Het was toch zeker aan de andere kant van de rivier maar we kunnen het geen stedentrip noemen het was namelijk niet in een stad maar in een dorp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago zei Anul:

De Hornbach heeft weer bijzonder lelijke  konijnen hebbedingetjes in de afprijshoek liggen. Gelukkig heb ik lief kunnen overtuigen deze interieur pronkstukken te gunnen aan andere konijnen liefhebbers. 

Een prachtig decoratie ornament in de vorm van een konijn, met als echte eye catcher de witte pompon als staart. Hoe fluffy wil je het hebben (helaas niet zichtbaar op de foto)F406FF94-17D9-475B-BA08-A6965D23730E.thumb.jpeg.9526d2caddd306383feaad53fc8e1b80.jpeg

Past het voorgaande artikel toch niet helemaal bij je interieur dan is het volgende artikel misschien wel iets voor jou. Een prachtige deur tocht stopper in de vorm van een uittrekt konijn.

6DDB81B6-E4C0-4A0B-B3E7-F0CBE3FD362C.thumb.jpeg.c697fa635ea5995e32c8ea24cde93a91.jpeg

Geloof niet dat jij in de konijnenartikelen verkoop moet gaan 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuw pronkstuk uit de serie van bijzonder lelijke konijnen producten die je maar beter niet aan je wederhelft kan laten zien omdat anders je hele huis vol staat met die zooi.

Deze prachtige kaars in de vorm van een konijn uitgebeeld in poly vormgeving. Natuurlijk gaan we voor extra swag en is er gekozen voor de ultieme bling bling kleur goud. De kaars is te verkrijgen in verschillende formaten en kleuren. Kijk goed rond want de prijzen verschillen behoorlijk.

A6635F6C-840C-47F4-A425-14E51546F9C8.jpeg.1bbf0055994a5f6fc4743c8a4d0e9f29.jpeg

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Kolino:

Dat is toch zonde om af te fakkelen

Dat is nou de precies de reden dat het hier niet in huis gaat komen. Je komt er nooit meer vanaf omdat mevrouw het zonde vind om hem aansteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago zei Anul:

Dat is nou de precies de reden dat het hier niet in huis gaat komen. Je komt er nooit meer vanaf omdat mevrouw het zonde vind om hem aansteken.

Dingen kunnen zomaar verdwijnen hoor! Poef, weg. Dat is eens gebeurd met schoenen van mijn vriend. Hij vond het niet erg, was een miskoop, maar ze waren best duur geweest dus vond dat hij ze dan toch moest dragen, want anders was het zonde. Dat hoefde niet meer, want ze waren weg. Waar ze gebleven zijn blijft tot de dag van vandaag een mysterie 🤐

• Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago zei Eefje:

Dingen kunnen zomaar verdwijnen hoor! Poef, weg. Dat is eens gebeurd met schoenen van mijn vriend. Hij vond het niet erg, was een miskoop, maar ze waren best duur geweest dus vond dat hij ze dan toch moest dragen, want anders was het zonde. Dat hoefde niet meer, want ze waren weg. Waar ze gebleven zijn blijft tot de dag van vandaag een mysterie 🤐

Je vriend vond ze niet mooi en ze waren opeens weg 🤔😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei BaasjevanBrownie:

Je vriend vond ze niet mooi en ze waren opeens weg 🤔😉

Ik vond ze niet mooi en vond het niet leuk dat hij ze vaak droeg. Hij is altijd leuk gekleed en dan die dozige schoenen 😭. Toen ze eenmaal weg waren kwam ik er pas achter dat mijn vriend ze ook niet mooi vond 😆

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Weer een post in de serie van laat dit vooral je wederhelft niet zien omdat anders je hele huis vol staat met bijzondere lelijke artefacten.

Vandaag het thema Gangster en Kneuterigheid. 

Het kan niet hard genoeg glimmen maar ondanks je ruige ruige levensstijl bezit je een klein hartje en is de drang groot om je interieur verfraaien met konijnen producten. Van het merk Pols Potten zijn deze bijzondere lelijke spaarpotten te verkrijgen met een hoog bling bling gehalte. De laatste afbeelding is twijfelachtig of het en konijn is…..

44531782-1B89-48CD-8C30-639FD725CAEB.thumb.jpeg.6e06cfb703d91a23093bbdf1e347c68a.jpeg

Past de gangster levensstijl toch niet helemaal bij jou dan is is deze Delfts blauwe konijnen spaarpot misschien iets voor jou. Glimmen doet deze spaarpot zeker, hij is namelijk gemaakt van hoogwaardig geglazuurd porselein. 

Functioneel zijn deze artefacten misschien wel, maar of het een goede investering is betwijfel ik. Je betaald een flinke prijs voor deze spaarpotten en ik betwijfel of je er meer muntgeld in kwijt kan dan dat je er voor betaald.

BONUS product

Naast deze bijzonder lelijke spaarpotten maakt Pols Potten nog andere belachelijke dure woonaccessoires en meubelen. Ik kwam de volgende lamp tegen een soort van glas in lood achting vormgegeven hang lamp in de vorm van een konijn. De lamp is ook in tafelmodel verkrijgbaar.

AA0139BA-83DD-48FD-ACC5-0CE632EDAA3F.thumb.jpeg.a797dccdbbffc91066621be364e200c0.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja heuze konijnen tuinhandschoen. Zijn eigenlijk bedoeld voor kinderen van 5-9 jaar. Maar goed zoals ik kleine borsten heb zo heb ik ook mega kleine handen. Je gelooft het niet maar ik ben gewoon 1.80.😂

Gekocht voor keutels rapen in Vlekjes ren.

Van de Intratuin.

Nog even een extra foto met bewijs dat ik ze echt pas.20210720_120609.thumb.jpg.6d849a271e3a055fd0f3bf773d7d7b6f.jpg

20210720_120214.jpg

• Vind ik leuk 1
  • Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .